Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
Rego-Bis umożliwi bezkosztową zmianę rezerwacji
Biuro podróży Rego-Bis, umożliwi klientom, możliwość wprowadzenia bezkosztowych zmiany w dokonanych rezerwacjach, do 21 dni przed rozpoczęciem.
Możliwość bezkosztowych zmian otrzyma każdy klient, który zakupił wyjazd z oferty katowickiego touroperatora, od początku sprzedaży oferty Lato 2020.
Organizator przekonuje, że dzięki takiej możliwości, turyści poczują większy komfort i bezpieczeństwo. Rego-Bis chce dać im poczucie, że w przypadku zdarzeń losowych będą mogli zmienić wybór, co przełoży się na wzrost zaufania turysty do biura. Jak przekonują przedstawiciele touroperatora, nie będą oni pytać o powód zmiany, więc będzie możliwe jej dokonanie, z jakiejkolwiek przyczyny.
W Rego-Bis wszyscy Klienci, od początku sprzedaży byli objęci takim zabezpieczeniem. Wiedząc, że plany Polaków zmieniają się dynamicznie, tak jak i sytuacja na świecie, przewidzieliśmy również tę potrzebę. Każda rezerwacja może zostać zmieniona aż do 21 dni przed wyjazdem. Jedyny etap, który nie obejmował takiej możliwości, został dziś wzbogacony o taką opcję i tym sposobem wszyscy mogą zmienić rezerwację - w tym termin, transport, destynację. Wspomniana "bezkosztowa zmiana w rezerwacji" umożliwia jednokrotną modyfikację w dokonanej rezerwacji dotyczącą: destynacji, hotelu, środka transportu, terminu bez ponoszenia dodatkowej opłaty manipulacyjnej do 21 dni przed planowanym wyjazdem. - mówi Gabriela Mańka-Sokullu - właścicielka Rego-Bis.
Pomysł touroperatora faktycznie może się okazać dobrym sposobem na przyciągnięcie i uspokojenie klientów, zwłaszcza tych, którzy dokonują rezerwacji z dużym wyprzedzeniem. Świadomość, że w razie jakiejś losowej sytuacji, można przełożyć termin, lub miejsce wyjazdu może zostać doceniona przez klientów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair wygrywa kolejny
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Dział dla turystów:
Miękkie lądowanie byłego prezesa Kraków
KLM przetestuje loty z napędem
Bydgoski hotel wchodzi pod skrzydła Qubus
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
UNWTO: Turystyka ma ważną rolę do odegrania w odbudowie gospodarki
W wystawianiu gwarancji nie ma automatyzmu
O ile spadła wartość rynku gastronomicznego?
Rosną przychody greckich firm turystycznych
Dokąd Polacy chcą polecieć w 2023?
Rośnie popularność wietnamskiej kuchni
Stan wyjątkowy w Tunezji przedłużony
Popyt w turystyce wyjazdowej kuleje nie tylko w Polsce
50 gmin uzdrowiskowych otrzyma dofinansowanie
Port w Gdańsku stawia na rozwój turystyki
Ryanair rozpoczyna sprzedaż biletów na trasach długodystansowych