Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2014-06-14
Województwo: Małopolskie
Exciting, demanding, rewarding…
… three words that sum up the working day at Serco
Step into the adventure and join Our easyJet Team as:
Social Media & Advanced Support Expert with German or French language
Ref. no.: ST/TI/042014
Place of work: Kraków
Main responsibilities:
• Provide support to clients in travel industry sector (via telephone, e-mail, chat)
• Handle all enquiries from easyJet Customers via Facebook and Twitter
• Respond to queries sent directly by Client
• Notify customers of any changes in their journey
• Cooperation with customers with special needs during travel
• Work with colleagues to ensure Clients expectations are meet
Candidate profile:
• Excellent written and oral skills in German or French
• Good command of the English language
• Excellent customer care and proactive attitude
• Confident, flexible and results oriented approach,
• Be positive, enthusiastic and proactive outlook,
• Willingness to work on shifts
Benefits:
• Competitive salary (plus extra bonuses)
• Attractive benefits package
• Full-paid appropriate training
• Private medical care for you and for your family (including dental care after upgrading package)
• Employee Referral Award Program
• Great development opportunities in an international, fast - paced company
• A multicultural, great working environment
• Fast recruitment process taking 2-3 weeks, with a ‘remote’ application systems
Send your application in English to:
m
For more information visit us: www.sercopoland.com
Facebook: Kariera w Serco
Dział: Dam pracę
Social Media & Advanced Support Expert with German or French
Data wstawienia: 2014-04-30 10:51Data ważności: 2014-06-14
Województwo: Małopolskie
Exciting, demanding, rewarding…
… three words that sum up the working day at Serco
Step into the adventure and join Our easyJet Team as:
Social Media & Advanced Support Expert with German or French language
Ref. no.: ST/TI/042014
Place of work: Kraków
Main responsibilities:
• Provide support to clients in travel industry sector (via telephone, e-mail, chat)
• Handle all enquiries from easyJet Customers via Facebook and Twitter
• Respond to queries sent directly by Client
• Notify customers of any changes in their journey
• Cooperation with customers with special needs during travel
• Work with colleagues to ensure Clients expectations are meet
Candidate profile:
• Excellent written and oral skills in German or French
• Good command of the English language
• Excellent customer care and proactive attitude
• Confident, flexible and results oriented approach,
• Be positive, enthusiastic and proactive outlook,
• Willingness to work on shifts
Benefits:
• Competitive salary (plus extra bonuses)
• Attractive benefits package
• Full-paid appropriate training
• Private medical care for you and for your family (including dental care after upgrading package)
• Employee Referral Award Program
• Great development opportunities in an international, fast - paced company
• A multicultural, great working environment
• Fast recruitment process taking 2-3 weeks, with a ‘remote’ application systems
Send your application in English to:
m
For more information visit us: www.sercopoland.com
Facebook: Kariera w Serco
Ogłoszeniodawca
Firma: Serco Global ServicesZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaJadwiga Emilewicz przyznała ok. 6 mln nagród pracownikom ministerstwa
Średnie ceny wyjazdów turystycznych niższe niż przed rokiem
Hotelarze dyskutowali jak dopasować rozwiązania technologiczne do nowej rzeczywistości
Zimowe wyjazdy na Wyspy Kanaryjskie znacznie tańsze niż przed tygodniem
Przewoźnicy zaczynają przywracać zawieszone połączenia kolejowe
Lotnisko Chopina: Zamów posiłek z dostawą
Finnair zmienia strukturę taryf biletów
W maju zadebiutuje nowy przewoźnik
Wakacje.pl z kolejną gwiazdą w reklamach
Sieć a&o zbliża się do przedpandemicznych wyników
