Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Rego-Bis umożliwi bezkosztową zmianę rezerwacji
Biuro podróży Rego-Bis, umożliwi klientom, możliwość wprowadzenia bezkosztowych zmiany w dokonanych rezerwacjach, do 21 dni przed rozpoczęciem.
Możliwość bezkosztowych zmian otrzyma każdy klient, który zakupił wyjazd z oferty katowickiego touroperatora, od początku sprzedaży oferty Lato 2020.
Organizator przekonuje, że dzięki takiej możliwości, turyści poczują większy komfort i bezpieczeństwo. Rego-Bis chce dać im poczucie, że w przypadku zdarzeń losowych będą mogli zmienić wybór, co przełoży się na wzrost zaufania turysty do biura. Jak przekonują przedstawiciele touroperatora, nie będą oni pytać o powód zmiany, więc będzie możliwe jej dokonanie, z jakiejkolwiek przyczyny.
W Rego-Bis wszyscy Klienci, od początku sprzedaży byli objęci takim zabezpieczeniem. Wiedząc, że plany Polaków zmieniają się dynamicznie, tak jak i sytuacja na świecie, przewidzieliśmy również tę potrzebę. Każda rezerwacja może zostać zmieniona aż do 21 dni przed wyjazdem. Jedyny etap, który nie obejmował takiej możliwości, został dziś wzbogacony o taką opcję i tym sposobem wszyscy mogą zmienić rezerwację - w tym termin, transport, destynację. Wspomniana "bezkosztowa zmiana w rezerwacji" umożliwia jednokrotną modyfikację w dokonanej rezerwacji dotyczącą: destynacji, hotelu, środka transportu, terminu bez ponoszenia dodatkowej opłaty manipulacyjnej do 21 dni przed planowanym wyjazdem. - mówi Gabriela Mańka-Sokullu - właścicielka Rego-Bis.
Pomysł touroperatora faktycznie może się okazać dobrym sposobem na przyciągnięcie i uspokojenie klientów, zwłaszcza tych, którzy dokonują rezerwacji z dużym wyprzedzeniem. Świadomość, że w razie jakiejś losowej sytuacji, można przełożyć termin, lub miejsce wyjazdu może zostać doceniona przez klientów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
UNWTO: Turystyka ma ważną rolę do odegrania w odbudowie gospodarki
W wystawianiu gwarancji nie ma automatyzmu
O ile spadła wartość rynku gastronomicznego?
O ile ceny spadają jesienią? I od kiedy jest taniej?
Skąd Polacy przylecą na Święta?
Ryanair rozpoczyna sprzedaż biletów na trasach długodystansowych
Stan wyjątkowy w Tunezji przedłużony
Popyt w turystyce wyjazdowej kuleje nie tylko w Polsce
Andaluzja chce więcej turystyki
Rosną przychody greckich firm turystycznych
AmRest przejmuje restauracje w Niemczech
