Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Branża turystyczna w zachodniopomorskim może liczyć na wsparcie
Co zrobić by rozwinąć swą działalność, jak przetrwać na rynku pełnym konkurencji, gdzie szukać współpracowników w kraju i za granicą? Na te i inne pytania od lat próbują odpowiedzieć sobie przedsiębiorcy z branży turystycznej, a Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT w Szczecinie pomaga im w odnalezieniu odpowiedzi i przedstawia możliwości, jakie przed nimi stoją.
Branża Turystyczna boryka się z kilkoma problemami, jednak istnieją narzędzia, za pomocą, których można rozwijać swój biznes... trzeba tylko wiedzieć, gdzie ich szukać. Przedsiębiorcy mogą skorzystać z szansy nawiązania współpracy z międzynarodowymi partnerami biznesowymi. Związani z hotelarstwem przedsiębiorcy, mogą np. nawiązać kontakt z zagranicznym biurem podróży, zaś biura podróży mogą poszukiwać partnerów międzynarodowych do organizacji imprez, i nie tylko.
- Przedsiębiorcy często nie wiedzą, gdzie mają szukać informacji na temat zagranicznych kontrahentów, ponadto poszukiwania te zajmują im bardzo dużo czasu, a dla każdego przedsiębiorcy czas to pieniądz. RCIiTT jest ośrodkiem Enterprise Europe Network, co daje nam możliwość odnalezienia partnerów zagranicznych z prawie każdej dziedziny działalności w ponad 50 krajach świata. Dla przedsiębiorcy skorzystanie z tej możliwości to duża szansa na znalezienie rzetelnego partnera i nawiązanie długoterminowego kontaktu, który przyczynić się może do rozwoju jego działalności. Specjalnie na życzenie przedsiębiorcy jesteśmy również w stanie dokonać szczegółowej analizy runku, weryfikując potencjał firmy zarówno w Polsce jak i poza granicami kraju - powiedziała Krystyna Flak, konsultant ds. transferu technologii RCIiTT.
RCIiTT zorganizowało również szkolenia specjalnie skierowane do branży turystycznej tj. "Social Media w turystyce" oraz "Współczesne Public Relations w turystyce - skuteczna promocja firmy". Szkolenia cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, były okazją do bezpłatnego skorzystania z wiedzy eksperta odwołującego się do aktualnych tematów we współczesnym świecie biznesu. Uczestnicy wysoko ocenili jakość prowadzonych szkoleń i ich przydatność dla realizacji działań w branży, dowiedzieli się jak praktycznie wykorzystywać nowoczesne środki przekazu w celu skutecznego promowania swojej firmy.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Emirates rozważają zakup innych przewoźników
Polska zmieni dyrektywę UE w sprawie zorganizowanych podróży, wakacji i wycieczek?
Jak wygląda sytuacja finansowa branży lotniczej
Dziś powstanie największy przewoźnik świata?
Korzyści dla podróżujących w jedną stronę
Amadeus i Accor rozszerzają współpracę
Zmiany właścicielskie w Grupie eholiday.pl
Warmińsko - mazurskie: list otwarty do branży turystycznej
Czego potrzebują podróżujący służbowo?
Turystyka przyjazna przyrodzie w Dolinie Baryczy
Brytyjski MSZ ostrzega: co raz mniej bezpiecznie w Kenii
Ceny hoteli na świecie idą w górę
