Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Gdańska Organizacja Turystyczna rozstrzyga przetargi
Gdańska Organizacja Turystyczna (Gdańsk Convention Bureau, GCB) ogłosiła przetarg na usługę przeprowadzenia działań promocyjno-informacyjnych (kampania banerowa oraz pozycjonowanie) portalu internetowego www.gdanskconvention.pl w internecie.
Za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta Wykonawcy Kompan.pl. Umowa obowiązuje od dnia podpisanie do końca 2011 roku. GCB zakłada optymalizację swojego portalu: www.gdanskconvention.pl i poprawę jest naturalnej pozycji w popularnej wśród polskich użytkowników (pod względem liczby zapytań) wyszukiwarce internetowej.
Wykonawca usług odpowiedzialny jest także za stworzenie planu strategii marketingowej naszej strony celem zwiększenia liczby odwiedzin i odsłon, wejść bezpośrednich oraz przez witryny odsyłające a także ulepszenie treści serwisu. GCB planuje także przeprowadzenie innych form reklamy internetowej, przy użyciu artykułów sponsorowanych, reklamy banerowej, mailingu oraz dodawanie portalu GCB do katalogów internetowych oraz portali społecznościowych.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie i wdrożenie "Planu Rozwoju Czterech Produktów Turystyki Biznesowej w Województwie Pomorskim, gdzie za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta Wykonawcy INSPIROS Jarosław Marciuk. Produkty, o których mowa to:
- Bursztynowa Komnata czyli przygoda ze Złotem Bałtyku - Koncepcja produktu bazuje na tradycjach regionu związanych z wydobyciem bursztynu, jego obróbką, a także na wizerunku Gdańska jako miasta silnie związanego z jantarem, pretendującego do miana światowej stolicy bursztynu,
- Konferencje w Mieście Wolności i Solidarności - Celem produktu jest przybliżenie historii współczesnej miasta i regionu, historii związanej z Prezydentem Rzeczpospolitej Polskiej Lechem Wałęsą, liderem Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego "Solidarność" . Propagowanie Gdańska jako kolebki Solidarności, miasta wolności poprzez wędrówkę śladami Prezydenta, wizyty w miejscach nierozerwalnie związanych ze zdobywcą Pokojowej Nagrody Nobla. Promocja Gdyni - miasta gdzie miały miejsce wydarzenia grudnia 70 (pochłonęły 18 ofiar z czego 12 nie przekroczyło 21 roku życia), wydarzenia które zainicjowały przemiany w Polsce i w konsekwencji przyczyniły się do obalenia komunizmu,
- Morskie Opowieści - Celem produktu jest promowanie Trójmiasta jako regionu nadmorskiego, oferującego szereg propozycji spędzenia wolnego czasu związanych z morzem,
- Potyczki nie tylko rycerskie - Koncepcją produktu jest promowanie historycznych, zabytkowych obiektów jako potencjalnych miejsc do zorganizowanie kongresów, konferencji i wszelkiego typu spotkań.
Firma Inspiros tym samym odpowiada między innymi za opracowanie podstawowych założeń dotyczących produktów (nazwa, charakterystyka), opracowanie Podręcznika Dobrych Praktyk, pozyskanie partnerów projektu, rozdzielenie kompetencji między wybrane podmioty, a także określenie strategii promocji oraz stworzenie Księgi Identyfikacji Wizualnej. GCB wspiera rozwój turystyki biznesowej na Pomorzu poprzez promocję elementu programu socjalnego dla uczestników konferencji - poznawanie historii miast, wsi i konkretnych miejsc, w których odbywa się spotkanie, stworzenie kompleksowej oferty turystycznej dla uczestników konferencji, połączenie rozproszonych atrakcji turystycznych, promowanie zabytkowych obiektów jako miejsc do organizacji konferencji, kongresów, spotkań, łączenie spotkań biznesowych z poznawaniem historii danego miejsca. Zwiększenie liczby organizowanych konferencji w Trójmieście i regionie oraz dochodów z turystyki biznesowej.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Ryanair zawiesza loty z Edynburga na 11 trasach
Nowe połączenie Lufthansa: Poznań - Frankfurt
Niebezpieczna kąpiel w wodach Zatoki Gdańskiej
Egipt: śmierć dwojga polskich turystów w kurorcie Szarm el-Szejk
Rainbow Tours: wartość sprzedaży w lutym 2008 była wyższa od zeszłorocznej o 110%
Koniec wadliwych hamulców w pociągach PKP!
Wznowienie lotów z USA do Wietnamu
W marcu powstaną pierwsze restauracje Rodeo Drive i Freshpoint
Okęcie: związki zawodowe grożą strajkiem 22 grudnia
Śmierć pasażerki na warszawskim Okęciu
SAS: zmiany w rozkładzie lotów
Hiszpanie chcą odmienić poznańskie Łęgi - będą scieżki rowerowe, hotel SPA i pole golfowe
