Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Fru kusi pomocną AI
Gdy dla wielu osób, rozwiązania z AI stają się pomocą, także w sektorze turystycznym można liczyć na wykorzystanie ich potencjału przy planowaniu podróży. Fru zachęca swoich klientów nowym rozwiązaniem ochrzczonym jako "Łowca Okazji".
Nowa wyszukiwarka połączeń lotniczych w aplikacji Fru zastępuje zwykły formularz elastycznym doświadczeniem podróżniczym - Łowcą Okazji. Zamiast określania, kiedy i gdzie chcemy polecieć, Łowca Okazji sam zaproponuje najlepsze terminy, czas trwania pobytu i połączenia, a nawet kierunek wycieczki. Spragnieni wypoczynku nie muszą już precyzyjnie określać dat, a nawet preferowanego kierunku podróży. Fru, platforma do rezerwacji biletów lotniczych, udostępniła właśnie swoim klientom zupełnie nowy system wyszukiwania lotów, tzw. Łowcę Okazji - a w jego centrum stoją wizja i potrzeby użytkownika. Nowa wyszukiwarka dostępna jest wyłącznie w aplikacji mobilnej Fru, co też stanowi korzyść dla firmy
Tradycyjne, ręczne porównywanie cen połączeń lotniczych w celu znalezienia najlepszej oferty to czynność czasochłonna i zwykle frustrująca dla podróżnych. Od października br. posiadacze aplikacji Fru mogą korzystać z przebudowanego narzędzia, które z pomocą sztucznej inteligencji analizuje miliony kombinacji miejsc docelowych, dat i cen, wyświetlając najlepsze oferty w czasie rzeczywistym. Użytkownicy mogą oprzeć poszukiwania o ogólne hasła (np. "dowolne miejsce" lub "Azja") i szacunkową długość podróży (5-7 dni), otrzymując dostęp do najlepszych ofert dla dziesiątek miejsc docelowych.
Jak wykazały wewnętrzne testy firmy, zwracane wyniki pozwalają zaoszczędzić podróżnym zarówno czas, jak i pieniądze. Oferty wyselekcjonowane z wykorzystaniem AI były w 3 na 4 przypadków korzystniejsze zarówno cenowo, jak i pod względem dogodności połączenia. Od samego początku w centrum prac nad nowym silnikiem naszej wyszukiwarki znajdowało się doświadczenie użytkownika. Tradycyjne wyszukiwarki lotów oparte są na sztywnych formularzach, tymczasem z doświadczenia wiemy, że podróż często rozpoczyna się od zwykłej rozmowy z rodziną lub przyjaciółmi czy niezobowiązującej myśli "gdzieś bym poleciał". Pomysły na wycieczki rzadko są od początku sprecyzowane w czasie. I właśnie dlatego Fru wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, z całkowicie nową logiką wyszukiwania połączeń lotniczych mówi Marta Gałuszka, brand managerka Fru.
To, co rewolucyjne w nowym narzędziu, to fakt, że zamiast tradycyjnego wyszukiwania połączeń lotniczych w oparciu o dostarczone dane, planowanie podróży staje się niezależnym, dynamicznym doświadczeniem, odpowiadającym na aktualne potrzeby klienta. Punktem wyjścia jest sam zamysł podróży. Szukającym inspiracji, nowa wyszukiwarka wskaże loty gdziekolwiek i kiedykolwiek; planującym urlop w konkretnym terminie lub o określonym czasie trwania zaproponuje kierunek podróży; a zdecydowanym na odwiedzenie konkretnego kontynentu, regionu czy miasta znajdzie najkorzystniejsze cenowo oferty - i przedstawi w elastycznej formie z uwzględnieniem różnic cenowych w zależności od terminu. Elastyczność zapytań dotyczy zarówno dat, miejsc, jak i filtrów. Przykładowo, podróżni mogą określić, jak długo chcą zostać (np. 3-5 nocy), a system automatycznie tworzy wszystkie możliwe kombinacje dat w ciągu najbliższych 12 miesięcy, aby znaleźć najtańsze opcje.
Zauważyliśmy, że klienci Fru często wprowadzają wiele ręcznych zapytań w ramach jednej sesji, testując różne miejsca docelowe i daty, aby znaleźć najlepszą dla siebie kombinację połączeń lotniczych. Ten schemat stał się punktem wyjścia dla inteligentnej wyszukiwarki ofert - chcieliśmy, aby tego rodzaju analizy odbywały się w sposób automatyczny. Ideą było uproszczenie wyszukiwania i zmniejszenie zmęczenia testowaniem różnych danych poprzez przekształcenie niekończącego się procesu prób i błędów w jedno intuicyjne wyszukiwanie tłumaczy Marta Gałuszka.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Czy krakowski Jarmark Bożonarodzeniowy się
Andaluzja chce więcej
Otwarcie Wielkiego Muzeum
Rainbow po raz kolejny współpracuje z Fundacją Happy
Wakacje 2026 dalej w dobrych
Ruszyła kampania promująca turystykę w województwie
Marka Novotel wkracza do kolejnego
Zmiana terminu w Programie Polskie szlaki
Wadowice z całorocznym stokiem
MROT zachęca mieszkańców Mazowsza do poznawania własnych okolic
Włochy: uwaga na podrobione monety
Co przyciąga niemieckich turystów do Polski?
Dobrze, że wytyczne dla organizatorów obozów się pojawiły, ale pozostają wątpliwości
Mniej powiatów na żółtej i czerwonej liście
Województwo mazowieckie wkrótce otworzy program pomocowy
Jaka sprzedaż w biurach u szczytu sezonu?
Zarządca wraca do Hotelu Litwor
Rekordowy rok dla bezpieczeństwa ruchu lotniczego
Biura coraz bardziej strzegą swoich statystyk sprzedażowych
MSiT zaprasza na spotkania informacyjne o ustawie o imprezach turystycznych
Tunezja i Cypr wracają do łask turystów?
Turystyka ślubna napędza cypryjską gospodarkę
Kolejne portugalskie miasto wprowadza podatek turystyczny
Słowenia otwiera granice dla Polaków
Turyści zapłacą więcej za wstęp na wieżę Eiffla
Rankingi obiektów hotelowych jako narzędzie marketingowe
Nowe miasto w siatce połączeń KLM
