Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Forum grupa: Biura turystyczne
Uważajcie na Alfa StarData wysłania: 2009-02-05 16:51 Autor: Czytelnik IP 83.22.64.*Czekaliśmy pół roku licząc na to że alfastar zrekompensuje nam skrócenie wakacji o przeszło dobę ( 25 godzin) pozbawili nas przyjemności ostatniego dnia pobytu , zakupów pożegnania . Po napisaniu reklamacji przyznali sie do winy i obiecali rekompensatę reprezentowałem grupe 24 osób rekompensata jaką otrzymaliśmy to :SŁOWNIE =105=złotych !!!! Mimo licznych telefonów do ich siedziby z zapewnieniem wyjaśnienia sprawy nigdy nie oddzwonili . Robiac wywiad okazało się ,że prawdopodobnie nie jest to pojedyńczy wypadek , świadczyć może o tym chociażby profesjonalne spuszczanie klienta w kanał i zniechęcanie żądaniem coraz to nowych pism bo słownie nic nie mozna wyjasnić
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyPowstała stała Podkomisja ds. rozwoju i promocji turystyki!
Nagrody dla Lufthansy w Travel Top Fifty
Łódź: będą nowe szlaki turystyczne
LOT - 89 mln zł zysku w 2005 roku!
Zakopane: policja na nartach patroluje stoki
triada PACZKI ŚWIĄTECZNE w firmach
Gastromonia na Kazimierzu pod lupą
Internetowy System Informacji Turystycznej
Zima w północno-wschodniej Polsce
Nowoczesne urządzenia w obiektach pomagają walczyć z hotelową nudą
Polskich turystów czekają dopłaty do wakacyjnych wojaży
Mazurskie mariny czekają na turystów