Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Kolejne miasto dołącza do konkursu AccorHotels
Dawne kamienice, widok na most zakochanych we Wrocławiu albo neonowy napis "Warszawa" oraz Pałac Kultury i Nauki odbijający się w samochodowym lusterku - to tylko niektóre z ponad 350 fotografii wykonanych dotychczas przez uczestników konkursu Miastonomia. Dotychczas w akcji wzięły udział Wrocław i Warszawa, a kolejne miasto to Gdynia.
Pocztówkowe zdjęcia nie zawsze pokazują prawdziwe piękno i klimat miejsc. Organizator konkursu, AccorHotels, wspólnie z mieszkańcami polskich miasta, chce pokazać to, czego nie widać na tradycyjnych zdjęciach i przewodnikowych fotografiach. Nikt nie zna polskich miast tak dobrze, jak ich mieszkańcy, dlatego to właśnie oni pokazują je ze swojej wyjątkowej perspektywy.
Miastonomia to konkurs fotograficzny realizowany na Instagramie, który od początku powstaje z mieszkańcami polskich miast i fanami. To to oni decydują, jakie miasto lub jego część chcą sfotografować i tym samym - poznać lepiej. Wystarczy wrzucić na swój Instagram zdjęcie miasta, oznaczyć tagami #miastonomia i #feelwelcome oraz oznaczyć na nim profil @accorhotels_polska. Najlepsza fotografia zostanie nagrodzona voucherem weekendowym do wybranego hotelu sieci, a autor zdjęcia przez tydzień będzie mógł prowadzić profil @accorhotels_polska.
Po Wrocławiu i Warszawie przyszła pora na Gdynię. W ciągu dwóch edycji uczestnicy wykonali już ponad 350 fotografii, na których pokazali piękno Wrocławia i Warszawy. Wszystkie zdjęcia można zobaczyć na Instagramie pod hashtagiem #miastonomia. Trzecia edycja Miastonomii potrwa od 16 do 27 lipca na Instagramie AccorHotels. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wrzucić zdjęcie ukazujące Gdynię.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
ECTAA wzywa do działań w odpowiedzi na wybuch epidemii koronawirusa
Amerykańska sieć kawiarni otwiera pierwszy lokal we Włoszech
Sejm przyjął wydłużenie bonów turystycznych
Długi rosną w horece, głównie w gastronomii
W Śniadaniach Wielkanocnych wzięło udział około 20 tysięcy Ukraińców
Poprawia się dojazd do Katowice Airport
Hotelarz odpowiada na zarzuty dziennikarki
Jadwiga Emilewicz wspomniała o możliwym terminie otwarcia granic
Turyści chcieli odszkodowania za opóźniony lot od touroperatora - wyrok sądu
Burger King wprowadził bezmięsnego burgera
Egipska turystyka doczeka się wsparcia
IATA: Projektowi Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej grozi załamanie
