TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Burger King wprowadził bezmięsnego burgera

We wtorek, 12 listopada sieć Burger King w 25 europejskich krajach wprowadziła bezmięsnego burgera. W dotychczasowej historii marki, nie wprowadzała ona żadnego produktu, aż na tak dużą skalę.


Nowo wprowadzona bezmięsna kanapka nosi nazwę Rebel Whopper i jej głównym elementem jest kotlet sojowy wyprodukowany przez The Vegetarian Butcher, holenderskiego producenta zamienników produktów mięsnych, który został zakupiony przez Unilever pod koniec 2018 roku.

Nowy produkt został wprowadzony m.in. w Niemczech, Polsce, Włoszech, Portugalii, czy Hiszpanii, a niedługo trafi także do Wielkiej Brytanii.

Przygotowany z soi, pszenicy, oleju roślinnego i przypraw Rebel Whopper, jest bezmięsną alternatywą dla klasycznego Whoppera, ale niekoniecznie mniej kaloryczną. Dla przykładu, sprzedawany w Szwajcarii Rebel Whopper, ma 608 kcal, podczas gdy jego oryginalna, mięsna wersja ma około 640 kcal.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
burger king rebel whopper wege unilever vegetarian butcher




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję