Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Opóźniony o 11h lot Wizz Air z Pyrzowic do Liverpoolu
Pasażerowie, którzy we wtorek rano planowali odlot do Liverpoolu liniami Wizz Air z lotniska w Pyrzowicach, wylecieli 11 godzin później.
Na szczęście wielu z nich udało się telefonicznie powiadomić o opóźnieniu, więc zostali w domach.
Rzecznik prasowy Wizz Air Grażyna Borówka wyjaśnia przyczyny opóźnienia: samolot, który miał rano lecieć do Liverpoolu, skierowano wcześniej do Ciampino, bo agent obsługi naziemnej uszkodził tam inny samolot przewoźnika. Ponieważ znajdowali się tam pasażerowie, konieczne było podstawienie samolotu zastępczego, a jedynym wyjściem było wysłanie samolotu, który miał lecieć do Liverpoolu. Borówka dodaje że sytuacja była niezależna od przewoźnika i przeprasza za problemy wszystkich pasażerów.
Do Liverpoolu z opóźnieniem odleciało 165 pasażerów. Szczególnie rozżaleni są ci, których nikt nie poinformował o zmianach. To, ze lot będzie opóźniony okazało się dopiero po północy, więc nie ze wszystkimi udało się skontaktować i poinformować o zmianach. Część z pasażerów wracała do pracy po świątecznej przerwie, innych czekała w Liverpoolu przesiadka.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Wizz Air poinformował pasażerów o opóźnieniu wylotu
[2008-02-04 17:41 88.207.142.*]
Przestrzegam przed tymi DZIADAMI. Wczoraj tj.3 luty 2008 lot z Katowic do Frankfurt Hahn opóźniony o 17 godzin. Planowy wylot godzina 6.10 wyleciał przed 23.00 Co niektórzy czekali na lotnisku od 3 rano - ja osobiście od 4.30. Tak więc niektórzy czekali blisko 20 godzin na lotnisku. Ludziom puszczały nerwy i po pewnym czasie zaczęło się nam już przypatrywać paru ochroniarzy z pistoletami w kaburach. Tradycyjne zero kontaktu z przedstawicielem Wizzair, mega dezinforamcja i 2 porcje frytek na 20 godzin czekania. Na tyle beszczelny DZIAD że w samolocie po 17 godzinach spóźnienia kazał nam sobie kanapki za 16 zł kupować. Nas również poinformowano że żadne odszkodowania itp. rzeczy się nam nie należą. Oby jak najszybciej pojawiła się konkurencja bo to nie jest pierwszy raz kiedy doświadczam tak przykrych doświadczeń od WizzAir. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Papież będzie w Polsce prawdopodobnie 8-10 maja!
Turystyka rehabilitacyjna - nowy trend na Mazurach
Star Alliance: Polak zapłaci więcej?
Przepisy bezpieczeństwa są lekceważone przez rosyjskie linie lotnicze
miami, san francisco czy san diego
Już jutro Beach Party Gdynia 2006
Aktywna promocja Polski na rynku niemieckim: VI Polsko - Niemiecki Salon Gospodarczy w Kolonii
Irlandia - najtańsze hotele w 2009 roku
Tragedia na wybrzeżu Morza Martwego
Polskie lotniska walczą o bazę Ryanaira
Kolejna edycja konkursu na najlepszą potrawę ze śledzia
Preferred Hotel planuje ekspansję w Azji i Europie
Międzynarodowe Targi Gastronomii Gastro Trendy
Funclub z nowymi autokarami Van Hool
Płonie zabytkowy kliper herbaciany Cutty Sark
nawiązemy współpracę z biurem podróży
