Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2013-10-10
Województwo: Dolnośląskie
Zapraszamy na szkolenia otwarte, które zostaną w 100% dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.
W szkoleniach uczestniczyć mogą kierujemy do właścicieli, wspólników oraz pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw posiadających siedzibę, filię, oddział na terenie woj.DOLNOŚLĄSKIEGO z branży turystycznej.
Wszystkie szkolenia odbędą się między między 08.10 a 20.11.2013 roku we Wrocławiu.
Tematyka szkoleń:
1) Profesjonalna obsługa klienta turystycznego (PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA)
2) Profesjonalna obsługa klienta turystycznego (SYSTEMY REZERWACYJNE MerlinX, IRISplus, Travella, Blue Vendo)
3) Profesjonalna obsługa klienta turystycznego (MASKA REZERWACYJNA MERLINX i IRISplus - poziom zaawansowany)
4) Skuteczny marketing i promocja produktu turystycznego (SKUTECZNA PROMOCJA BIURA PODRÓŻY i BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW)
http://podrozemarzen. pl/szkolenia/szkolenia-dotowane/
Mail: biuro@nobilium.pl
E-mail: biuro@nobilium.pl
Dział: Szkolenia
BEZPŁATNE szkolenia dla biur podózy
Data wstawienia: 2013-10-03 12:39Data ważności: 2013-10-10
Województwo: Dolnośląskie
Zapraszamy na szkolenia otwarte, które zostaną w 100% dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.
W szkoleniach uczestniczyć mogą kierujemy do właścicieli, wspólników oraz pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw posiadających siedzibę, filię, oddział na terenie woj.DOLNOŚLĄSKIEGO z branży turystycznej.
Wszystkie szkolenia odbędą się między między 08.10 a 20.11.2013 roku we Wrocławiu.
Tematyka szkoleń:
1) Profesjonalna obsługa klienta turystycznego (PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA)
2) Profesjonalna obsługa klienta turystycznego (SYSTEMY REZERWACYJNE MerlinX, IRISplus, Travella, Blue Vendo)
3) Profesjonalna obsługa klienta turystycznego (MASKA REZERWACYJNA MERLINX i IRISplus - poziom zaawansowany)
4) Skuteczny marketing i promocja produktu turystycznego (SKUTECZNA PROMOCJA BIURA PODRÓŻY i BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW)
http://podrozemarzen. pl/szkolenia/szkolenia-dotowane/
Mail: biuro@nobilium.pl
Ogłoszeniodawca
Firma: NOBILIUM / PODRÓŻE MARZEŃE-mail: biuro@nobilium.pl
Kontrowersyjną reklama podróży do Auschwitz będzie usunięta!
Kołobrzeg-Koszalin-Sławno-Darłowo
Urszula Potęga prezesem MT Targi
Będą odszkodowania za opóźnienia pociągów?
Ruszyły prace nad zmianami w ustawie o usługach turystycznych
Imprezowa Majówka Studencka 2012 w Hiszpanii w Lloret de mar !
Zimowa promocja w polskich obiektach sieci Starwood Hotels & Resorts
Francuzi czekają na polskich hotelarzy i restauratorów!
Akcja wychowywania turysty z Warszawy
Katastrofa lotnicza w Kambodży
Giżycko: rusza budowa największego portu pasażerskiego Mazur