Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki TUI Nysa
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- SPECJALISTA DS. OBSŁUGI REZERWACJI AGENCYJNYCH
- Specjalista ds. turystyki - TUI FR M1 Poznań
- PRODUCT MANAGER
- pilotaż - Kaszuby Łeba
- PILNE! Pilot Włochy 09-14.09.2024
- Pilotaż Grecja Delfy Ateny Meteory...
- Pilotaż 20 września/ z Łodzi do Parku Suntago
- Pilotaż - Budapeszt
Blog Grecosa nagrodzony
"Grecja na żywo", blog tworzony przez pracowników Grecosa, znalazł się ponownie w gronie laureatów konkursu Power of Content Marketing.
Wyróżnienie branży marketingowej zostało przyznane touroperatorowi w kategorii "Portal tematyczny dla klientów". Nagroda dla www.grecjanazywo.pl jest w tej edycji konkursu jedyną dla firmy z branży turystycznej.
Power of Content Marketing Awards (początkowo pod nazwą Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jury konkursu tworzą eksperci content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki
oraz dziennikarstwa. Specjaliści oceniają nadsyłane prace i przyznają złote, srebrne i brązowe odznaczenia. Blog "Grecja na żywo" zdobył Brąz w kategorii "Portal tematyczny dla klientów". Jury przyznało też Złoto - dla technologicznego LenovoZone.
Celem konkursu - według organizatorów Power of Content Marketing - jest "upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich". "Za bardzo ciekawy projekt, estetyczne i nowoczesne wykonanie
oraz zachęcające do podróżowania myślami zdjęcia" - tak brzmiała argumentacja wyróżnienia dla "Grecji na żywo", gdy rok temu blog został nagrodzony dwoma Złotami, także w kategorii "Content marketing - turystyka".
"Grecja na żywo" to jedyny tak rozbudowany blog touroperatora dotyczący jednego kraju - tłumaczy Bogna Jaśkowiak, dyrektor marketingu w Grecosie. Tworzymy go siłami zespołu działu marketingu, przy ogromnym udziale naszych kolegów. Unikalność bloga budują z zaangażowaniem
prawdziwi grekomaniacy: rezydenci, piloci i animatorzy Grecosa, ale też nasi klienci i przyjaciele marki- dodaje.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
USA najpotężniejszym rynkiem
Kultowa, rzymska atrakcja turystyczna będzie
Dział dla turystów:
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
Starsze aktualności:
UE ujednolici przepisy dotyczące krótkoterminowego
W Krakowie powstaje nowy szlak
Emirates chwali się dobrymi
Gdzie Polacy jadą z biurami na Boże
Grecja z nowym planem dla
Kolejne kraje bliżej członkostwa w
Airbnb zazdrości hotelom i zmierza do profesjonalizacji
Rząd rozważa obowiązkowe szczepienia m.in dla pracowników gastronomii
Krakowski Tramwaj Wodny rozpoczął sezon
Lotnisko w Bydgoszczy zapowiada nowe inwestycje
Ryanair uznaje kolejny związek zawodowy
Wizz Air zapowiada największą rekrutację w swojej historii
Kto tak naprawdę stracił na kosztownym wyjeździe do Egiptu?
Hut Plus - obóz młodziezowy w Hiszpanii
Słowacja: kwarantanna dla niezaszczepionych przyjeżdżających
AccorHotels rozpoczyna współpracę z Orient Express
Sieć B&B zakupiła kolejne hotele
Raport TUI Group może zmartwić wielu z organizatorów turystyki
Senat wprowadził poprawki do Tarczy Antykryzysowej, Sejm je odrzucił
Jak działa Turystyczny Fundusz Pomocowy?
Branża piwowarska liczy na odbicie
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
weekend majowy 2010 Dominikana, Cabarete- Paraiso Tropical**
WTTC: można przyspieszyć odradzanie się turystyki
Szykuje się czwarty miliarder w polskiej branży turystycznej?
Tajlandia: zaszczepieni turyści pojadą na Phuket bez kwarantanny
Czechy będą promować się na Przystanku Woodstock
Ponad 360 tys. polskich turystów odwiedziło Turcję