TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej

Forum grupa: Biura turystyczne

Biuro podróży Oskar z Poznania

Data wysłania: 2015-08-31 11:33 Autor: Czytelnik IP 94.254.133.*

Bardzo polecam biuro zwłaszcza dla studentów i osob starszych. Do dzisiaj możliwa jest zniżka -40% gdzie we wrześniu można pojechać na wakacje nawet za 400 zł ale we wrześniu. W innych miesiącach niewiele drożej.
Byłam w Paralii i to idealne miasto dla rodzin z dziećmi. Małe miasteczko, spokój ale i fajne atrakcje na promenadzie. Czysta piaszczysta plaża. Ciepłe morze niebieskie. Dobre miasto na wypady i zwiedzanie.
Jadę w tym roku do Rawdy a za rok do Pargi, bo jednak Grecja to to co najbardziej lubimy.

N.S i Ł.K.

[2015-09-04 13:35 94.254.209.*]

Sprawdziłem, faktycznie promocja trwa. Niestety z tygodnia na tydzień zniżka na wakcje 2016 jest co raz niższa więc jeśli ktoś planuje to obecnie do 15.09 jest 38%. Myślę, że warto w dobrej cenie można zgarnąć fajny wyjazd. Podpytajcie się w biurze jakie są najbezpieczniejsze pod względem realizacji kierunki. Tz. gdzie jest najwięcej chętnych ale wydaje mi się, że nie ma szans, żeby coś odwołali. Od siebie mogę dodać, że bardzo podobało mi się w Bułgarii, intensywnie myślę nad Albanią lub Chorwacją. ;) Ktoś, kto już jechał z Oskara może coś podpowie?   odpowiedz »

[2015-09-08 16:00 188.146.7.*]

Ja moge Tobie polecic Chorwacje. W sieprniu bylismy z mezem w Makarskiej. Przy czym nie w zadnym hotelu a oni to nazwali Studio. To jakbys wynajela mieszkanie od kogos u nas nad morzem w domu wolnostojącym.Nam to odpowiadalo bo wszystkie posilki albo robilismy sami albo chodzilismy na kolacje bo knajpaczek tam jest mnostwo. Dla nas to duzy plus bo nikt nas nie ograniczal kiedy i co mamy jesc, a tez taniej wyszlo. Polecam skorzystac z wycieczki do Pletwickich Jezior. Niesamowite widoki. Mysle że w zyciu tyle zdjec nie zrobilam co tam. z Naszego wyjazdu jeszcze kilka osob bylo w Split i Trogir, podobno tez warto. Ale my tam nie pojechalismy wiec nie wiem. Jesli z Oskarem to mysle przede wszystkim do Chorwacji,   odpowiedz »

[2015-09-08 16:01 188.146.7.*]

[2015-09-20 23:38 109.173.212.*]

Własnie mnie zastanawiało jak wygląda zakwaterowanie w willi. Czy to tak jak by się u kogoś mieszkało? Właściciele też tam mieszkają czy tylko turyści? To wygląda jak przerobiona na hostel jakaś willa czy po prostu jak hostel? Z tego powodu ja się nie zdecydowałem na Chorwację, tylko na Bułgarię. Ale w sumie też z tego biura.   odpowiedz »

[2015-09-22 13:15 188.146.65.*]

My jak byliśmy w Makarskiej to bardziej jak mieszkania w bloku wygladalo, Dobre, bo niezależne - zaden wlasciciel przez salon w majktach Ci przejdzie;) mysle, ze nastepnym razem warto poprosić Oskara o jakies dodatkowe info czy foty danego miejsca. My ylismy zadowoleni z tekiej opcji Studia.   odpowiedz »

[2015-09-15 21:34 188.146.65.*]

Ja byłam z koleżankami w Czarnogórze. My korzystałyśmy z oferty las i też miałyśmy ładną cenę. Więc jak teraz ktoś ma okazję wykupić wakacje na np. pierwszą połowę sierpnia to nie wahajcie się bo jest na prawdę fajnie. W szczególności polecam wllę Zorran w której my byłyśmy - bo jest dobrze zlokalizowana a wkoło dużo się dzieje, zwłaszcza wieczorami nie ma co siedzieć w pokojach!   odpowiedz »

[2015-09-18 11:01 31.61.139.*]

