Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Telepizza walczy o kolejnych franczyzobiorców
Telepizza rozpoczęła walkę o kolejnych franczyzobiorców. Marka chce powiększyć liczbę nowych restauracji koncentrując się na maksymalnym zwiększeniu zysków biorców licencji. Jak na razie Telepizza stworzyła specjalną ofertę dla partnerów w Krakowie.
W 2012 roku otwarto dwie placówki franczyzowe pod szyldem Telepizzy, z czego jedną w Grudziądzu. Do końca roku zostaną uruchomione kolejne dwie restauracje. Obecnie marka prowadzi negocjacje z kandydatami na franczyzobiorców zwracając szczególną uwagę na lokalizację, konkurencję na lokalnym rynku oraz liczbę potencjalnych klientów. Telepizza poszukuje także we własnym zakresie miejsc pod przyszłe pizzerie. Franczyzobiorcy, którzy są zainteresowani współpracą z marką mogą otworzyć pojedynczy lokal, zainwestować w kilka pizzerii jednocześnie, albo prowadzić restaurację, która była do tej pory własnością sieci.
Obecnie Telepizza koncentruje się na rynku w Krakowie. W dniach 15-16 listopada odbędzie się tutaj spotkanie informacyjne dla kandydatów na franczyzobiorców. Zostaną wtedy zaprezentowane najważniejsze zagadnienia, między innymi związane ze współpracą licencyjną. Potencjalny inwestor musi posiadać na start minimum 100 tysięcy zł. W chwili obecnej w Polsce funkcjonują 53 placówki franczyzowe oraz 60 własnych Telepizzy.
Marka rozwija się nie tylko dzięki coraz większej liczbie restauracji, ale również rosnącej sprzedaży oferowanych produktów. Nowe rozwiązania wdrażane przez firmę mają podnieść efektywność pracy placówek. Zmiany w systemie zamówień online zwiększyły sprzedaż za pośrednictwem internetu o ponad 9 procent. Telepizza jako lider na polskim rynku w sprzedaży z dostawą do klienta sprzedaje rocznie ponad 6 mln sztuk pizzy.
Na całym świecie hiszpańska sieć Telepizza około 1000 restauracji. Jej placówki znajdują się w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Chile, Peru oraz Kolumbii. Na polskim rynku marka działa już 20 lat.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Odra 2014 dla turystów. Drugi przetarg na budowę statków pasażerskich
Co dalej z turystyką na Krymie?
Odszkodowania za overbooking w samolocie
Parkingi w polskich hotelach ze StayPoland
Skutki stołowania się w fast-foodach
Jak przygotować się do samochodowej podróży?
Lufthansa wydała przewodnik dla rodziców podróżujących samolotem z dziećmi
III edycja MP Exerience- Polska Centralna
Hotel Anders zaprasza do Restauracji Mistrzów
Nowy projekt Premium Food Restaurants
Będzie nowy minister sportu i turystyki?
Pomoc - prośba o wypełnienie ankiety
