Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Wielkopolska promuje się komiksem
Już jest zupełnie nowy film promujący atrakcje turystyczne Wielkopolski. Jest on elementem realizowanej od poprzedniego roku szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, której bohaterami są Kajko i Kokosz (na licencji dzięki współpracy Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej z Fundacją Kreska). To oni są również bohaterami nowego spotu, aczkolwiek nie pierwszoplanowymi - na pierwszym planie są wielkopolskie krajobrazy i największe wielkopolskie atrakcje.
Od 13 czerwca, film będzie emitowany jako reklama na YouTube (w ramach sieci GDN), na Instagramie i Facebooku. Oczywiście przygotowano nie tylko wersję w układzie kinowym, ale również absolutnie niezbędną wersję w formacie pionowym. Głównym tematem kampanii reklamowej jest promocja Szlaku Piastowskiego, markowego produktu turystycznego Wielkopolski, jednak w tym roku zakres został rozszerzony o inne kluczowe atrakcje regionu. Dlatego w najnowszym spocie dostrzeżemy Kajka i Kokosza żeglujących po jeziorach czy jadących parowozem. Grupę docelową stanowią rodziny z dziećmi, w wieku odpowiadającym widowni serialu i czytelnikom komiksów o przygodach Kajka i Kokosza.
Spot wydaje się trochę zbyt statyczny (młodzież określiłaby to dosadniej), pod nim nie widać również listy linków do poszczególnych atrakcji zaprezentowanych, tylko ogólny link do strony wielkopolska.travel a w dzisiejszych czasach procent cierpliwych użytkowników spada.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Certyfikaty covidowe zostaną rok dłużej
POT zatrudnia nowego dyrektora
Small Planet oferuje wirtualną rzeczywistość na pokładach
Grecja podsumowuje wakacyjne testy PCR na granicach
Jesteśmy jednym z ostatnich, nieodkrytych kierunków w Europie
Marriott powołuje nowego CEO i nową prezes
Dziwny konkurs na dyrektorów ZOPOT
Komisja Europejska zaleca znoszenie całkowitych zakazów podróży do Wielkiej Brytanii
Nocowanie.pl: wzrasta liczba zapytań o noclegi
Jakie atrakcje będą na festiwalu whisky w Sopocie?
Coraz lepsze wyniki tunezyjskiej turystyki
Tragedia w turystycznej dzielnicy Marsylii
Statki Costa Cruises wyruszają w morze
Merlin X wprowadza poprawki w sposobie prezentacji oferty
Nowa atrakcja turystyczna w Turcji
Więcej turystów przyjeżdża do Tunezji
Dolnośląska Organizacja Turystyczna obniża składkę dla przedsiebiorców
Nigdy więcej z biurem funclub z poznania
ATAK HAKERSKI NA TUR-INFO czy tuszowanie tematu?