My tez z kumpelami na lasta tylko że do Słonecznego Brzegu. Na pewno mogę z czystym sercem wszystkim imprezowym duszom to polecić. Sam hotel Azuro tez byl ok chociaz zadne cuda-na pewno mega mila obsluga. Co do autokarów to nie mam zastrzeżeń- dobra opcja zeby poznac nowych ludzi. Mysle ze z Oskarem jeszcze kiedyś na jakieś promo skoczymy   odpowiedz »

[2015-09-10 15:54 94.254.209.*]

Ja wybrałem z Oskara kierunek dość oklepany bo Grecję, ale na początku sierpnia i w sumie jestem bardzo zadowolony. Wybrałem się z dziewczyną na taki mały wypad - 17dni :D Głównym założeniem było balowanie i spełniliśmy to sobie pierwszorzędnie. W pobliżu centrum handlowe, plaża, liczne imprezy na świerzym powietrzu. Klima w cenie, lodówka i sejf.   odpowiedz »

[2015-10-02 21:30 83.23.251.*]

Witam serdecznie. Jestem nowym klientem biura Oskar, w tym roku, a początku września byłem z nimi pierwszy raz na wczasach. Moja opinia jest więc świeża. W tym roku wybór padł na Albanię. Po wielu poszukiwaniach doszliśmy z rodziną do wniosku, że zaufamy temu biurowi. Czytaliśmy wiele opinii. Czasami były one skrajnie różne, ale w większości wynikało to z barkiem znajomości realiów. Wcześniej dosyć często zdarzało się nam samemu organizować wakacyjne wyjazdy. Znany rzeczywistość spania w namiotach i hostelach. Wykwaterowanie w przedpołudniowych godzinach nam nie straszne, podróże autokarami też. Dlatego na pierwszy ognień poszła Albania i dla tego z Oskara, bo zdawaliśmy sobie sprawę, że skoro biuro organizuje takie wczasy od wielu lat i wciąż istnieje to coś musi w tym być.
      Przede wszystkim pragnę zwrócić uwagę na oznaczane miejsce w autokarach. Podczas przesiadek nie ma miejsca o zgubieniu pasażera, albo o kłótni o miejsce. Kierowcy sa bardzo mało widoczni, przez co ich praca jest niedoceniana, ale spisują się b dobrze. Wiadomo, ze drogi którymi się jedzie do Albanii bywają rózne - mimo to bez żadnych problemów. Pani rezydent - standardowo powiedziałbym. Jej funkcja jest czysto informacyjna, chyba, że dojdzie do jakiś nieprzyjemnych zdarzeń. Nam się nic nie trafiło więc nie mam co więcej mówić.
      Pobyt w hotelu Erdano mogę z doświadczenia opisać jako b komfortowy. Nasz apartament składał się z 2 pokoi wyposażonych w lodówkę, klimatyzację, telewizor. Była co prawda jedna wspólna łazieka na te dwa pokoje, ale sama rodzina więc... Na plażę trzeba było tylko przejść przez ulicę i obejść sąsiedni hotel. Plaża co prawda kamienista, ale leżaki i parasolki były do naszego użytku. To, za co najbardziej, najgorętsiej polecam ten właśnie hotel to przewspaniały taras widokowy. MIjesce w którym podawano posiłki. Widoki przepiękne. Aż chce się żyć patrząc na takie piękno natury.   odpowiedz »

[2015-10-23 11:52 188.146.136.*]

My też w tym razem ruszyliśmy do Albanii, raz że takie nietypowe miejsce, a dwa ze wrześniu to jeszcze pewna pogoda. No i tanio, bo wyjazd autokarowy, Sam autokar na całe szczęscie dostalismy nowy i to zdecydowanie umiliło te godziny w podrozy. W standardziku klima, telewizory, no i wiadomo widoki na trasie. Bylismy w hotelu Erdano, mogę smiało go polecic bo przy samej plazy. Jak ktos za morzem nie prpzepada to jest basen ;) Sniadania były dosc monotonne ale to chyba mankament szewdzkich stolow w hotelach. Do głownego doptaka 5 minut doslownie. Bardzo pomocna rezydentka -wygadana Julitka. 10 dni na miejscu jest rzeczywicie optymalne. Co najwazniejsze cena kilka razy mniejsza niz samolotem wiec mozna i w czerwcu i we wrzesniu ruszyc na urlop, tak jak my to zrobilismy. My Oskara mozemy smialo polecic.   odpowiedz »

[2015-10-17 18:30 109.173.213.*]

Witam, chciałabym przekazać swoją opinię o wyjeździe z CT Oskar na 5dniową wycieczkę do Paryża. Wycieczka ze zwiedzaniem ale też kilkoma chwilami typowo dla siebie. Prowodyrkami wyjazdu były moje serdeczne przyjaciółki. Zdecydowałyśmy się wyskoczyć na kilka dni żeby dać sobie odskocznię od pracy. Gwiazdą całej wyprwy była pani przewodnika Klaudia Brzezińska, która po za tym, że jak każdy przewonik powinna i ma wiedzę na temat miejsc, w których byłyśmy to dodatkowo potrafi przekazać je w taki sposób, ze aż miło się słucha. Natomiast ,małymi luksusami tej wycieczki były śniadania. Typowo francuskie, na słodko z przecudowną, aromatyczną, stawiającą na nogi po nocnych małych wycieczkach. CT Oskar naprawdę się spisał, jesteśmy bardzo zadowoleni :D   odpowiedz »

[2015-10-30 13:09 94.254.208.*]

Hejoo, no ja wam powiem, że warto do Heide z Oskarem jechać. Jak nie z jakąś wycieczką szkolną to właśnie przez Oskara sobie coś organizować. Jest tanio, sprawnie, autokary mają bezpieczne. A samo Heide wiadomoeczka, fajnie tam jest. No w sumie nie teraz bo już zimno. Jak jest ciepło trzeba jechać bo teraz ten prąd powietrza może znieść każdego.
      A jak maja wlasnie jakas fajna promocję to juz w ogóle zajebioza. Nie dość ze wygodny transport to i po kieszeni nie daje.
      Z samym Heide to najwazniejsze, zeby zabrać cod na drogę do jedzenia i jakieś napoje bo w samym parku jest dosyć drogo. Jest tam oczywiscie mcdonald i pizzerie jakieś innae żarcie.Patrycja :)   odpowiedz »

[2015-11-05 17:02 109.173.218.*]

fajna kryptoreklama :)   odpowiedz »

[2015-11-12 12:08 94.254.210.*]

Polecam bardzo serdecznie wyjazd z tego operatora do Grecji. Willa Ivanka to bardzo ładne miejsce, zadbane i z miłymi ludźmi. Do morza jest blisko a jeżeli uda wam się tak, że w tej samej willi zakwaterują jeszcze jakiś innych polaków to jest tam na ogrodzie duży, kamienny grill do dyspozycji wszystkich i fajnie można sobie kolacje wieczorkiem zakrapiane robić. Mnie się tak udało, chociaż byliśmy zakwaterowani przy rodzinie z dziećmi - ja dzieci nie lubię, ale młodzi rodzice w porządalu. Urlopowicze z terminu 24.09-01.10   odpowiedz »

[2015-11-13 23:04 83.23.255.*]

Przegrzebałam ich stronę i na tą chwilę, po wielu waszych tu pozytywnych opiniach, jestem zainteresowana, może na początek dość nieśmiało, ale wyjazdem na Jarmark do Berlina. Myślę, że na pierwszy rzut taka niedługa, w sumie weekendowa wycieczka będzie w sam raz, żeby sprawdzić faktyczne warunki wyjazdów z tego biura. Docelowo marzy mi się Albania. Opinii wiadomo może być wiele, ale postaram się dać też coś od siebie jak wrócę. Na tę chwilę ustaliłam, że jeżdżą b fajnymi, nowymi autokarami. Nie wiadomo do końca jaki się trafi, ale ten ze skórzanymi siedzeniami i indywidualnymi pakietami audio w każdym fotelu robi na prawdę dobre wrażenie. Sociale mają sprawnie prowadzone, na ich FB wrzucane są ciekawe zajawki - zobaczę jak radzą sobie w realu.
      Gdyby ktoś szczególnie coś polecał w kwestii jarmarków - zapraszam do dyskusji :)
      Pozdrawiam S.   odpowiedz »

[2015-11-25 17:02 79.186.175.*]

