Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Marriott International rezygnuje z jednorazowych przyborów toaletowych
Największa międzynarodowa sieć hoteli poinformowała o planach wyeliminowania jednorazowych plastikowych przyborów toaletowych do grudnia 2020 roku. To już kolejna proekologiczna decyzja sieci Marriott.
Marriott International zapowiedział rozszerzenie inicjatywy mającej na celu zastąpienie malutkich, jednorazowych butelek z szamponem, odżywką i żelem do kąpieli większymi dozownikami, które obsługa hotelowa będzie mogła uzupełniać. Według sieci Marriott jedno uzupełnienie pojemnika zawiera taką samą ilość produktu, jak 10-12 małych butelek jednorazowego użytku, z których większość nigdy nie jest poddawana recyklingowi.
Celem działań jest zapobieganie przedostawaniu się na wysypiska śmieci około 500 milionów plastikowych butelek rocznie. Według wyliczeń Marriott International wymiana mini kosmetyków na montowane dozowniki we wszystkich hotelach przyniesie 30-procentową redukcję plastiku w sieci - pisze BBC.
Wymiany dokonano już w ponad tysiącu hoteli w Ameryce Północnej i sukcesywnie będzie ona obejmować pozostałe obiekty.
To nasza druga globalna inicjatywa mająca na celu zmniejszenie ilości plastików jednorazowego użytku w nieco ponad rok, co podkreśla, jak naszym zdaniem ważne jest ciągłe znajdowanie sposobów na zmniejszenie wpływu naszych hoteli na środowisko. To dla nas ogromny priorytet - powiedział Arne Sorenson, prezes i dyrektor generalny Marriott International.
Zmiany dotyczą następujących sieci hotelowych: Courtyard by Marriott, SpringHill Suites, Residence Inn, Fairfield by Marriott i TownePlace Suites. Ponadto. Koncepcję wdrożyły również cztery marki Marriott International - Aloft Hotels, Element by Westin, Four Points i Moxy Hotels, z kolei AC by Marriott jest na dobrej drodze do wprowadzenia zmian - poinformowano w komunikacie.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Przeważają spadki w cenach zimowych imprez turystycznych
Lotnisko w Modlinie szuka możliwości rozwoju
Chińscy touroperatorzy na spotkaniu w Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Majowe obłożenie zapowiada się dobrze
Oferta zimowa w Rainbow sprzedaje się lepiej niż w 2019 r.
Światowa Organizacja Zdrowia nie popiera paszportów szczepionkowych
Kolejny sportowy minister turystyki
Hotelarze czekają na werdykt Trybunału Sprawiedliwości
Pasażer chciał odszkodowanie za przylot na inne lotnisko w tym samym mieście
Koleją na wakacje nad Adriatyk?
IATA: Ryzyko zakażenia koronawirusem w samolocie znikome
Postępowanie antymonopolowe przeciwko PKP Polskie Linie Kolejowe
W Słowenii powstanie nowy przewoźnik lotniczy?
Ponad milionowa kara dla wakacje.pl
Coraz więcej osób spędza czas pod żaglami
Wyżywienie na urlopie, czyli co warto wiedzieć
POT przedłuża nabór do sztandarowego projektu
GUS: 1,7 mln turystów spędziło wakacje nad Bałtykiem
bilety lotnicze do anglii najtaniej jest www.jetservice.pl
Paszport polski przy wyjeździe z zagranicznego biura podróży.
