Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Gdańska Organizacja Turystyczna rozstrzyga przetargi
Gdańska Organizacja Turystyczna (Gdańsk Convention Bureau, GCB) ogłosiła przetarg na usługę przeprowadzenia działań promocyjno-informacyjnych (kampania banerowa oraz pozycjonowanie) portalu internetowego www.gdanskconvention.pl w internecie.
Za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta Wykonawcy Kompan.pl. Umowa obowiązuje od dnia podpisanie do końca 2011 roku. GCB zakłada optymalizację swojego portalu: www.gdanskconvention.pl i poprawę jest naturalnej pozycji w popularnej wśród polskich użytkowników (pod względem liczby zapytań) wyszukiwarce internetowej.
Wykonawca usług odpowiedzialny jest także za stworzenie planu strategii marketingowej naszej strony celem zwiększenia liczby odwiedzin i odsłon, wejść bezpośrednich oraz przez witryny odsyłające a także ulepszenie treści serwisu. GCB planuje także przeprowadzenie innych form reklamy internetowej, przy użyciu artykułów sponsorowanych, reklamy banerowej, mailingu oraz dodawanie portalu GCB do katalogów internetowych oraz portali społecznościowych.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie i wdrożenie "Planu Rozwoju Czterech Produktów Turystyki Biznesowej w Województwie Pomorskim, gdzie za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta Wykonawcy INSPIROS Jarosław Marciuk. Produkty, o których mowa to:
- Bursztynowa Komnata czyli przygoda ze Złotem Bałtyku - Koncepcja produktu bazuje na tradycjach regionu związanych z wydobyciem bursztynu, jego obróbką, a także na wizerunku Gdańska jako miasta silnie związanego z jantarem, pretendującego do miana światowej stolicy bursztynu,
- Konferencje w Mieście Wolności i Solidarności - Celem produktu jest przybliżenie historii współczesnej miasta i regionu, historii związanej z Prezydentem Rzeczpospolitej Polskiej Lechem Wałęsą, liderem Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego "Solidarność" . Propagowanie Gdańska jako kolebki Solidarności, miasta wolności poprzez wędrówkę śladami Prezydenta, wizyty w miejscach nierozerwalnie związanych ze zdobywcą Pokojowej Nagrody Nobla. Promocja Gdyni - miasta gdzie miały miejsce wydarzenia grudnia 70 (pochłonęły 18 ofiar z czego 12 nie przekroczyło 21 roku życia), wydarzenia które zainicjowały przemiany w Polsce i w konsekwencji przyczyniły się do obalenia komunizmu,
- Morskie Opowieści - Celem produktu jest promowanie Trójmiasta jako regionu nadmorskiego, oferującego szereg propozycji spędzenia wolnego czasu związanych z morzem,
- Potyczki nie tylko rycerskie - Koncepcją produktu jest promowanie historycznych, zabytkowych obiektów jako potencjalnych miejsc do zorganizowanie kongresów, konferencji i wszelkiego typu spotkań.
Firma Inspiros tym samym odpowiada między innymi za opracowanie podstawowych założeń dotyczących produktów (nazwa, charakterystyka), opracowanie Podręcznika Dobrych Praktyk, pozyskanie partnerów projektu, rozdzielenie kompetencji między wybrane podmioty, a także określenie strategii promocji oraz stworzenie Księgi Identyfikacji Wizualnej. GCB wspiera rozwój turystyki biznesowej na Pomorzu poprzez promocję elementu programu socjalnego dla uczestników konferencji - poznawanie historii miast, wsi i konkretnych miejsc, w których odbywa się spotkanie, stworzenie kompleksowej oferty turystycznej dla uczestników konferencji, połączenie rozproszonych atrakcji turystycznych, promowanie zabytkowych obiektów jako miejsc do organizacji konferencji, kongresów, spotkań, łączenie spotkań biznesowych z poznawaniem historii danego miejsca. Zwiększenie liczby organizowanych konferencji w Trójmieście i regionie oraz dochodów z turystyki biznesowej.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Ryanair zawiesza loty z Edynburga na 11 trasach
Nowe połączenie Lufthansa: Poznań - Frankfurt
Niebezpieczna kąpiel w wodach Zatoki Gdańskiej
Egipt: śmierć dwojga polskich turystów w kurorcie Szarm el-Szejk
Rainbow Tours: wartość sprzedaży w lutym 2008 była wyższa od zeszłorocznej o 110%
Koniec wadliwych hamulców w pociągach PKP!
Wznowienie lotów z USA do Wietnamu
W marcu powstaną pierwsze restauracje Rodeo Drive i Freshpoint
Okęcie: związki zawodowe grożą strajkiem 22 grudnia
Śmierć pasażerki na warszawskim Okęciu
SAS: zmiany w rozkładzie lotów
Hiszpanie chcą odmienić poznańskie Łęgi - będą scieżki rowerowe, hotel SPA i pole golfowe