Ja byłam z biura Oskar rok temu na jarmarku w Berlinie. Warto, bo normalnie czlowiek by za samo paliwo i brami na autostradzie więcej wydał,a tu dodatkowo jest jeszcze najpierw mały "zjeżdzanie miasta" i wtedy pilotka nam poopowiadała o tych najważniejszych zabytkach obok których akurat przejeżdzaliśmy Później czas wolny. My poza tym calym Jarmarkiem zaliczyliśmy jeszcze KDW i muzeum Sztuki Współczesnej. Jeśli ktoś lubi klimat świateczny i spedzanie czasu poza domem, to to spoko opcja. do tego pod inspiracja na swiateczne dekoracje czy prezenty   odpowiedz »

[2015-11-16 15:46 94.254.145.*]

Jako, że jestem konkretny facet streszczę się w kilku zdaniach. Oskar - jestem na tak dla lubiących ten sposób podróżowania. Wiadomo najbezpieczniej w popularne kierunki - a ich specjalizacją są Albania, Chorwacja i Grecja. Ja skusiłem się na pierwszy raz na wycieczkę obiadową - Antyczna Grecja. Ze względu na klimat był to przełom września i października, żeby dało sie jakoś oddychać. Wycieczka jest napakowana zwiedzaniem fajnych wejść. Radzę doczytać, gdzie będzie można zajrzeć za dodatkową kasą. Polecam też kupić sobie jakiś przewodnik papierowy - ja zawsze jako pamiątka mam jeden o kraju, do którego jadę. Nie warto kupować na miejscu, chyba że przewodnik po jakimś muzeum. Rzadko są po polsku, a jeżeli już to najczęściej z błędami i drogie.   odpowiedz »

[2015-12-03 14:40 94.254.209.*]

Heej, jestem jak najbardziej za wyjazdem z tego biura do Albani. Pytajcie o co chcecie, w skrócie powiem wam, że byłam we Vlorze, w hotelu 5gwiazdkowym Internationl, który znajduje się 10 kroków od brzegu. Bardzo fajny hotel, nie spodziewałam się znaleźć w ofercie Oskara czegoś tak na wysokim jak na wyjazdy autokarowe miejscu a na dodatek w takiej cenie. Żałuję, ze nie rezerwowałam miejsc zimą tak jak to zrobiłam teraz na Grecję, bo są rabaty do 30paru %. W każdym razie hotel super, ma kryty basen, spa, sauny, wifi dla gości,w cenie my mieliśmy śniadania, ale można na miejscu zagadać o dokupienie pozostałych posiłków - ale zanim to proponuję porozglądać się po okolicy w poszukiwaniu alternatyw ;) Sam hotel znajduje się w głównym centrum promenady więc jest wszędzie blisko i wygodnie. Ja byłam tam na 12 noclegów, a cały wyjazd trwał 17 dni. Jedzie się długo, ale można porządnie pospać i poczytać sobie coś. Ja miałam ze sobą krzyżówki - przydały się tez na plażę, wszyscy rozwiązywaliśmy :)   odpowiedz »

[2015-12-09 18:20 31.61.139.*]

Z biura Oskar byłam w pażdzerniku na objazdówce po 3 stolicach - w Bratysławie, pozniej w Budapeszcie i na końcu we Wiedniu. Taki przyjemny citysighting z słuchakami na uszach dla kazdego, bo w takich wielkich pięknych miastach, zeby dobrze wszystko zobaczyc trzeba by pewnie tydzień spedzic. Tutaj organizator z jedną rzeczą fajnie pomyślał, mianowicie po zobaczeniu miasta był czas wolnym, i kazdy sam decydował co chce zwiedzić dokladnie w srodku. Bilety wtedy oczywiście dodatkowo platne. Autokary jak na polskie biuro bardzo wygodne, wiec nawet dla wymagajcych były odpowiednie. Kierowcy wykazali się w sumie empatia - o postój wystarczyło ładnie się uśmiechnąć. Chociaz dla innych mogl to byc minus ze za czesto, Z takich plusów o na pewno jeszcze bardzo duża wiedza naszej pilotki, miła kobietka. Podobało mi się bo operowała ciekawostkami, a nie suchymi faktami. Co do minusów - ale indywidualna juz sprawa, to kwestia jedzenia. Ja zdecydowanie wzielam go za malo, a w sumie w podrozy nic mi nie podeszlo, w miejscch w ktorych sie zatrzymywalismy. Takze ja na droge polecam sporo sobie zrobic. Te objazdówkę mogę śmiało polecić.   odpowiedz »

