Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Zobacz także
Darmowe szkolenia dla branży turystycznej
PARP: KPO dla turystyki jest kontynuowany
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur podróży
Nowa kampania Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej
ECTAA: poprawka do dyrektywy turystycznej lepsza, ale wątpliwości nadal są
Ruszyła TravelTube - platforma szkoleniowa dla branży turystycznej
Traveltube.pl to platforma, oferująca wachlarz szkoleń z zakresu e-marketingu, reklamy, promocji i public relations (PR), skierowanych do pracowników firm turystycznych (m. in. hoteli, biur podróży, agencji turystycznych) i osób odpowiedzialnych za promocję.
Platforma oferuje specjalistyczne szkolenia z aktywności promocyjnych i reklamowych: od planowania działań promocyjnych i reklamowych, poprzez ich efektywną realizację, aż po specjalistyczne szkolenia m.in. z zakresu organizacji spotkań, konferencji prasowych - prezentacji oferty turystycznej grupom dziennikarzy i partnerów biznesowych. Program szkoleniowy został tak skonstruowany, aby prócz niezbędnej wiedzy teoretycznej zaprezentować najlepsze wzorce - przykłady efektywnych działań promocyjnych, realizowanych na polskim i zagranicznym rynku turystycznym.
Programy szkoleniowe podzielone są na bloki, pozwalają na wybór odpowiedniego szkolenia, realizowanego w kilku dostępnych modelach: spotkań grupowych, spotkań indywidualnych oraz webinarów grupowych i indywidualnych. Obecnie trwają prace nad uruchomieniem platformy e-learningowej.
Trzon osobowy platformy TravelTube.pl tworzą: dr Rafał Marek - ekspert z zakresu zarządzania i emarketingu, specjalizujący się w obszarze promocji online turystyki i hotelarstwa; Magdalena Swoboda - Młynarczyk - właścicielka agencji public relations Swoboda PR, specjalistka od public relations i Piotr Trybalski - właściciel agencji TravelBrain.pl, specjalista od public relations i e-marketingu w firmach turystycznych.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział biura turystyczne:
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Starsze aktualności:
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Warszawscy restauratorzy zostaną przeszkoleni
Wakacyjni Zwiadowcy Kraju zaatakują Polskę?
Rynek cydru będzie się rozwijał?
W 7 dni dookoła Wysp Kanaryjskich?
Pożary w Grecji: turyści ewakuowani z hoteli
Beatyfikacja Jana Pawła II: gdzie odnaleźć chwilę ciszy?
Jak znależć miejsce na prawdziwy odpoczynek?
Polacy piją więcej niż Rosjanie
Polskie lotniska - przygotowania na Euro 2012
Tytuł "Najlepsze Wnętrze Roku" dla łódzkiej restauracji
Targi Expo Silesia - co się szykuje
Rozpoczęły się kontrole lotnisk przed Euro 2012
Warszawa: sanepid ukarał kilkanaście lokali
