Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wychowawca kolonijny 10-19.08 Zakopane
- PILNIE POSZUKIWANY!! Animator Czasu Wolnego -...
- Specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds sprzedaży - Koszalin
- Wolne miejsca w autokarze na trasie Grecja...
- SPECJALISTA d/s TURYSTYKI
- Specjalista ds. turystyki
- TUI Kołobrzeg - Specjalista d/s Turystyki
- Salon Firmowy ITAKA
- Zainwestuje


Internauci zaatakowali obiekt noclegowy za obrażanie gości
To co dajesz innym, wraca do ciebie ze zdwojoną siłą - o prawdziwości tego powiedzenia przekonali zarządcy Gościńca Graf, którzy musieli zmierzyć się ze zmasowanym atakiem internautów.
O samym obiekcie i jego chamskim podejściu do negatywnych ocen pisaliśmy w aktualności Kiedy hotelarz notorycznie obraża gości . Gdy sprawą zainteresowali się internauci zgromadzeni wokół serwisu Wykop.pl na obiekt wylała się (zasłużona skądinąd) lawina oburzenia i negatywnych komentarzy. Facebookowy profil obiektu wypełnił się mnóstwem negatywnych komentarzy (niektórych bardzo zabawnych), a w ciągu kilku godzin średnia ocen obiektu spadła z 4,1 do 1,9. Następnie możliwość dodawania ocen na fb została wyłączona przez administratora strony. Sprawą zainteresowała się także część ogólnopolskich mediów.
Również profil obiektu w Google stał się celem zmasowanych ataków. Pojawiały się pytania typu " Czy jak pobyt mi się nie spodoba co jest wielce prawdopodobne to zostanę zwyzywany przez właściciela?"
Na profilu obiektu pojawiły się przeprosiny i próba wytłumaczenia, które jednak zostały bezlitośnie wyśmiane przez większość internautów. W wyjaśnieniu zarządca obiektu, obarczał winą niezwiązaną z firmą osobę, która prowadziła obsługę internetowych stronę Gościńca, bez jego wiedzy. Cóż, to nie była kwestia pojedynczego komentarza, lecz takie obraźliwe komentarzy pojawiały się ponad przez ponad rok. Trudno uwierzyć, żeby zarządca jakiejkolwiek firmy przez rok nie zajrzał na żadną ze stron swojej działalności i nie miał pojęcia o tym, co się tam dzieje. Co ciekawe pierwsza wersja przeprosin, została podobnym stylem, i z podobnymi błędami interpunkcyjnymi (przecinki po spacji), co wiele z obraźliwych komentarzy. Po jakimś czasie błędy te zostały poprawione, jednakże w internecie nic nie ginie.
Nie wszystkie komentarze były negatywne. Część internautów wręcz pochwalała właściciela obiektu za "walkę z roszczeniową postawą turystów" i deklarowała chęć skorzystania z oferty kontrowersyjnego obiektu. Choć na stronach obiektu podane są informacje o jego niskim standardzie, a w treści przeprosin, z rozbrajającą szczerością zarządca obiektu przyznaje, że większość gości wyjeżdża niezadowolona, to jednak nazywanie klientki "tępą dzidą" przekracza wszelkie granice. Wielu spośród publicznie obrażonych klientów, zwłaszcza tych, którzy dodawali komentarze pod własnym imieniem i nazwiskiem, miałoby powód aby wszcząć postępowanie dotyczące publicznego znieważenia.
Komentarze
Kierownictwo Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej i przedstawiciele Związku Zawodowego Kontrolerów Ruchu Lotniczego w ramach rokowań sporu zbiorowego z dnia 22 grudnia 2021 r. doszli do porozumienia w zakresie wypracowania zmian do Regulaminu Pracy...
W związku z sytuacją epidemiczną, turyści zrezygnowali z wyjazdu. Początkowo zaakceptowali potrącenie w wysokości 80 proc. kosztów wyjazdu, następnie, uchylili się od tego powołując się na działanie pod wpływem błędu. Sprawa trafiła do Sądu...
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Włochy najmocniej narażone na brak rąk do pracy w
Hotele z 29% wzrostem liczby gości, ale wciąż poniżej poziomu sprzed
UNWTO: ożywienie turystyki przyspiesza
12 milionów złotych z bonów turystycznych trafiło do
Małopolskie uzdrowiska zapraszają na I edycję Międzynarodowych Targów Turystyki
Dział aktualności dnia:
Hotele z 29% wzrostem liczby gości, ale wciąż poniżej poziomu sprzed
UNWTO: ożywienie turystyki przyspiesza
IATA: silne ożywienie podróży
Travelplanet.pl: Turyści, którzy skorzystali z first minute są
Starsze aktualności:
Turecka atrakcja z turystycznym
Rego-Bis wprowadzi czartery do Bośni i
Tunezja wpuści zaszczepionych podróżnych bez
Turyści decydowali się na coraz dłuższe i bardziej komfortowe
Przeszło 100 tys. osób na karnawale w
Zakwaterowani w innym hotelu turyści domagali się zwrotu całości kosztów imprezy - wyrok
Rozporządzenie zmieniające zasady kwarantanny weszło w
Reaktywacja Rady Ekspertów ds.
Polacy wysoko w międzynarodowym rankingu zaufanych fachowców w branży
Buzz: sezon letni zapowiada się bardzo
Czechy: do hotelu i restauracji bez certyfikatu
Warszawa i Kraków w rankingu Top 100 światowych destynacji kongresowych
Dzień Turystyki bez Barier - DZT zaprezentuje strategie praktyki dotyczące integracji w
Koleje Dolnośląskie przywracają połączenia do Niemiec
Traveldata: decyzje administracyjne wzmagają niepewność u turystów
Premier powołała pełnomocnika ds budowy CPL
Rozpoczyna się cykl konferencji dla przedsiębiorców poświęcony Tarczy Antykryzysowej
Parlament Europejski naciska na wprowadzanie ekologicznych paliw lotniczych
Szwajcarska wioska kusi premią za osiedlenie się
Enter Air przedłuża współpracę z Rainbow
Obcokrajowcy wydają w Polsce coraz więcej
Parlament Europejski pracuje nad czasowym zwolnieniem z obowiązku wypełniania slotów
Anna Salamończyk-Mochel powołana na p.o. prezesa POT
LOT podpisuje porozumienie z amerykańskim przewoźnikiem
Ile miejsc pracy generuje przemysł spotkań?
Polacy rzucili się do rezerwowania noclegów
Nadzieja dla turystyki - zmierzamy w dobrą stronę
McDonald`s pozwala na większą personalizację produktów
Malezja wprowadza opłatę wyjazdową
Jakie są efekty pracy Rzecznika Praw Pasażera Kolei?
Linie lotnicze KLM mają nowy sposób sprzedaży biletów
Włochy, Rimini itp informacje, ceny, temp?