[2015-12-16 15:17 94.254.209.*]

Ostatnio żona namowiła mnie na wyjazd z tym biurem na jarmark świąteczny do Pragi. Jarmarków w sumie w kraju bez liku, w każdym większym mieście - ale wszystko juz dawno zwiedzone. Zgodziłem się skuszony niewielką kwotą za dwa dni. Praga piękna, warto jechać, żeby poznać architekrurę miasta, pobyć trochę w tym klimacie. Jarmark głośny i pełen ludzi. Grzane wino jak wszędzie natomiast bardzo mi smakowały wieprzowe knedliczki z zasmażaną kapustą.
      Przejazd sprawny, przewodnik obeznany z okolicą. No i przede wszystkim kwota za imprezę rewelacyjna. Polecam!   odpowiedz »

[2016-01-07 13:53 94.254.209.*]

Potwierdzam, ja też w tym roku zdecydowałam się na jarmark tyle, że w innym terminie i popieram. Praga zachwycająca, przejazd urozmaicony rozmowami z pilotem. Autokar był pełen więc to o czymś świadczy. Spacer po mieście w plusowej temperaturze bardzo przyjemny i muszę zauważyć, że dostosowany do tempa wszytskich uczestników. Natomiast na samym jarmarku nie kupowałam nic. Dla mnie był to bardziej wyjazd, żeby pozwiedzać trochę niż żeby coś kupować. Oczywiście nie przeszliśmy obojętnie przy grzańcu i smazonej kapuście <3 :) Ech a teraz po świętach nie mogę patrzyć na kapuchę xD   odpowiedz »

[2015-12-29 14:30 37.47.106.*]

Ja we wrzesniu bylem z biura Oskar w Albanii. Zaczynając od startu, to autokar dostalismy nowy i to zdecydowanie na plus wyszlo, bo mielismy Klime, TV, częste postoje, a poza tym wiadomo widoki na trasie tez jakos rekompensowaly godziny w autokarze. Na miejscu bylismy w hotelu Erdano, mogę smiało go polecic. Sniadania dosc monotonne ale to chyba normalne przy szewdzkich stolach w tanszych hotelach. Do centrum 5 minut doslownie. Spoko rezydentka, Julitka 10 dni na miejscu optymalne. NIe polece zadnych dodatkowych wycieczek, bo z nivzego nie skorzystalismy, tylko z lezenia i slonca. Jak za te cene wycieczka moim zdaniem mega   odpowiedz »

[2016-01-13 17:18 83.20.180.*]

Słuchajcie ja się skusilam z nimi kolejny raz i tym razem byłam na Sylwestrze w AMsterdamie z biura Oskar. Zdecydowanie wszystkim polecam. Spoko polaczenie zwiedzania nowego miasta ze wspolnym swietowaniem i super koncertem. Wyjechalismy z Łodzi po pracy 30. W nocy podroz, a od 10 już zwiedzanie. Przeszlismy wszystko co najważniejsze, łącznie z Dzielnicą Czerwonych Latarni. Pilotka p.Ola sprzedala nam wiele ciekawych..smaczków, wiec mozna było też się pośmiać ;) My w wolnym czasie który był po zwidzaniu kupilismy jeszcze bilet do Muzeum Sexu, warto zobaczyc bedac tam. no i oczywiscie chwila w ichszejszych coffe shopach. Sam koncert petarda, Holendrzy zdecydowanie umieją sie bawć. Chociaz slychac było tez okrzyki w innych jezykach. Pierwszy raz tak spedzilam Sylwestra, ale na pewno nie ostatni. http://forum. gazeta. pl/forum/w, 29584, 24267800, 24267800, OSKAR_C_T_. html?t=1452701444981   odpowiedz »

[2016-01-21 09:34 83.9.168.*]

Złodzieje i oszuści   odpowiedz »

[2016-01-28 15:20 94.254.241.*]

