Ogłoszenia
Ogłoszenia
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
Bezpieczeństwo hotelowych gości tematem szkolenia IGHP
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego organizuje nowy cykl szkoleń pt. "Bezpieczny hotel". Spotkania odbędą się w maju i czerwcu w 14 miastach w całej Polsce.
W trakcie szkolenia hotelarze będą mogli zdobyć niezbędną wiedzę, by skutecznie zapobiegać i reagować w sytuacji zagrożenia. Szkolenie poprowadzi ekspert płk rez. Piotr Gąstał, były dowódca JW GROM, który za zaangażowanie w służbę, działalność społeczną i współpracę międzynarodową został odznaczony wieloma medalami.
"Tym razem proponujemy hotelarzom temat niezwykle istotny, choć odnoszę wrażenie, że jeszcze mało doceniany w naszej branży. Zaprosiliśmy do współpracy eksperta w dziedzinie bezpieczeństwa. Doświadczenie i wiedza Piotra Gąstała pomoże hotelarzom wprowadzić lub zweryfikować wewnętrzne procedury dotyczące bezpieczeństwa w obiektach hotelowych, a także wyjaśni, jak przygotować personel hotelu do sytuacji kryzysowych" - wyjaśnia Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP.
Szkolenie jest kierowane do właścicieli hoteli oraz do dyrektorów i menedżerów. W trakcie spotkań będą poruszane tematy związane z zapewnieniem bezpieczeństwa w hotelu, m.in. przyczyny występowania zagrożeń bezpieczeństwa, obowiązki personelu hotelowego, kontakt ze służbami w sytuacji kryzysowej, właściwa kolejność działania, środki zapewniające bezpieczeństwo.
Prowadzący omówi także sytuacje kryzysowe zagrażające bezpieczeństwu gości, które mogą wystąpić w hotelu, a także motywy działania przestępców. Zwróci również uwagę na co i na jakie osoby personel hotelu powinien być szczególnie uważny. Wśród praktycznych wskazówek nie zabraknie tych, które dotyczą prawidłowego zachowania w różnych sytuacjach kryzysowych.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Większość Polaków przywita Nowy Rok w
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Dział aktualności dnia:
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Polska turystyka rośnie i będzie
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Ceny imprez na sierpień w górę
Radość i zabawa będą nadawać ton w 2023?
Słowacja rozpoczyna łagodzenie ograniczeń
Ponad połowa klientów Travelplanet.pl jedzie na narty do Włoch
Przewoźnicy lotniczy stopniowo zmniejszają straty
Przewoźnik lotniczy pod zarządem komisarycznym
Ostatni dzwonek do zgłoszenia się do akcji Polska zobacz więcej
Pijalnia Czekolady - Mokotów Marina
W biurach podróży bez większych niespodzianek
Linie Emirates wznawiają loty do Tajlandii
Ukraina otworzy Czarnobyl dla turystów
Radisson: w 2023 roku sytuacja w hotelarstwie powinna wrócić do stanu sprzed pandemii
KLM i Qantas podpisują umowę code-share
