Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zobacz także
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i VIP
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji Turystyki
Wrocław z nowymi trasami na zimę
Stanowisko Parlamentu Europejskiego w sprawie zmiany przepisów dot. praw pasażerów
APEX wyróżnia przewoźników światowej klasy
Stowarzyszenie APEX ogłosiło nową klasyfikację "World Class".
Ocena World Class została stworzona we współpracy z firmą konsultingową Yates and Partners, zajmującą się badaniem doświadczeń pasażerów w branży lotniczej. Kategoria nagradza światowej klasy poziom linii lotniczych oparty na certyfikowanych opiniach pasażerów na temat produktów i usług, dbałości o zdrowie i bezpieczeństwo oraz zrównoważony rozwój.
Wskaźniki te reprezentują zreformowane podejście do oceny linii lotniczych, koncentrując się na kwestiach, na których najbardziej zależy podróżującym w XXI wieku, począwszy od bezpieczeństwa, dobrego samopoczucia i zrównoważonego rozwoju, po doskonałą obsługę, spójność marki, przestrzeń i komfort, uznanie klientów i odpowiednią kuchnię.
Aby zostać uznanym za światową klasę, linie lotnicze muszą przejść audyt przeprowadzony przez specjalistów z Yates and Partners, ocenę przeprowadzoną przez Maxa Winchestera z Victoria University w Melbourne oraz przegląd rocznych komentarzy klientów w Net Promoter Score (NPS).
Status światowej klasy, uzyskały linie lotnicze: Emirates, Japan Airlines, KLM, Qatar Airways, Saudia, Singapore Airlines i Turkish Airlines.
Każdy z przewoźników został wybrany ze względu na swoje indywidualne atuty. Emirates wyróżniły się najlepszą w swojej klasie rozrywką pokładową i elegancją, natomiast KLM został uznany za lidera zrównoważonego rozwoju.
Japan Airlines otrzymały pochwałę za ciepłą i osobistą obsługę, a Qatar Airways nagrodzono za przestronne fotele i innowacyjne doświadczenia gości. Nagroda dla Turkish Airlines podkreśla ich jakość posiłków, nagroda dla Saudii - gościnność, a Singapore Airlines - najlepsze w swojej klasie relacje z pasażerem.
Otrzymane wyróżnienie to dla nas ogromny zaszczyt, ponieważ odzwierciedla to niesamowitą pracę zespołów Emirates na całym świecie, które dążyły do osiągnięcia nowego tytułu APEX World Class. Nasz sukces wynika z niestrudzonej pracy i starania pracowników Emirates w zapewnianiu bezpiecznego podróżowania, podejmowaniu inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju i zapewnianiu najwyższych standardów obsługi. Jestem przekonany, że wzorzec klasy światowej, jakim stały się Emirates, będzie odgrywał bardzo ważną rolę w branży, pomagając koncentrować się na zrównoważonym rozwoju dla polepszenia naszego świata. W imieniu nas wszystkich w Emirates chcę powiedzieć, że rozpiera nas duma, że jesteśmy jedną z pierwszych linii lotniczych na świecie, która otrzymała tytuł APEX World Class - powiedział Tim Clark, prezes linii Emirates.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
LOT chwali się nowymi fotelami i nowym designem
Zmiany dotyczące przyznawania wiz do UE wchodzą w życie
Mitsokatis: Grecja gotowa na przyjęcie turystów
Kraków uruchomił narzędzie do ewidencji niekategoryzowanych obiektów noclegowych
Turcja chce blokady portali rezerwacyjnych
Aerofłot wznawia kilka połączeń lotniczych
Czarnogóra jednak jeszcze nie dla Polaków
Noclegowo.pl spodziewa się boomu rezerwacyjnego na majówkę
Dwa hotele z PHH pod szyldem międzynarodowej marki
Tysiące turystów na majówce na zamku w Chęcinach
Sprzedaż zimy wyraźnie lepsza niż lata
Turcja chwali się wynikami za 2023 rok
Fontanna Di Trevi zamykana przy zbyt dużej liczbie turystów
POSZUKIWANY PRACOWNIK BIURA PODRÓŻY - SOSNOWIEC
Port Gdańsk przyjmie rekordową liczbę wycieczkowców
Senat przegłosował, tarcza wraca do Sejmu
Finnair przetestuje nową technologię
Ceny letnich wyjazdów stabilizują się
Nowa wieża kontroli lotniska w Kraków Airport
Święto zaszkodziło sprzedaży w biurach?
Hotel Keskin w Dalyan - pomorze ktos ??
