Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zobacz także
Nowa kampania Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej
Mniej miast, więcej tlenu -wzrost zainteresowania wypoczynkiem na łonie natury
Enter Air podpisuje nową umowę z Coral Travel
Poznań rusza z promocją na jesień i zimę
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też gastronomia
Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową
Portal rezerwacyjny Travelist.pl w czerwcu ruszył z kampanią promocyjną pod hasłem "Mamy Twój pomysł na wakacje".
Działania 360° obejmują m.in. szerokozasięgowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu Public Relations. Całość jest owocem odświeżonej strategii komunikacyjnej marki, wypracowanej w drodze wielomiesięcznych badań konsumenckich.
W czerwcu marka ruszyła z nową kampanią promocyjną pod hasłem "Mamy Twój pomysł na wakacje", obejmującą zarówno szerokozasięgową kampanię telewizyjną, jak i rozbudowaną komunikację w obszarze digital marketingu oraz działania PR-owe. Cel jest jeden - spełnienie wakacyjnych marzeń Polaków.
Kampania powstała w oparciu o odświeżoną strategię komunikacji marki, która jest odpowiedzią zarówno na zmieniającą się branżę turystyczną, jak i preferencje podróżujących. Poprzedzające ją wielomiesięczne badania i wyciągnięte z nich wnioski dały możliwość wypracowania zintegrowanych działań komunikacyjno-informacyjnych portalu. Te pozwolą jeszcze lepiej niż dotychczas odpowiedzieć na potrzeby klientów.
Do rewizji naszej strategii podeszliśmy bardzo poważnie i wieloetapowo. Kilkanaście ostatnich miesięcy spędziliśmy na prowadzeniu wnikliwych badań konsumenckich - zarówno ilościowych, na grupie tysiąca respondentów, jak i jakościowych, w formie grup fokusowych oraz pogłębionych wywiadów indywidualnych. Szeroki research i analizy pozwoliły nam na poznanie oczekiwań turystów względem wybieranych obiektów hotelowych oraz ich motywacji. - komentuje Oliwia Kiermasz, Head of Brand & Communications w Travelist.pl.
Strategia została stworzona we współpracy z agencją Together. Za kampanię reklamową odpowiada fmc_go, działania mediowe koordynuje agencja digital - SalesTube, natomiast PR poprowadzi agencja Publicon.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowa kampania Travelist.pl
[2022-06-11 08:00 149.202.98.*]
Oglądałam w TV, dość cieniutkie...
Wywołuje stress i silny efekt zdenerwowania, gdy klient szuka konkretnych ofert i przejdzie do cen.
Nikt nie przewidział ????? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
IGHP: Prognozy dotyczące rezerwacji w hotelach coraz gorsze
Nowe rozporządzenie w sprawie ograniczeń weszło w życie
Ustawa o imprezach turystycznych pełna niejasności
GUS: liczba turystów w obiektach noclegowych mocno spadła
NIK: bezpieczeństwo przewozów kolejowych nie w pełni zadowalające
Sieć a&o zbliża się do przedpandemicznych wyników
Malta znosi ograniczenia wjazdowe
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci Marriott
Rainbow da zniżki dużym rodzinom
Można składać wnioski o dofinansowanie zadań z zakresu turystyki
Jak zmieniają się ceny w biurach podróży?
WP Holding: zarówno wakacje.pl i travelplanet.pl będą rozwijane
Sprzedam pobyt w hotelu Gołębiewski-Voucher dwuosobowy
Nowe zalecenia dla organizatorów zimowego wypoczynku dzieci i młodzieży
Dokąd wybieramy się podróżując we dwoje?
Duży touroperator niewypłacalny
Ważą się losy podwyżek opłat lotniskowych
Kto może należeć do Polish Prestige Hotels?
Proszę o opinie na temat biura Wan-mar z Łodzi
