Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Chatbot obsłuży klientów Travelplanet.pl
Najpierw kilka pytań na Messengerze: Grecja, Chorwacja czy może inny kierunek? All inclusive czy tylko śniadania? Hotel z najwyższej półki czy może skromniej? I najważniejsze - ile pieniędzy przeznaczasz na urlop? A w odpowiedzi spersonalizowane propozycje wyjazdów, które od razu można rezerwować. Tak, 24 godziny na dobę, na facebooku, wakacje kupuje się z Panem Walizką, To wirtualny asystent Travelplanet.pl, chatbot który odpowie również na pytania o dokumenty, wizy, konieczność szczepień i inne kwestie.
Chatbot to jedna z nowości, jakie przygotowaliśmy w sezonie wakacyjnym. To narzędzie dla klientów, którzy odpowiadając na cztery proste pytania, natychmiast otrzymują oferty dostosowane do swoich potrzeb bez względu na porę dnia i nocy - - mówi Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu i e-commerce Travelplanet.pl.
Chatbot ma postać Pana Walizki. Za wdrożenie odpowiadała firma KODA Bots. Narzędzie uruchomiono w czerwcu na Facebook Messengerze Travelplanet.pl. Klienci korzystający z rozwiązania mogą wybierać spośród propozycji największych biur podróży, takich jak: TUI, Itaka, czy Coral Travel.
Rozwiązanie to przede wszystkim wygoda dla klientów. Krótka rozmowa pozwala na weryfikację aktualnych cen i wyboru najlepszego hotelu. Chwilę po rozpoczęciu konwersacji z chatbotem oferty są już na ekranie. Wynik można w dowolnym następnie doprecyzowywać lub modyfikować klikając w okna pojawiające się w Messengerze, by jeszcze lepiej dopasować ofertę do oczekiwań - zaznacza Damasiewicz.
Chatbot pomaga przede wszystkim w oszczędności czasu klientów, organizacji podróży, przedstawianiu ciekawych miejsc do odwiedzenia. A to wszystko z poziomu ulubionej aplikacji do przesyłania wiadomości. Rozmowę z chatbotem można zacząć wysyłając wiadomość Messengerze, bądź pisząc wiadomość bezpośrednio na fanpage u Travelplanet.pl.
Z Facebook Messengera korzysta w Polsce prawie 13 milionów osób. To idealne miejsce do spersonalizowanej komunikacji z klientem i budowy z nim trwałej relacji - mówi Mariusz Pełechaty z KODA Bots. Chatbot Travelplanet.pl pozwala lepiej poznać klienta, by finalnie odpowiadać skutecznie na jego preferencje, nie tylko tu i teraz, ale i w przyszłości podczas kolejnych wyborów kierunków podróży - dodaje Pełechaty.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Pasażer pozwany za niewykorzystany bilet
Cypr aktualizuje zasady wjazdu
Ecco Travel uruchomił promocję
Na co zwracać uwagę przy ubezpieczaniu hotelu?
Sabre pomoże zoptymalizować siatkę połączeń WizzAir
FlixBus nawiązał współpracę z kolejnymi polskimi spółkami przewozowymi
Rekordowa liczba turystów w Dubaju
Turystyka vs Skarb Państwa - komentarze prawników
Turyści w Chorwacji zapłacą wyższy podatek
Rekordy na rynku condo w polskich miastach
IGHP: luty lepszy od stycznia, ale dalej niesatysfakcjonujący
500 plus dla turystyki: hit czy kit?
Chorwacja: pożary lasów zagrożeniem dla turystów
