Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- GRECJA: REZYDENT
- Specjalista ds. szkoleń i współpracy franczyzowej
Wakacje.pl z kolejną gwiazdą w reklamach
Odpoczywająca głowa, zabawa w basenie i relaks na leżaku z krzyżówką - tak znany prezenter Marcin Prokop bawił się na Cyprze z Wakacje.pl. Firma zaprosiła dziennikarza do współpracy, a jej efekty będzie można zobaczyć w kampanii, która potrwa do końca roku.
W tym roku Polacy z zagranicznej turystyki zorganizowanej korzystają jeszcze chętniej niż przed kryzysem, bo to niezmiernie ważny element ich życia. O zaletach podróżowania z Wakacje.pl potencjalnych klientów przekonywał będzie Marcin Prokop. To pierwsza w Polsce współpraca reklamowa między gwiazdą takiego formatu a agentem turystycznym.
Celem kampanii jest pokazanie, że Wakacje.pl mają bardzo szeroką ofertę wyjazdów dopasowaną do potrzeb wszystkich grup klientów i to w cenach takich samych jakie można znaleźć u organizatorów - mówi Katarzyna Walczak, dyrektor marketingu i członek zarządu Wakacje.pl.
Wakacje.pl chcą kojarzyć się z najprzyjemniejszymi momentami w roku, dlatego swoje reklamy utrzymują w lekkim, humorystycznym tonie. Taka jest również bieżąca kampania z udziałem Marcina Prokopa. Radość i optymizm to cechy łączące Wakacje.pl i Marcina Prokopa. Pełen dystansu do siebie, wesoły i potrafiący cieszyć się życiem, taki jest Marcin i takie są Wakacje.pl - mówi Tomasz Bączek, head of brand w Wakacje.pl, odpowiedzialny za przygotowanie i realizację kampanii. W każdym spocie występuje kilku Marcinów, którzy bawią się, rozmawiają albo uciekają od innych, zatapiając się we własnym hobby. Przez tę multiplikację chcieliśmy podkreślić, że pomysłów na spędzanie urlopu jest co najmniej tyle, ilu jest klientów - tłumaczy Tomasz Bączek.
Dziś technologia umożliwia tworzenie wycieczek zorganizowanych o różnym charakterze, od pakietów turystycznych z przelotami czarterowymi, po realizowane lotami regularnymi, w tym od tanich linii lotniczych. W zestawieniu z wieloma rodzajami i standardami zakwaterowania oraz różnorodną formułą wyżywienia, produkt biur podróży jest szeroki jak nigdy dotąd - dodaje Katarzyna Walczak.
Marcin Prokop pojawi się w spotach telewizyjnych, na billboardach oraz w internecie. Użytkowników serwisu www.wakacje.pl będzie zachęcał do skorzystania z atrakcyjnych ofert, będzie można go zobaczyć także na witrynach wybranych biur franczyzowych.
To była świetna zabawa. Nigdy wcześniej nie byłem zakopywany żywcem tak, żeby ponad piasek wystawała mi tylko głowa. Ekipa, która przygotowywała specjalny dół, w którym mógłbym się zmieścić, przez chwilę obawiała się, że dokopie się do Australii. Kreacja tej kampanii oparta jest na dobrej zabawie i poczuciu humoru, czyli bliskich mi tematach, dlatego nie mogło ich zabraknąć również podczas pracy nad materiałami - komentuje Marcin Prokop.
Chciałabym serdecznie podziękować Marcinowi za wspaniały czas, optymizm, humor i wiele cennych pomysłów, które wniósł do naszej współpracy. Jestem przekonana, że nasza kampania okaże się wielkim sukcesem i przyczyni do dalszego rozwoju zorganizowanej turystyki zagranicznej w Polsce - podsumowuje Katarzyna Walczak.
Za kreację odpowiedzialny był butik kreatywny Supermarket stworzony przez Piotra Stawowiaka i Pawła Czartoryskiego. Nad produkcją kampanii czuwał dom produkcyjny Videlec, zdjęcia foto wykonał Radek Polak (HART Warsaw) - laureat Grand Press Photo 2020, spoty wyreżyserował Filip Bartczak, a autorem zdjęć wideo jest Igor Połaniewicz (obaj Papaya Roster). Postprodukcję zrealizowało Badi Badi, a udźwiękowienie - Głośno.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową
Nowe zalecenia dla organizatorów zimowego wypoczynku dzieci i młodzieży
Dokąd wybieramy się podróżując we dwoje?
Duży touroperator niewypłacalny
Ważą się losy podwyżek opłat lotniskowych
IGHP: Prognozy dotyczące rezerwacji w hotelach coraz gorsze
Nowe rozporządzenie w sprawie ograniczeń weszło w życie
Ustawa o imprezach turystycznych pełna niejasności
GUS: liczba turystów w obiektach noclegowych mocno spadła
NIK: bezpieczeństwo przewozów kolejowych nie w pełni zadowalające
Nowa linia charterowa dla Itaki
Sprzedam pobyt w hotelu Gołębiewski-Voucher dwuosobowy
Sieć a&o zbliża się do przedpandemicznych wyników
Malta znosi ograniczenia wjazdowe
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci Marriott
Rainbow da zniżki dużym rodzinom
Można składać wnioski o dofinansowanie zadań z zakresu turystyki
Jak zmieniają się ceny w biurach podróży?
Proszę o opinie na temat biura Wan-mar z Łodzi
