Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
Forum grupa: Transport
|
Nowy przewoźnik zamiesza na polskim rynku?Data wysłania: 2015-02-14 16:44 Autor: Czytelnik IP automatAktualność: "Znając potrzeby polskiego rynku autobusowego jako marka Simple Express, jesteśmy przekonani, że polscy pasażerowie docenią luksusową siostrę znanych im już autobusów Simple Express. Naszym celem jest wprowadzenie nowego standardu na rynku przewoźników autobusowych, udowadniając, że podróż autobusem może być zarówno komfortowa jak i dostępna cenowo. Na dzień dzisiejszy, na polskim rynku transportowym, podróżni mają szereg możliwości w kwestii wyboru sposobu przejazdu: od atrakcyjnego cenowo ale mało komfortowego TLK, przez wygodne ale też droższe Pendolino czy pociągi Intercity, nie zapominając o podróżach lotniczych - opcji z pozoru najszybszej jeśli mierzyć czas samego przelotu, który jest jedynie częścią nierzadko dość kosztownej podróży samolotem. Podróżni w Polsce mogą również wybrać przejazd samochodem lub usługi obecnych na rynku przewoźników autobusowych, licząc się z tym, że pierwsza opcja jest równoznaczna ze stratą czasu kierowcy, a transport autokarem na dzień dzisiejszy oznacza niską cenę i bardzo niski standard. W tej ofercie widzimy lukę i niewykorzystany potencjał." - powiedział prezes firmy Hannes Saarpuu. Rozkład odjazdów autokarów Lux Express:
W 2014r. grupa Lux Express przewiozła łącznie ponad 1.6 mln pasażerów, co stanowi liczbę ponad dwa razy większą w porównaniu do roku wcześniejszego. Z tego 127 980 podróżnych wybrało autokary grupy Lux Expressu, które w 2014 roku miały przystanek w Polsce, podczas gdy w roku 2013 ta liczba wyniosła 92 150. Zysk grupy na rok 2014 wyniósł 2,5mln, co daje prawie dwukrotnie większą liczbę niż w roku 2013, kiedy to zysk wyniósł 1,4 mln euro. Rozpoczynając od trasy między Krakowem a Warszawą, przewoźnik planuje poszerzyć usługi o kolejne kluczowe miasta Polski. Firma widzi potrzebę rynkową na trasach dzielących takie pary miast jak: Warszawa - Olsztyn, Warszawa - Białystok, Warszawa-Wrocław, Warszawa - Toruń, Warszawa - Łódź, Warszawa - Kielce, Warszawa - Gdańsk, Wrocław - Poznań. Obecnie Lux Express prowadzi kampanię promocyjną nowej trasy pod hasłem "Kraków czy Warszawa".
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyKoleje Mazowieckie wychodzą naprzeciw potrzebom mam i niepełnosprawnych
Plany nowego resortu na Mazurach
Telepizza walczy o kolejnych franczyzobiorców
Sphinx rusza z nowymi promocjami
Deregulacja nie omija żeglarzy
Letnia kampania Transhotel "Here Comes the sun" rozpoczęta!
Zbliża się koniec zimowego sezonu
Port Lotniczy Lublin jest zagrożony?
Enoturystyka nie tylko dla koneserów
Odra 2014 dla turystów. Drugi przetarg na budowę statków pasażerskich
Co dalej z turystyką na Krymie?
Odszkodowania za overbooking w samolocie
Sprawdźmy oferty turystyczne w serwisach grupowych
Jak przygotować się do samochodowej podróży?
Lufthansa wydała przewodnik dla rodziców podróżujących samolotem z dziećmi
III edycja MP Exerience- Polska Centralna
Hotel Anders zaprasza do Restauracji Mistrzów
Pomoc - prośba o wypełnienie ankiety