TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




Wielkopolska promuje się w Czechach

Czescy turyści mogą teraz odkrywać uroki Wielkopolski na ponad 70 stronach czasopisma podróżniczego Země Světa (Kraje Świata) - jednego z ważniejszych tytułów geograficznych w Czechach.


Cały numer magazynu poświęcony został temu regionowi, a jego publikacja to efekt współpracy Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej, Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Pradze oraz Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. To kolejny krok w umacnianiu pozycji Wielkopolski na czeskim rynku turystycznym.

Na kartach wrześniowego numeru "Země Světa" znalazły się zarówno znane turystyczne wizytówki regionu, jak Poznań czy Gniezno, nacisk położono również na mniej oczywiste, a niezwykle wartościowe destynacje. Czytelnicy mogą zapoznać się z bogactwem dziedzictwa kulturowego Kalisza - najstarszego miasta Polski, urokiem Leszna - miasta o barwnej historii lotniczej, Wolsztynem ze słynną parowozownią, malowniczą Krainą Stu Jezior, a także z unikalną kopalnią soli w Kłodawie. Magazyn przedstawia również takie atrakcje jak: Muzeum Pałac w Rogalinie z majestatycznym parkiem, Zamek i Arboretum w Kórniku, Wielkopolski Park Narodowy, Muzeum Arkadego Fiedlera w Puszczykowie oraz Zamek Gołuchowie. Czasopismo pokazuje Wielkopolskę jako region nie tylko zróżnicowany, ale i wyjątkowo dostępny, co doceniają czescy turyści - licznie odwiedzający nasz region w ostatnich latach.

Zauważalny wzrost liczby czeskich turystów odwiedzających Wielkopolskę nie jest dziełem przypadku. Region umiejętnie wykorzystuje swoje położenie i potencjał logistyczny. Dogodne połączenia drogowe i kolejowe sprawiają, że Wielkopolska staje się naturalnym wyborem dla Czechów aktywnie poszukujących nowych i autentycznych kierunków podróży poza głównymi szlakami.

Rynek czeski pozostaje jednym z priorytetowych i najbardziej perspektywicznych kierunków działań promocyjnych Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej. Współpraca z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Pradze stanowi kluczowy filar tej strategii - ośrodek wspiera wszystkie działania na rynku czeskim, a realizowane wspólnie kampanie oraz wyjazdy studyjne przekładają się na konkretne efekty wizerunkowe i frekwencyjne. Aby zapewnić najlepszy poziom obsługi turysty czeskiego WOT organizuje również szkolenia kadry turystycznej z obsługi tego segmentu turystów.

Niestety nie ma podanego nakładu tej publikacji, jest ona płatna (99 koron), a profil FB czasopisma ma zaledwie 214 obserwujących. Link do nabycia czasopisma: zemesveta.cz




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Wielkopolska promocja Czechy Země Světa Kraje Świata WOT POT




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję