TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Piasek na plaży nie nadaje się do robienia babek, czyli zask

Data wysłania: 2008-03-20 10:23 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Wśród przyjmowanych skarg od klientów, pracownicy poznańskich biur podróży wymieniają: piasek na plaży nienadający się do robienia babek, ciąża w wyniku kąpieli w basenie hotelowym i wytarte guziki na pilocie do telewizora.

"Gazeta Wyborcza" pytała w poznańskich biurach podróży o najdziwniejsze skargi klientów. Jeden z pracowników opowiedział, że klientka zażądała odszkodowania, gdyż jak twierdzi przeziębiła się podczas lotu do Maroka, po tym jak ktoś otworzył okno w samolocie. Podkreślała, że miała przez to zepsuty cały urlop.

Klienci narzekali też na brak kotleta schabowego w menu hotelu w kraju muzułmańskim, brak coli light w restauracji serwującej produkty regionalne, a także na wytarte guziki od pilota do telewizora.

Jedno z biur wysłuchało skarg na piasek na plaży Kleopatry w Turcji, który nie nadawał się na robienie babek. Do innego biura przyszli niezadowoleni klienci, którzy skarżyli się, że w Tunezji w basenie pływają Arabowie. Według klientki, tubylcy nie powinni korzystać z tego samego hotelu co turyści.

Do biura podróży wpłynęła też pisemna skarga z żądaniem rekompensaty, w którym kobieta zaznaczała, że jej córka zaszła w ciążę z powodu żywych plemników, pływających w hotelowym basenie.

A z jakimi równie absurdalnymi skargami Państwo się spotkali?

    • Głupie skargi klientów biur podróży 

      [2008-03-20 10:23 87.239.47.*]

      Niestety ale taka jest prawda....Polski klient :) Spotykamy sie z roznymi absurdalnymi przypadkami :/ Polak potrafi :)   odpowiedz »

      • Głupie skargi klientów biur podróży 

        [2008-03-20 10:36 212.160.162.*]

        Zerwało się buractwo z komunistycznego łańcucha i robi za ambasadora Polski w świecie.   odpowiedz »

    • Próbują wyłudzić pieniądze - przodują w tym lekarze 

      [2008-03-20 10:41 82.210.160.*]

      Po prostu najzwyczajniej próbują wyłudzić pieniądza. Z naszych obserwacji wynika, że najbardziej bezczelna pod tym kontem grupa sa lekarze.... klamia i lza bez mrugniecia okiem no i sa doskonale "wyszkoleni" w wyludzaniu kasy.. Jak napotykaja na niepodwazalen fakty, groza sadami przysylaja pisma od prawnikow itd... Wg nas lekarze to najbardziej problemowi klienci, dlatego u nas maja ZAKAZ i po podaniu profesji zawsze cancelujemy ich wyjazd.. Niech sobie sami zrobia wycieczke.   odpowiedz »

      • Próbują wyłudzić pieniądze - przodują w tym lekarze 

        [2008-03-20 11:18 193.33.124.*]

        eee/ nieładnie!!! (KH)   odpowiedz »

        • Próbują wyłudzić pieniądze - przodują w tym lekarze 

          [2008-03-20 11:39 83.27.62.*]

          Ciekawe czy to co oni robia spoleczenstu za pomoca szantazu to ladne.   odpowiedz »

          • Próbują wyłudzić pieniądze - przodują w tym lekarze 

            [2008-03-23 23:08 83.4.125.*]

            ja tazm zawsze byłem za wprowadzeniem czarnej listy klientów - jak oni mogą na wszystkim psy wieszać i na forach przeróżnych się wypowiadać to ludzie z branży też powinni mieć takie prawo - temu panu podziękujemy i temu również - może to trochę egoistyczne myślenie ale jak dalej się będzie to tak wszystko rozwijało, że Polak będzie jechał na wczasy po to żeby szukać dziury w całym to ja rezygnuję z turystyki - Jasiek   odpowiedz »

      • Próbują wyłudzić pieniądze - przodują w tym lekarze 

        [2008-03-25 16:11 83.5.197.*]

        oj chyba masz za klientów lewych lekarzy!!!
        tak, jak wszędzie w każdej grupie zawodowej są ludzie i "ludziska" radziłabym tak nie generalizować i nie siać fermentu
        też reprezentuję biuro podróży   odpowiedz »

    • Głupie skargi klientów biur podróży 

      [2008-03-20 11:21 193.33.124.*]

      Polak płaci za wycieczkę 5 zł , chce świadczenia za 15zł , stąd też próby wyłudzenia zwrotów z biur. A swoją drogą wielu pracowników nie podaje rzetelnych szczegółowych informacji. (KH)   odpowiedz »

    • Głupie skargi klientów biur podróży 

      [2008-03-20 12:21 83.10.68.*]

      proponuje jeszcze dorzucic reklamacje na zbyt mala umywalke. nie mozna bylo w niej umyc nog... to nic, ze byla tez wanna...;)   odpowiedz »