Cześć! Biuro jest bardzo fajne, oferuje ciekawe wycieczki i obozy. W zeszłym roku udało mi się dostać na obóz all inclusive do Bułgarii bo bardzo szybko kończyły się wolne miejsca i nie ma się co dziwić. Hotel Grand 4* w Słonecznym Brzegu jest wysoki i widoki z wyższych pięter na morze są absolutnie fanstatyczne. Zdjęcia stamtąd wychodziła mega dobrze. Do tego jest klimatyzacja, co prawda suszarka w łazience była jedna, ale my się z dziewczynami dobrze dobrałyśmy w pokoju i miałyśmy jeszcze jedną więc nie było bitew xD Obóz trwa 14dni i aż szkoda wracać. Najchętniej zostałabym tam z miesiąc bo obsługa jest świetna, ba mili ludzie i w ogóle jest spoko. Można się opalać nad basenem albo iść na plażę, która jest za płotem. Jedzenie w formie bufetu - czyli jesz co i ile chcesz (a później bój się o kalorię jeżeli nie spalisz w basenie haha) codziennie było też coś słodkiego i lody. Wodę/napoje do oporu więc opcja all naprawdę wygrywa i nie trzeba być zdanym na żadne szalone obozowe kucharki! Mega spoko, warto jechać z Oskara.   odpowiedz »

[2016-01-30 14:00 37.47.13.*]

Złodzieje i oszuści   odpowiedz »

[2016-02-15 11:22 94.254.240.*]

Bardzo polecam, warto się z nimi wybrać. Wyjazd jest dobrze zorganizowany, Hiszpania jest piękna, cieplutka i bez problemu można sobie spacerować gdzie się chce. Wyżywienie w hotelu standardowe, smaczne ale monotonne - chociaż każdego dnia są speciały jakieś. Miejsce dobrze usytuowane - hotel Guitart Central park   odpowiedz »

[2016-03-03 15:53 94.254.209.*]

Rowniez polecam wakacje w Hiszpanii, piękny kraj, jest gdzie dreptać nawet jeżeli w koło hotelu. Przemiła obsługa, całkiem smaczne jedzonko, ale przede wszytskim baseny i odległośc od morza to są najwazniejsze plusy hotelu central park. Bardzo polecam niezdecydowanym, z Oskarem za tę cenę warto! :D   odpowiedz »

[2016-03-11 06:52 83.9.166.*]

Nieuczciwi   odpowiedz »

[2016-03-15 12:57 94.254.241.*]

Polecam z całego serca wakacje organizowane przez CT Oskar z Poznania. Bardzo fajne biuro, pomocni pracownicy, którzy nie ugięli się pod gradem pytań. Przejazd niezbyt uciązliwy, nowoczesny autokar ze sprawną klimatyzacją robił swoją robotę. Wieczorami czas umilały filmy. Po dotarciu na miejsce chwila z rezydentem i później to już cieszyliśmy się Grecją i słońcem :D (Studio Fargo, czerwiec 2015, Damian i Marta)   odpowiedz »

[2016-03-15 14:47 31.61.141.*]

Nieprofesjonalni .   odpowiedz »

[2016-03-31 18:08 79.186.168.*]

My pojechaliśmy z OSKAREM do Albanii. Długo zastanawialiśmy się przede wszystkim nad bezpieczeństwem podróży, ale zapewnienia ze strony biura dawały nam gwarancję, że nic nam nie grozi ;) mieszkaliśmy w hotelu tuż nad samym morzem także mieliśmy bardzo blisko na plażę - a ja uwielbiam się opalać - i blisko do deptaku gdzie zlokalizowane były wszystkie małe sklepiki - zakupy to moja druga pasja zaraz po podróżach :) A co było najlepsze to fakt, że mieliśmy dostęp do plaży zarówno przy morzu Jońskim jak i Adriatyckim, więc mogliśmy kąpać się gdzie tylko chcieliśmy. Fajne było to, że od hotelu dostaliśy bezpłatny parasol i dwa leżaki...zawsze szukam miejsc gdzie oferują to bezpłatnie. Najbardziej urokliwym miejscem w naszym pokoju był jednak balkon, z którego mielismy widok na morze. Moglabym tam przesiadywać do konca zycia!   odpowiedz »

[2016-04-07 18:03 83.8.214.*]

