Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Forum grupa: Biura turystyczne
|
MAM OGROMNY PROBLEM KTO POMOŻE ??Data wysłania: 2008-06-19 20:38 Autor: Czytelnik IP 83.22.139.*Kto pomoze mi w rozwiązaniu tego problemu. Klientka wyjeżdża z biura X na wczasy , dolatujac na miejsce okazuje sie,że jest niezadowolona z warunków mieszkalnych ( pomimo,że w katalogu i na rezerwacji sa one konkretnie podane ) . I tu zaczyna sie problem - chce podać kogoś do sądu ( powinna organizatora czy agenta ?? ) kto ponosi odpowiedzialność za taką sytuację?? Czy są przepisy mówiące która ze stron ( agent,organizator) jest winna ??
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyRzecznik MŚP: Gospodarka musi zostać odmrożona przed 1 lipca
Nadmorska turystyka poszkodowana rządowymi wyliczeniami?
Jadwiga Emilewicz wspomniała o możliwym terminie otwarcia granic
Turyści chcieli odszkodowania za opóźniony lot od touroperatora - wyrok sądu
Burger King wprowadził bezmięsnego burgera
Egipska turystyka doczeka się wsparcia
Kolejne miasto dołącza do konkursu AccorHotels
Kto otrzymał Odysy i Penelopy w tym roku?
Gut-Mostowy: pracujemy nad kolejnymi instrumentami wsparcia dla turystyki
Ryanair powiększa swoje centrum serwisowe we Wrocławiu
Ryanair utrzymuje dobre wyniki
Rośnie sprzedaż piwa bez alkoholu
ECTAA wzywa do działań w odpowiedzi na wybuch epidemii koronawirusa
Amerykańska sieć kawiarni otwiera pierwszy lokal we Włoszech
Sejm przyjął wydłużenie bonów turystycznych
Długi rosną w horece, głównie w gastronomii
kitesurfing - warto w szkółce?