Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Webinarium poświęcone strategii odbudowy turystyki po kryzysie
W czwartek, 25 czerwca, o godz. 9.30 odbędzie się webinarium pt. Przemysł spotkań i turystyka. Rzeczywistość, strategia odbudowy i komunikacja. Wydarzenie jest organizowane przez organizację Pracodawcy RP i Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel
Webinarium odbędzie się na platformie ClickMeeting, udział wymaga rejestracji. Formularz rejestracyjny jest dostępny tutaj:
pracodawcyrp880.clickmeeting.pl
Na pytania odpowiedzą eksperci:
- Olga Semeniuk - Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju
- Łukasz Adamowicz - wiceprezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT), v-ce Prezes BFC
- Andrzej Hulewicz - v-ce Prezes Mazurkas Travel
- Marcin Mączyński - Sekretarz Generalny w Izbie Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
Moderatorem dyskusji będzie Arkadiusz Pączka, dyrektor Centrum Monitoringu Legislacji Pracodawców RP, członek Rady Dialogu Społecznego
Poruszone zostaną tematy związane z obecną sytuacją w branży oraz jej przyszłością:
- Rzeczywistość w branży
Omówienie aktualnej sytuacji w Przemyśle Spotkań i Turystyce: turystyka biznesowa, hotele biznesowe, turystyka przyjazdowa, przewoźnicy autokarowi, catering, turystyka młodzieżowa, incentive travel (wyjazdy motywacyjne), eventy, konferencje i kongresy oraz koncerty. - Strategia odbudowy
Czy będzie popyt dla Przemysłu Spotkań. Jak go odbudować zrobić?
Krótkoterminowa pomoc - wsparcie w przestoju
Średnioterminowo - komunikacja z klientami i z rynkiem
Długoterminowo - dostosowanie się branży do nowych warunków
"Nowa Turystyka" - jak zmieni się turystyka?
O pakiecie stymulacyjnym dla firm i głębokiej potrzebie spotkań z klientami i zespołami. - Komunikacja
Czego nauczył nas kryzys?
Jak rozmawiać w branży, która jest ze sobą połączona, ale bardzo różnorodna?
Jak działać wspólnie, mając różne potrzeby?
Jak zorganizować proces eksperckich rozmów ze stroną rządową, aby były trwałe i efektywne?
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział targi, konferencje, workshop:
Oficjalny start sezonu
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
IHG Hotels wdraża nowy program czystości
17 greckich plaż traci Błękitną Flagę
Refleksja nad turystyką motywem przewodnim Światowego Dnia Turystyki
Które letnie destynacje są najczęściej wybierane zimą?
Izrael dopłaci do przylatujących turystów
KLM udostępni internet na trasach europejskich
sprzedam duze ilosci kosmetykow Avon
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali najlepsze restauracje
Mocne wejście SmartWings na polski rynek
Postulaty branży turystycznej u prezydenta Krakowa
Wyjazdy na Gran Canarię znów potaniały
19 postulatów Rady Przedsiębiorczości w sprawie pomocy dla firm
Ponad 1,2 tysiąca mazowieckich przedsiębiorców skorzysta z dotacji płynnościowych z UE
