Ogłoszenia
Ogłoszenia
- INCENTIVE MANAGER oraz NEW BUSINESS MANAGER
- wyciag narciarski
- Specjalista ds turystyki- umowa na czas...
- Praca w biurze podróży z pasją. KIRIBATI CLUB.
- TUI Gdańsk Przywidzka - specjalista ds turystyki
- Biuro Podróży Kleopatra Piaseczno specjalista ds....
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- Fostertravel.pl salon Warszawa - Specjalista ds...
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych

Zobacz także
IGHP w trosce o odbudowę prestiżu zawodu hotelarza
IGHP: hotelarze potrzebują spójnych przepisów i działalności w pełnym zakresie
IGHP: hotelarze w maju mogli stracić 750 mln zł
XIX Ogólnopolskie Regaty Hotelarzy odbędą się w Mikołajkach
Ponad 100 nauczycieli wzięło udział w konferencji IGHP
Majówka i Wielkanoc w hotelach słabsze niż w poprzednich latach
Bezpieczeństwo hotelowych gości tematem szkolenia IGHP
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego organizuje nowy cykl szkoleń pt. "Bezpieczny hotel". Spotkania odbędą się w maju i czerwcu w 14 miastach w całej Polsce.
W trakcie szkolenia hotelarze będą mogli zdobyć niezbędną wiedzę, by skutecznie zapobiegać i reagować w sytuacji zagrożenia. Szkolenie poprowadzi ekspert płk rez. Piotr Gąstał, były dowódca JW GROM, który za zaangażowanie w służbę, działalność społeczną i współpracę międzynarodową został odznaczony wieloma medalami.
"Tym razem proponujemy hotelarzom temat niezwykle istotny, choć odnoszę wrażenie, że jeszcze mało doceniany w naszej branży. Zaprosiliśmy do współpracy eksperta w dziedzinie bezpieczeństwa. Doświadczenie i wiedza Piotra Gąstała pomoże hotelarzom wprowadzić lub zweryfikować wewnętrzne procedury dotyczące bezpieczeństwa w obiektach hotelowych, a także wyjaśni, jak przygotować personel hotelu do sytuacji kryzysowych" - wyjaśnia Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP.
Szkolenie jest kierowane do właścicieli hoteli oraz do dyrektorów i menedżerów. W trakcie spotkań będą poruszane tematy związane z zapewnieniem bezpieczeństwa w hotelu, m.in. przyczyny występowania zagrożeń bezpieczeństwa, obowiązki personelu hotelowego, kontakt ze służbami w sytuacji kryzysowej, właściwa kolejność działania, środki zapewniające bezpieczeństwo.
Prowadzący omówi także sytuacje kryzysowe zagrażające bezpieczeństwu gości, które mogą wystąpić w hotelu, a także motywy działania przestępców. Zwróci również uwagę na co i na jakie osoby personel hotelu powinien być szczególnie uważny. Wśród praktycznych wskazówek nie zabraknie tych, które dotyczą prawidłowego zachowania w różnych sytuacjach kryzysowych.
Komentarze
Rainbow notuje wzrosty sprzedaży oferty zimowej - poinformowała spółka w komunikacie giełdowym. Wielkość zrealizowanej przez spółkę przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty sezonu "Zima 2022/2023" (wycieczki realizowane w miesiącach:...
W związku z sytuacją epidemiczną, turyści zrezygnowali z wyjazdu. Początkowo zaakceptowali potrącenie w wysokości 80 proc. kosztów wyjazdu, następnie, uchylili się od tego powołując się na działanie pod wpływem błędu. Sprawa trafiła do Sądu...
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Obłożenie hoteli w lipcu na dobrym
Refleksja nad turystyką motywem przewodnim Światowego Dnia
Travelist: sierpniowy długi weekend mniej popularny niż
Prezydent podpisał nowelizację ustawy o Polskiej Organizacji
Dział aktualności dnia:
Obłożenie hoteli w lipcu na dobrym
Nekera rozpoczyna sprzedaż oferty Lato
Prezydent podpisał nowelizację ustawy o Polskiej Organizacji
Północna Izba Gospodarcza: Turystyka na Odrą
Hotele wciąż ze znacznie mniejszym obłożeniem niż przed
Starsze aktualności:
Linie Emirates wesprą tajlandzką
Wspólne stanowisko UNWTO i WHO w sprawie ograniczeń
TUgether: sytuacja branży spotkań przypomina pełzający
Turcja uruchamia platformę szkoleniową dla branży
Premier zapowiedział zniesienie części
Pięć rzeczy, których stowarzyszenia nauczyły się w 2021
Światowa Organizacja Turystyki rozpoczyna współpracę z
Nowe zalecenie Rady UE w sprawie
PIT apeluje o zniesienie testów dla zaszczepionych, przylatujących spoza
Wyjazdy do Portugalii i na Maltę droższe niż przed
Izrael złagodzi restrykcje
Klienci Revolut dostaną zwrot w
W biurach podróży bez większych niespodzianek
Słowacja rozpoczyna łagodzenie ograniczeń
Ukraina otworzy Czarnobyl dla turystów
Radisson: w 2023 roku sytuacja w hotelarstwie powinna wrócić do stanu sprzed pandemii
KLM i Qantas podpisują umowę code-share
Sąd Apelacyjny zmienił niekorzystny dla pasażerów wyrok
Enter Air przedłuża współpracę z Rainbow
Pijalnia Czekolady - Mokotów Marina
29 maj Teneryfa Jacaranda...ktoś jeszcze leci?:)
Linie Emirates wznawiają loty do Tajlandii
Technologie mobilne zatrzęsą turystyką
Cypr zniesie zakaz podróżowania dla 56 krajów
Egipt poratuje turystykę kredytami
Nie każdy budynek nadaje się na hotel
Europa coraz atrakcyjniejszym celem dla turystów
Ponad połowa klientów Travelplanet.pl jedzie na narty do Włoch
Przewoźnicy lotniczy stopniowo zmniejszają straty
Przewoźnik lotniczy pod zarządem komisarycznym
Ostatni dzwonek do zgłoszenia się do akcji Polska zobacz więcej
Koleje Dolnośląskie przywracają połączenia do Niemiec
Beatyfikacja przejazd do Rzymu od 460 zł
