Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Wakacje.pl na dzień psa!
Wakacje.pl, multiagent turystyczny, przekazał do dwóch schronisk 1,5 tony karmy na najintensywniejszy czas w roku. To element kampanii edukacyjnej przeciwko porzucaniu czworonogów latem. Pierwszy dzień lipca jest bowiem promowany jako dzień psa, co wobec porzuceń czworonogów w wakacje ma nieco ironiczny wymiar.
Myślę, że wakacje są najtrudniejszym momentem w roku. Po pierwsze adopcje stoją, bo latem ludzie raczej się nie decydują na nowego członka rodziny, a po drugie trafia do nas bardzo dużo kociąt, które urodziły się wiosną. Trafia też dużo psów, co jest efektem nieprzemyślanych decyzji w momencie zakupu czy adopcji. W tym momencie mamy pod opieką dużo zwierząt, które kiedyś miały swoich właścicieli, one nie urodziły się bezdomne mówi Małgorzata Witkowska-Zabawa ze schroniska Psitul mnie w Zabrzu. Co roku w okresie letnim liczba porzucanych zwierząt rośnie o ok. 30 procent w porównaniu z innymi miesiącami. W tym w schroniskach już da się zauważyć, że zwierząt przybywa.
W ramach kampanii edukacyjnej NajlePSIE wakacje największy w Polsce multiagent turystyczny przekazał do dwóch schronisk 1,5 tony karmy dla psów i kotów. Darowizna trafiła do placówek w Zabrzu i Chorzowie. Zależało nam na realnej pomocy nie tylko dla właścicieli czworonogów, ale i dla schronisk, które bezpośrednio ponoszą konsekwencje porzucania zwierząt. Nasi obserwatorzy mogli publikować na naszych social mediach zdjęcia swoich szczęśliwych pupili. Każde zdjęcie to porcja karmy dla schroniska. Akcja zaangażowała naprawdę wiele osób, za co jesteśmy ogromnie wdzięczni podkreśla Ewelina Karczewska-Stasik, koordynatorka kampanii w Wakacje.pl, która sama jest opiekunką suczki porzuconej przez poprzednich właścicieli przy stacji benzynowej lata temu.
Na stronie kampanii najlepsiewakacje.pl odbiorcy mogą zapoznać się z treściami edukacyjnymi związanymi z opieką nad pupilem, ale i znaleźć podpowiedzi, jak zachować się, jeśli trafią na porzucone zwierzę, czy jak wspierać schroniska latem. Odpowiedzialni właściciele mogą też liczyć na zniżkę w serwisie petsittingowym Petsy.
By kampania niosła ze sobą jak największą wartość merytoryczną, Wakacje.pl zaangażowały w nią inne marki, które na co dzień wpływają na poprawę sytuacji zwierząt: Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce, najstarszą krajową organizację prozwierzęcą, serwis Petsy, na którym odbiorcy mogą liczyć na zniżki na opiekę nad pupilami, oraz fundację Sarigato w ramach projektu Karmimy Psiaki, która odpowiadała za zakup i transport karmy do wybranych schronisk.
W akcję zaangażował się Marcin Prokop, który w spocie swój głos oddał psu imieniem Racuch. Zwierzę zwraca uwagę na problem porzucania psów i kotów w okresie wakacyjnym. Dziennikarz zdecydował się na udział w akcji, ponieważ sam jest właścicielem psa Rufusa i jak przyznaje, nie rozumie, jak można postępować w tak okrutny sposób wobec zwierząt.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Starsze aktualności:
Co wybierają klienci eSky i ile wydadzą na
Komitet Ochrony Konsumentów przyjął stanowisko w sprawie nowelizacji dyrektywy
Polak lata na wakacje dla ładnych
Biura podróży ważnym kanałem sprzedaży
Ekologia może się opłacać w
Grecja wprowadza opłatę
TUI: Brytyjczycy na wakacjach chcą czuć się jak w
Komórka obowiązkowa na
Gdzie polecieli Polacy na Boże
Izby turystyczne przemówią jednym głosem w sprawach transportu?
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w Turystyce
Prezes bydgoskiego lotniska odchodzi
Nie pozwól niszczyć zabytków - rozpoczyna się kampania Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Chorwacja: ostatnie wakacje z kuną
Cuda dawnej techniki czyli Muzeum Gazownictwa w Paczkowie
Koleje wąskotorowe przeżywają rozkwit
Sezon turystyczny coraz dłuższy?
Hilton przewiduje jakie trendy w hotelarstwie mogą obowiązywać za 100 lat
Wrocławski przewoźnik kolejowy bez certyfikatu bezpieczeństwa
UIA wprowadza opłatę za wystawienie karty pokładowej
Rosną przychody Egiptu z turystyki
