TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Szkolenia

Profesjonlna obsługa klienta w turystyce

Data wstawienia: 2011-08-26 14:47
Data ważności: 2011-09-25
Województwo: Małopolskie

Szkolenie skierowane jest do właścicieli lub pracowników małopolskich mikro i małych przedsiębiorstw, zatrudnionych na umowę o pracę, na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta. Szkolenie trwa 4 dni i kończy się zdobyciem certyfikatu.

Szkolenie składa się z 2 dwudniowych części:

I.Regulacje Prawne Branży Turystycznej - 2 dni,16 h

- regulacje ustawy o usługach turystycznych
- prawa konsumenta branży turystycznej
- regulacje dotyczące składania reklamacji
- ochrona danych osobowych w branży turystycznej

II. Customer Service Training - 2 dni, 16 h

Ta część szkolenia prowadzona jest w j. angielskim i obejmuje zagadnienia:
- zasady poprawnego komunikowania się z klientem zagranicznym
- zasady obsługi klienta, rozpoznawanie jego potrzeb i budowanie trwałych relacji
- doskonalenie języka branżowego
- ćwiczenie scenek rodzajowych

Cena:
szkolenie rozliczane jest ekwiwalentem czasu pracy, istnieje więc możliwość sfinansowania szkolenia w 100% ze środków unijnych!

Rozliczenie ekwiwalentem czasu pracy polega na tym,że od kosztu szkolenia (406 zł) odejmuje się 4 -dniowe (32-godzinne) wynagrodzenie w wysokości ubruttowionej brutto i pokrywa ewentualną różnicę.

Informacje dodatkowe:
- niewielkie 10-osobowe grupy
- zajęcia językowe prowadzone z native speakerami
- 17 godzin kursu e-learning oraz materiały szkoleniowe wliczone w cenę
- zwrot kosztów dojazdu i pełny catering (przerwy kawowe oraz obiady)

Terminy najbliższych edycji:

KRAKÓW 19,20,26 i 27 września 2011

zajęcia odbywają się w godz. 9 - 16

Bardzo serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie!

Szczegółowe informacje:
na stronie internetowej: www.turystyka.omni.pl,
pod adresem mailowym: turystyka@omni.pl
pod numerem telefonu: 12 294 40 33 lub 501 608 664.


Ogłoszeniodawca

Firma: Semper Omni
Telefon: 501-608-664
E-mail: turystyka@omni.pl



Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję