Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
Harmony Polish Hotels sugeruje hotelarzom pożądane praktyki w dobie epidemii
Wznowienie działalności hotelarskiej jest przewidziane w drugim etapie "odmrażania gospodarki". Epidemia koronawirusa z pewnością zmieni sposób pracy w hotelach. Fundacja Harmony Polish Hotels przygotowała Kodeks Dobrych Praktyk dla hotelarzy, wznawiających działalność.
Intencją Kodeksu jest przygotowanie hoteli na przyjęcie Gości w hotelach w nowej rzeczywistości i zmieniającej się sytuacji w obliczu COVID-19. Zawiera 40 punktów, wskazujących na pożądane praktyki w odniesieniu do recepcji, pokoi, hotelowej gastronomii, czy pomieszczeń ogólnodostępnych, stref SPA, czy pracowników. Daje także pewne wyobrażenie na temat tego, jak, przynajmniej przez jakiś czas, może wyglądać praca i pobyt w hotelu. Pełną treść kodeksu zamieścimy na końcu artykułu.
Podstawą jest udostępnienie środków do dezynfekcji rąk praktycznie w każdym, możliwym pomieszczeniu, w recepcji, pokojach, spa, hotelowych restauracji, barów, czy częściach wspólnych. Fundacja proponuje także, aby recepcjoniści mierzyli, bezdotykowym termometrem, każdemu z gości temperaturę. Goście z podwyższoną temperaturą, lub innymi objawami chorobowymi, nie mogliby zostać przyjęci w obiekcie. Wśród dobrych praktyk dla recepcjonistów wymieniono także noszenie rękawiczek i maseczek, bądź przyłbic ochronnych, systematyczną dezynfekcję drzwi, lady recepcyjnej, poręczy, terminali, kart pokojowych itd., ograniczenie liczby osób przebywających jednocześnie w hotelowym lobby, ograniczenie do minimum czasu, który gość spędza przy recepcji, czy używanie jednorazowych długopisów.
Harmony Polish Hotels proponuje także zakaz wpuszczania do pokoi osób niezameldowanych, obowiązkowe ozonowanie pokoju, po opuszczeniu go przez gościa, dezynfekcję i częste wietrzenie.
Jeśli chodzi o hotelową gastronomię, to kodeks proponuje podobne rozwiązania, jak dla recepcji, a oprócz tego, zwiększenie odległości między stolikami, a także dezynfekcję naczyń, częstą zmianę obrusów.
W stosunku do pracowników, proponowane są m.in. szkolenia z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa, używanie odzieży ochronnej, czy wprowadzenie dodatkowych dezynfekcji części wspólnych dla pracowników.
Poniżej pełna wersja Kodeksu Dobrych Praktyk, przygotowanego przez Harmony Polish Hotels.
Możesz także pobrać plik: turinfo_20200420_kodeks_dobrych_praktyk_harmony.pdf
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kodeks dobrych praktyk dla hotelarzy
[2020-04-23 09:52 93.179.229.*]
Te wskazówki są dość oczywiste ale ich wdrożenie rozbija się o szczegóły. Baseny i strefa SPA - nie będzie można ich udostępniać od razu, nawet na tych zasadach. Mierzenie temperatury - dopiero po kilku minutach od wejścia do budynku termometr pokazuje temperaturę ciała a nie skóry. Ozonowanie - PZH nie zaleca tej formy działania a szczególnie wykonywanej samodzielnie.
Jaka jest cywilna odpowiedzialność obiektu, gdy ktoś będzie twierdził, że się w nim zaraził? Co z gośćmi, gdy wystąpi przypadek zarażenia?
To wszystko nie jest takie elementarne. odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Ryanair wprowadza nową opcję zapłaty za bilet
FlixBus zaczyna walkę o klienta na polskim rynku
Regionalne lotniska coraz ważniejsze?
Czy inwestycje w condohotele się opłacają?
Nad morzem utrzymuje się dobra koniunktura
Accor przejmuje zarządzanie nas sopockim hotelem
lektor języka angielskiego z uprawnieniami wychowawcy koloni
Nowa atrakcja turystyczna w Szwajcarii
Polacy mogą polecieć na Cypr bez testów na koronawirusa
Trwają ostatnie prace przed otwarciem Wielkiego Muzeum Egipskiego
Lotnisko w Łodzi zostanie wystawione na sprzedaż?
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń: Potrzebujemy natychmiastowej pomocy, a konkretów brak
Zadłużenie branży turystycznej jest niewielkie
Rekordowa sprzedaż w biurach podróży?
Zapowiada się rekordowy rok dla LOT-u
Wakacje.pl: Boom zapytań o majówkowe wyjazdy
przyjazdy turystów do polski na 4 -5 dni
Zapraszamy do zamieszczania ofert na portalu www.TuŚpimy.pl