Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
Dział: Dam pracę
specjalista ds.turystyki
Data wstawienia: 2008-04-01 21:30Data ważności: 2008-05-01
Województwo: Mazowieckie
Poszukujmy osoby do pracy w biurze podróży specjalizującym się w obsłudze zamożnych klientów.
Wymagane: pasja sprzedaży i zgłębiania nowych kierunków, bardzo dobry kontakt z klientem, jak i znajomość jęz. angielskiego.
Oferujemy pracę w młodym, sympatycznym zespole, pobyty w ekskluzywnych ośrodkach i najdroższych hotelach, wyjazdy typu 'study tour' oraz wyjazdy na targi międzynarodowe.
Duża możliwość samorealizacji, dokształcania (pokrywamy koszty kursów językowych i szkoleniowych). Dla osób spoza Warszawy możliwość dofinansowania mieszkania. Najchętniej będą widziane osoby z talentem sprzedawcy.
Prosimy o dopisanie przy CV następującej klauzuli "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
Ogłoszeniodawca
Firma: Luxury TravelZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaTrzymilionowy uczestnik programu EuroBonus
Jaskinia Zbójecka będzie atrakcyjna
Tatry: będzie remont krzyża na Giewoncie
Accor: ponad 800 hoteli na świecie 50% taniej
Węgry: Sjesta bez darmowego piwa
Praca magisterska krótka ankieta Meksyk; potrzebna pomoc
Okradzeni turyści ze statku "F.Chopin"
Linie Emirates zafundują pasażerom darmowy pobyt w luksusowym hotelu w Dubaju
30 i 31 stycznia samoloty British Airways nigdzie nie polecą
Linie British Airways zlikwidowały trasę Warszawa - London City
Czy podróżowanie samolotem jest coraz mniej bezpieczne?
Kampania informacyjna Lufthansy