TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

LHG inwestuje w sieć hoteli butikowych

Grupa Louvre Hotels (LHG), której portfolio obejmuje obecnie ponad 2600 hoteli w 54 krajach, podejmie współpracę z kolejnym partnerem.


Grupa Louvre Hotels pochwaliła się podjętą współpracą z Hôtels & Préférence. Krótko po zakupie przez LHG, sieć Hôtels & Préférence rozszerzyła swój międzynarodowy zasięg o TemptingPlaces - sieć hoteli butikowych, które obecne są w 31 krajach. Ta inwestycja daje Louvre Hotels Group nowe możliwości na rozwój i dotarcie do międzynarodowej grupy odbiorców.

Sieć Hôtels & Préférence, obejmująca 150 hoteli znajdujących się we Francji, po zakupie TemptingPlaces, znacząco zwiększyła zasięg międzynarodowy swojej oferty. Po zakupie Grupa stworzyła nową markę - TemptingPlaces By Hôtels & Préférence.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjęcia współpracy między Hôtels & Préférence a TemptingPlaces. Ta fuzja doskonale wpasowuje się w strategię rozwoju całej Grupy, która ma na celu oferowanie naszym Gościom nowe, wyjątkowe i wysokiej klasy doświadczenia" - wyjaśnia Pierre-Frédéric Roulot, CEO Louvre Hotels Group.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Louvre Hotels Group Kyriad Direct Hôtels & Préférence TemptingPlaces współpraca hotele Francja




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję