Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
Dział: Szkolenia
SKUTECZNY MARKETING I PROMOCJA PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
Data wstawienia: 2013-01-14 11:26Data ważności: 2013-02-13
Województwo: Mazowieckie
PROGRAM SZKOLENIA:
Diagnoza potrzeb rynku turystycznego - turystyka a gospodarka
Trendy w turystyce europejskiej
Marketing i promocja - definicje
Specyfika produktu turystycznego - case study
Markowe polskie produkty branży turystycznej
Jak uczynić miejsce atrakcyjnym turystycznie?
Przygotowanie logo, ogłoszenia prasowego, informacji na ulotkę - warsztaty dziennikarskie
Przygotowanie stoiska targowego
Tworzenie produktu markowego
ETAPY TWORZENIA PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
BADANIE RYNKU
Podstawowy zakres badań rynkowych - zagadnienia
IDENTYFIKACJA SKŁADNIKÓW PRODUKTU ORAZ ICH SELEKCJA
WYBÓR KATEGORII PRODUKTU
Koncepcja produktu jest efektywna tylko wtedy, gdy łączy stronę popytową (rynkową) ze stroną podażową. Punktem wyjścia jest przede wszystkim rynek, jego potrzeby, a produkt musi być do niego dostosowany.
POMYSŁ NA KONKRETNY PRODUKT
Możemy mówić o dwóch fazach kształtowania produktu: tworzeniu i budowaniu. Budowanie jest czynnością wykonawczą, dokonywaną według jakiegoś projektu.
DOBÓR PODMIOTÓW DO PRODUKTU
Osobnym, niezwykle ważnym czynnikiem wpływającym na powodzenie całego przedsięwzięcia jest dobór podmiotów, czyli: właścicieli poszczególnych obiektów, przedstawicieli lokalnej władzy, organizacji pozarządowych, nieformalnych liderów, pracowników instytucji i firm związanych z produktem. Ma to ogromne znaczenie w przypadku produktu terytorialnego, gdzie wymagana jest współpraca i koordynacja.
DOPRACOWANIE PRODUKTU
Dopracowanie produktu jest procesem, który ma na celu osiągnięcie wyższego stopnia zadowolenia klientów ze świadczonych usług. Sprowadza się więc do podwyższenia jakości poszczególnych składników i poszerzania ich zakresu
PRZYGOTOWANIE PRODUKTU DO SPRZEDAŻY - STRATEGIA I PLAN MARKETINGOWY
MARKETING PRODUKTU TURYSTYCZNEGO- 3 fazy:
Wyznaczenie celów marketingowych (np. kategorii i liczby turystów, jakie ma
przyciągnąć nowy produkt lub zmiany typu rynków i wzrostu liczby turystów w przypadku już istniejącego produktu)
Sformułowanie strategii marketingowej, na przykład:
analiza otoczenia (czynników politycznych, ekonomicznych, kulturowych i przyrodniczych),
analiza obecnej sytuacji (słabych i mocnych stron, szans i zagrożeń),
czy marketing powinien być ogólny (zorientowany na turystów o różnych zainteresowaniach), czy selektywny (nastawiony na turystów o wyraźnie sprecyzowanych oczekiwaniach),
Przygotowanie planu promocji produktu, w tym na przykład:
program działań marketingowych dla danego produktu na podstawie ustaleń strategicznych,
opracowanie materiałów drukowanych i ich dystrybucja,
wykonanie materiałów audiowizualnych,
ogłoszenia w mediach,
uczestnictwo w targach turystycznych,
specjalne wycieczki promocyjne w celu nawiązania kontaktów z organizatorami turystyki,
wizyty dziennikarzy i pracowników biur podróży w celu zaprezentowania produktu,
przygotowanie materiałów informacyjnych, przewodników itp.
OBSERWACJA REZULTATÓW ORAZ KORYGOWANIE PRODUKTU
I JEGO SPRZEDAŻY
Ogłoszeniodawca
Firma: Mazowieckie Centrum SzkoleńTelefon: 228395599
E-mail: m.witkowski@mcs.edu.pl
KE: cztery indonezyjskie linie lotnicze znikają z czarnej listy
PIT: seminarium informacyjne nt Estonii
Będzie zaplecze hotelowe w świętokrzyskim klasztorze?
Qubus Hotel Gdańsk: ruszyła rezerwacja
Roszczenia dotyczące restauracji Fenix oddalone
Straż miejska może już karać za palenie
POT zaprasza turystów z Ukrainy do Polski
Smaki 2009 - Przewodnik po warszawskich restauracjach
Grupa Rezidor na rynku hotelowym w Rosji
W tym roku Polacy wybierają wakacje na biwaku?
Nowa atrakcja Łodzi - kanał "dętka"
Hotel dla pielgrzymujących do Świątyni Opatrzności
Od Nowego Roku zmieniono przepisy paszportowe
Hotele Radisson zaatakowane przez hakerów
Tajlandia: alarm przed tsunami
Kreta, Rethymnon - 400 zdjęć ze szczegółowymi opisami