Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Webinarium poświęcone strategii odbudowy turystyki po kryzysie
W czwartek, 25 czerwca, o godz. 9.30 odbędzie się webinarium pt. Przemysł spotkań i turystyka. Rzeczywistość, strategia odbudowy i komunikacja. Wydarzenie jest organizowane przez organizację Pracodawcy RP i Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel
Webinarium odbędzie się na platformie ClickMeeting, udział wymaga rejestracji. Formularz rejestracyjny jest dostępny tutaj:
pracodawcyrp880.clickmeeting.pl
Na pytania odpowiedzą eksperci:
- Olga Semeniuk - Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju
- Łukasz Adamowicz - wiceprezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT), v-ce Prezes BFC
- Andrzej Hulewicz - v-ce Prezes Mazurkas Travel
- Marcin Mączyński - Sekretarz Generalny w Izbie Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
Moderatorem dyskusji będzie Arkadiusz Pączka, dyrektor Centrum Monitoringu Legislacji Pracodawców RP, członek Rady Dialogu Społecznego
Poruszone zostaną tematy związane z obecną sytuacją w branży oraz jej przyszłością:
- Rzeczywistość w branży
Omówienie aktualnej sytuacji w Przemyśle Spotkań i Turystyce: turystyka biznesowa, hotele biznesowe, turystyka przyjazdowa, przewoźnicy autokarowi, catering, turystyka młodzieżowa, incentive travel (wyjazdy motywacyjne), eventy, konferencje i kongresy oraz koncerty. - Strategia odbudowy
Czy będzie popyt dla Przemysłu Spotkań. Jak go odbudować zrobić?
Krótkoterminowa pomoc - wsparcie w przestoju
Średnioterminowo - komunikacja z klientami i z rynkiem
Długoterminowo - dostosowanie się branży do nowych warunków
"Nowa Turystyka" - jak zmieni się turystyka?
O pakiecie stymulacyjnym dla firm i głębokiej potrzebie spotkań z klientami i zespołami. - Komunikacja
Czego nauczył nas kryzys?
Jak rozmawiać w branży, która jest ze sobą połączona, ale bardzo różnorodna?
Jak działać wspólnie, mając różne potrzeby?
Jak zorganizować proces eksperckich rozmów ze stroną rządową, aby były trwałe i efektywne?
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
IHG Hotels wdraża nowy program czystości
17 greckich plaż traci Błękitną Flagę
Refleksja nad turystyką motywem przewodnim Światowego Dnia Turystyki
Wyjazdy na Gran Canarię znów potaniały
Otwarto pierwszą w Polsce psią kawiarnię
Przychody Sfinksa niższe niż przed rokiem
sprzedam duze ilosci kosmetykow Avon
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali najlepsze restauracje
Mocne wejście SmartWings na polski rynek
Postulaty branży turystycznej u prezydenta Krakowa
Powróciły kontrole na granicach Polski
KLM udostępni internet na trasach europejskich
Ponad 1,2 tysiąca mazowieckich przedsiębiorców skorzysta z dotacji płynnościowych z UE
Tajlandia wprowadzi opłatę turystyczną
Ilu pasażerów przewiózł FlixBus?
Singapore Airlines i Garuda rozszerzają umowę codeshare
Które letnie destynacje są najczęściej wybierane zimą?
Izrael dopłaci do przylatujących turystów
19 postulatów Rady Przedsiębiorczości w sprawie pomocy dla firm
Wakacje.pl umożliwią odroczenie płatności