      • Głupie skargi klientów biur podróży 

        [2008-03-21 10:00 78.8.106.*]

        a moze dorzycmy jeszcze sciemy biur podróży, podających nieprawdziwe informacje, przekładające gdziny wylotów, żeby "wydłużyć wycieczkę o 1 dzien itp..."   odpowiedz »

        • Głupie skargi klientów biur podróży 

          [2008-03-21 10:38 217.153.172.*]

          Widać,że nigdy nie pracowwał Pan/i w turystyce. Dlatego ogromna prośba o nie wypisywanie takich bzdur!!   odpowiedz »

          • Głupie skargi klientów biur podróży 

            [2008-03-21 14:41 217.153.22.*]

            Pan zwrocil się z reklamacją do biura podróży z żadaniem zwrotu 25% kosztów imprezy all inclusive bo nie dał rady wszystkiego zjeść :D
            Pani chciała na bilecie do aquaparku jechać do Istambułu i kłóciła się że bilet jest źle wystawiony:D
            Reklamacja mega-hit - Pan nie spodziewał się że im bardziej się wchodzi do morza tym jest głębiej:D
            Poza tym muchy w pokoju, wiejący wiatr, czy autobus 109 i 409 to ten sam autobus i w ogóle to można by niezła książke napisać - może kiedyś to zrobię - Jasiek (od 6 lat rezydent, od 8 lat pilot wycieczek, aktualnie nie wytrzymałem nerwowo i siedzę za biurkiem w przyjazdówce:D)   odpowiedz »

        • Głupie skargi klientów biur podróży 

          [2008-03-21 12:07 83.4.170.*]

          proponuje jednak zapoznac sie z polityka lotnisk dotyczaca ustalania godzin wylotu- jesli lot jest obslugiwany przez charter (co oczywiscie cieszy klientow ze wzgledu na duuuzo nizsze ceny, brak przesiadek i krotszy czas przelotu), to jest on na szarym, szarym koncu jesli chodzi o "dogodne" godziny wylotu, a pierwszy jesli chodzi o zmiany.
          jesli natomiast chodzi o dogodne godziny, to uprzejmie informuje ze NIE MA TAKICH. jesli sa wieczorne to zle, bo traci sie dzien wypoczynku (przy przylocie), w przypadku porannego powrotu- ta sama sytuacja. jesli poranny przylot lub wieczorny powrot- tez zle, bo trzeba sie wykwaterowac o 12 albo czekac na pokoj do 14. tutaj poszkodowani sa najbardziej klienci z dziecmi. naprawde nie da sie wszystkich lotow ustalic na 10.00 i powrotu na 14.00.   odpowiedz »

        • Głupie skargi klientów biur podróży 

          [2008-11-07 14:25 83.15.50.*]

          biedaku wydłużyli ci wycieczkę naprawde tragedia!!!   odpowiedz »

    • Głupie skargi klientów biur podróży 

      [2008-03-20 12:29 80.54.195.*]

      Otóż to ! Zgadzam się z poprzednim przedmówcą ... Polacy (oczywiście nie wszyscy) są jak psy, które zerwały się z łańcucha (komunistycznego) ... Nie mogąc i nie wiedząc w jaki sposób nacieszyć się wolnością wymagają cholera wie czego ... Dzisiaj chcieliby do raju, a jeszcze parę lat temu cieszyli się jak mieli okazję nad Bałtyk wyjechać albo do Bułgarii ... BURACTWO   odpowiedz »

      • Głupie skargi klientów biur podróży 

        [2008-03-25 16:30 83.5.197.*]

        BURACTWO to reprezentujesz TY (nie silę się na grzecznościowe Pan/Pani) ja pracuję 30 lat w turystyce - różni Klienci się przewijali - też - na zmianę denerwują i bawią mnie niektóre sytuacje ALEEEEE nigdy nie odważyłabym się tak ocenić i nazwać kogoś.

        A może tak pomyśleć o zmianie zawodu.....   odpowiedz »

        • Głupie skargi klientów biur podróży 

          [2008-11-07 15:00 83.6.183.*]

          Dlaczego ktoś ma zmieniać zawód? Dlatego, że wśród klientów trafiają się buraki i chamy? Jak urzędnik jest niemiły i powolny, to wiesza się psy na urzędnikach i urzędach, ale jak sie ma do czynienia z klientem, to już złego słowa nie mozna o nim powiedzieć? Bez przesady...   odpowiedz »

    • Głupie skargi klientów biur podróży 

      [2008-03-20 13:56 79.173.23.*]

      Ja miałam klientkę, która złożyła skargę na ośrodek a dokładnie na .... schody. Otóż każdy schodek był 1 cm wyższy niż standardy wykazują, z czego wyniknęło iż defacto nie mieszkała na pierwszym piętrze a tak jakby na drugim.   odpowiedz »

