Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot do Budapesztu 28-31.05.25
- Rezydent w EXIMTOURS
- Biuro podróży w Warszawie zatrudni pracowników
- Grecja 2025! Przewodnik, Pracownik...
- PRODUCT MANAGER
- Z-ca Kierownika / Specjalista ds. turystyki...
- Kosmetyki hotelowe
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
- REZYDENT TURYSTYCZNY - Lato 2025 w Sun & Fun...
- Salon Biura Podróży w Katowicach
Webinarium poświęcone strategii odbudowy turystyki po kryzysie
W czwartek, 25 czerwca, o godz. 9.30 odbędzie się webinarium pt. Przemysł spotkań i turystyka. Rzeczywistość, strategia odbudowy i komunikacja. Wydarzenie jest organizowane przez organizację Pracodawcy RP i Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel
Webinarium odbędzie się na platformie ClickMeeting, udział wymaga rejestracji. Formularz rejestracyjny jest dostępny tutaj:
pracodawcyrp880.clickmeeting.pl
Na pytania odpowiedzą eksperci:
- Olga Semeniuk - Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju
- Łukasz Adamowicz - wiceprezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT), v-ce Prezes BFC
- Andrzej Hulewicz - v-ce Prezes Mazurkas Travel
- Marcin Mączyński - Sekretarz Generalny w Izbie Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
Moderatorem dyskusji będzie Arkadiusz Pączka, dyrektor Centrum Monitoringu Legislacji Pracodawców RP, członek Rady Dialogu Społecznego
Poruszone zostaną tematy związane z obecną sytuacją w branży oraz jej przyszłością:
- Rzeczywistość w branży
Omówienie aktualnej sytuacji w Przemyśle Spotkań i Turystyce: turystyka biznesowa, hotele biznesowe, turystyka przyjazdowa, przewoźnicy autokarowi, catering, turystyka młodzieżowa, incentive travel (wyjazdy motywacyjne), eventy, konferencje i kongresy oraz koncerty. - Strategia odbudowy
Czy będzie popyt dla Przemysłu Spotkań. Jak go odbudować zrobić?
Krótkoterminowa pomoc - wsparcie w przestoju
Średnioterminowo - komunikacja z klientami i z rynkiem
Długoterminowo - dostosowanie się branży do nowych warunków
"Nowa Turystyka" - jak zmieni się turystyka?
O pakiecie stymulacyjnym dla firm i głębokiej potrzebie spotkań z klientami i zespołami. - Komunikacja
Czego nauczył nas kryzys?
Jak rozmawiać w branży, która jest ze sobą połączona, ale bardzo różnorodna?
Jak działać wspólnie, mając różne potrzeby?
Jak zorganizować proces eksperckich rozmów ze stroną rządową, aby były trwałe i efektywne?
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl świętują milion
Powodzianie mogą liczyć na wypłaty z
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Starsze aktualności:
Władze Wenecji ograniczą liczebność grup
Kontrole na granicy ze Słowacją znów
Zmiana lidera kierunku na city
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla
Grecos promuje Grecję
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
IHG Hotels wdraża nowy program czystości
17 greckich plaż traci Błękitną Flagę
Refleksja nad turystyką motywem przewodnim Światowego Dnia Turystyki
Wyjazdy na Gran Canarię znów potaniały
Otwarto pierwszą w Polsce psią kawiarnię
USA najpotężniejszym rynkiem turystycznym
Wakacje.pl umożliwią odroczenie płatności
sprzedam duze ilosci kosmetykow Avon
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali najlepsze restauracje
Mocne wejście SmartWings na polski rynek
Postulaty branży turystycznej u prezydenta Krakowa
Powróciły kontrole na granicach Polski
KLM udostępni internet na trasach europejskich
Przychody Sfinksa niższe niż przed rokiem
Ilu pasażerów przewiózł FlixBus?
Singapore Airlines i Garuda rozszerzają umowę codeshare
Które letnie destynacje są najczęściej wybierane zimą?
Izrael dopłaci do przylatujących turystów
19 postulatów Rady Przedsiębiorczości w sprawie pomocy dla firm
Ponad 1,2 tysiąca mazowieckich przedsiębiorców skorzysta z dotacji płynnościowych z UE