Makarska z nimi jest super. Pewnie bardziej chodzi o sam fakt Chorwacji, niż biuro, ale oni mają go super cenowo. Do tego na miejscu można było dokupić dodatkowe wycieczki, chociaż to już sporo wychodziło - ale za Jeziora Pletvickie to kazde pieniądze są warte. Jesli bedziecie w Chorwacji, koniecznie trzeba to zobaczyć. Na miejscu bardzo fajny kontakt z rezydentem Michałem - pomogl nam w problemie powiedzmy zdrowotnym meza, za co po raz 100 dziekujemy. Zameldowalismy sie w apartamentach osobnych wiec nie wiem jak hotele, ale innni sobie chwalili. Myslę ze smialo moge polecic.   odpowiedz »

[2016-04-08 16:57 31.61.141.*]

Amatorszczyzna   odpowiedz »

[2016-04-12 20:38 95.108.107.*]

Dokładnie !
        Tragedia... nie wiem skąd te dobre opinie.. Zaryzykowałam pojechałam na obóz, na który długo namawiałam rodziców tym bardziej to dla mnie ważne i czuję się poszkodowana. Bo takie wakacje to poważna sprawa, czeka się na nie cały rok a potem się zawodzi.. Jedźcie z każdym innym tylko nie tym biurem. Kasia z Wrocławia.   odpowiedz »

[2016-04-10 08:24 31.61.141.*]

Nieuczciwi   odpowiedz »

[2016-04-12 20:37 95.108.107.*]

[2016-04-12 20:34 95.108.107.*]

Tragedia ! Byłam na obozie z tym biurem podróży i nigdy więcej ! Jestem zawiedziona bo długo prosiłam rodziców o te wakacje, w końcu się udało i żałuję ich ciężko wyproszonych przeze mnie pieniążków..
      Organizacyjnie masakra, jedna wielka ściema, obóz miał może 20 osób.. żałuję strasznie że wybrałam ten obóz, no ale to był mój pierwszy wyjazd, nie przygotowałam się i nie sprawdziłam opinii.. Już teraz wiem z jakimi biurami warto jechać i nie życzę nikomu popełnienia takiego błędu. Ania   odpowiedz »

[2016-04-12 20:36 95.108.107.*]

[2016-04-14 19:16 79.184.89.*]

A na którym byłas? I o ile mozna zapytac co Ci się nie podobało? Ja po wycieczce do Czarnogory jestem zadowolona i poleciłam rodzicom zeby pozwolili mlodszej siostrze jechac z Oskara. Datego fajnie byloby poznac opinie uczestnikow. Swoja droga ja na obozy jezdzilam pod namioty. Wy teraz macie zagraniczne, w hotelach, wygodnymi autokarami z klima a nie szkolnymi ogorkami i dalej zle. Oj coraz mniej pozytywnego podejscia. A liczą sie przeciez ludzie i wspomnienia. ;)   odpowiedz »

[2016-04-18 09:25 178.43.241.*]

Partyzantka nieprofesjonalizm   odpowiedz »

[2016-04-18 09:26 178.43.241.*]

Naciągacze.   odpowiedz »

[2016-10-15 17:48 83.6.86.*]

Nie polecam tego biura .   odpowiedz »

[2016-11-07 10:10 79.185.236.*]

Szczerze odradzam, nie polecam !!!!!'   odpowiedz »

[2017-03-07 13:43 83.9.166.*]

Też odradzam,   odpowiedz »

[2016-12-12 19:37 217.99.22.*]

Sensacja . Oskar winien 16 tysięcy euro dla właściciela hotelu w Grecji .   odpowiedz »

[2016-12-13 10:25 217.99.22.*]

Wejdźcie na fb. Turystyka forum: piloci, przewodnicy, rezydenci...Christian Arnidis to
      osoba oszukana przez OSKARA na 16 tys. .
      Poczytajcie sobie o tych oszustach z Poznania.I nie ma na nich żadnej siły , nikt nie reaguje
      na takie przekręty od wielu lat.   odpowiedz »

[2016-12-17 16:03 83.24.82.*]

Złodzieje i oszuści próbują robić wyjazdy narciarskie do Austrii , uważajcie żebyście nie zostali oszukani .   odpowiedz »

[2016-12-21 14:30 83.31.143.*]

Uwaga !
      Oszuści z CT Oskar z Poznania próbują wysłać grupę turystów na Sylwestra do Pragi .
      Piloci , turyści nie dajcie sie nabrać na tych złodziei.   odpowiedz »

[2017-01-09 09:18 83.31.143.*]

Oszuści.   odpowiedz »

Forum gorące tematy

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.