      • Głupie skargi klientów biur podróży 

        [2008-03-21 14:19 83.21.99.*]

        too jeszcze nic mój klient policzył dokładnie powirzchnie wynajmowanego pokoju i nie zgadzała sie z ofertą:(36m.kw było 35.20:((do dziś nazywam go milimetr:)))   odpowiedz »

    • Głupie skargi klientów biur podróży 

      [2008-03-20 16:15 83.22.145.*]

      Witam , Klienci w bardzo dobrym hotelu w Turcji Botanik po powrocie zgłosili skargę na kolor ścian w pokoju.Były różowe a Klient ma uraz do koloru różowy.Pozdrawiam B.P.Wolta Katowice   odpowiedz »

    • Głupie skargi klientów biur podróży 

      [2008-03-20 16:52 80.53.79.*]

      Klienci próbujący naciągnąć biura to nie jest polski wynalazek. Mając biuro w Niemczech doświadczyliśmy podobnych rzecz. Jest po prostu grupa klientów, która będzie zawsze szukała możliwości odzyskania pewnej sumy, którą wydali na urlop. Myśmy prowadzili "czarną listę" na którą byli wpisywani tacy klienci. Może warto było by wśród polskich biur wprowadzić taki zwyczaj, lub zbudować stronę www (dostępną tylko biurom podróży za loginem), gdzie wpisywalibyśmy oszustów i trudnych klientów. Gdyby taki osobnik nie został obsłużony przez kilka biur, może by się czegoś nauczył. Ale znając życie klienci wiedzą, że jak w jednym biourze sobie nie poradzą, to czeka kilka następnych, które da się łatwo wykiwać   odpowiedz »

      • Głupie skargi klientów biur podróży 

        [2008-03-21 10:35 217.153.172.*]

        Przez kilka lat pracowałam jako pilotka i rezydent.Polscy turyści już chyba niczym nie są w stanie mnie zaskoczyć.Szkoda,że rezydenci nie mają ukrytych kamer albo przynajmniej dyktafonów....
        Ubaw na całego.   odpowiedz »

    • Głupie skargi klientów biur podróży 

      [2008-03-22 08:19 83.10.77.*]

      Tak była też taka pani która złożyła skargfę ,"wanna była tak mała,że ja z dwoma facetami nie mogłam się zmieścić do niej, a dop tego ściany były cienkie i nie tłumiły odgłosów"/kropka/   odpowiedz »

      • Głupie skargi klientów biur podróży 

        [2008-03-22 13:55 83.4.130.*]

        hehe, mysle, ze tej pani sie to przysnilo;) gdyby rzeczywiscie tak spedzala wakacje, to pewnie by o tym nie mowila   odpowiedz »

    • Głupie skargi klientów biur podróży 

      [2008-03-24 19:57 83.28.161.*]

      polski turysta lubi narzekac na jedzenie: i tak herbata czarna jest słaba i jakto nie ma sypanej? dlaczego espresso jest takie małe? dlaczego nie mogę wypozyczac czajnika do pokoju zeby kawke sobie przygotowac? dlaczego na sniadanie nie ma pomidorów a sa tylko ogórgi? skandal...
      " to ja place i sniadania drugiego nie moge wyniesc z restauracji..?"
      ale mistrzostwo wg mnie to pani skarzaca sie na zapach sardynek: te sardynki jakos tak paskudnie tutaj pachna wrecz smierdza, na pewno zepsute. jak jadlam w polsce sardynki we wloskiej restauracji byly lepsze i bez tego zapachu... bo skarga że dostawka jest za mala i dlaczego nie taka duza jak pozostale lozka wydaje sie malo smieszne. swoja droga ktos moglby sie doktoryzowac na ten temat :-)
      pozdrawiam rezydent   odpowiedz »

    • Głupie skargi klientów biur podróży 

      [2008-03-25 15:03 83.3.84.*]

      co za wiocha..ze tym ludziom nie wstyd przychodzic i robic z siebie posmiewisko..gdybym to uslyszala wybuchnelam bym nieopanowanym smiechem..zenada   odpowiedz »

      • Głupie skargi klientów biur podróży 

        [2008-03-26 14:24 89.97.35.*]

        nie ma co wybuchasc smiechem. Czytajac wypowiedzi, nasuwa sie wniosek: biura podrozy nie informuja dokladnie na temat zwyczajow, tj.: jedzenia, picia, mieszkania, zachowywania sie itd. w kraju do ktorego jedzie klient. Trzeba im to wszystko tlumaczyc ( i to ze espresso jest malutkie i dlaczego? nie bedzie wtedy sytuacji zenujacych) a biura tego nie robia. Sprawdzilam to, pracuje w biurze zagranica i dzwoniac w chrakterze klientki - nie umieli mi podac adnych informacji co do kraju do ktorego chcialam jechac. W ciemno posylòaja ludzi ....   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję