TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Hotele Neckermanna w specjalnym katalogu Selected

Biuro Neckermann Podróże wydało po raz pierwszy katalog "Selected" dedykowany hotelom własnych marek. Powstał z myślą o klientach, którzy stawiają na jakość obsługi i klimat hotelu.


Według badania "Thomas Cook Holiday Report 2018" już 1/3 klientów uważa, że wybór hotelu ma większe znaczenie niż samego kierunku wakacji a 68% chce, aby ich pobyt w obiekcie był spersonalizowany. Grupa Thomas Cook, do której w Polsce należy Neckermann Podróże odpowiada na to rozwojem własnych marek hotelowych skierowanych do różnych grup klientów. To pozwoliło znaleźć się jej w pierwszej 40-tce największych firm hotelarskich na świecie i 20-stu w Europie.

Hotele brandowe stają się coraz bardziej popularne także wśród polskich klientów. W ostatnim roku Neckermann zanotował 36% wzrost ich sprzedaży do roku poprzedniego. Touroperator poszedł o krok dalej i wydał jako pierwszy w grupie katalog "Selected" dedykowany hotelom markowym. Znalazły się w nim 122 wyselekcjonowane obiekty 8 unikalnych marek i koncepcji wypoczynku: komfortowe obiekty dla wymagających SENTIDO, butikowe hotele z unikalnym designem Casa Cook, obiekty tylko dla dorosłych Sunprime, marki na rodzinne wakacje: SunConnect i Sunwing, kluby Aldiana oraz niezwykle popularne wśród polskich klientów - wygodne, ale budżetowe smartline.

Nowością jest koncept Cooks Club przenoszący miejski styl życia do wakacyjnych kurortów. Wszystkie hotele znajdują się w najlepszych lokalizacjach w najpopularniejszych kierunkach wypoczynku takich jak m.in.: wyspy greckie, Majorka, Wyspy Kanaryjskie, Turcja, Bułgaria czy Egipt. Neckermann zaprasza także do swoich hoteli na egzotyczne wakacje na Malediwach, w Tajlandii i do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Klienci mogą zarezerwować same hotele lub połączyć je z oferowanymi przez biuro przelotami czarterowymi i liniowymi z lotnisk lokalnych.

Oddajemy w ręce polskich klientów wyjątkową ofertę i katalog z najlepszymi wakacyjnymi hotelami - mówi Maciej Nykiel, Prezes Neckermann Podróże. To nasze własne marki, w których gwarantujemy najwyższą jakość usług i niepowtarzalność pobytu. Bez względu na to czy nasi klienci planują rodzinne wakacje all inclusive czy spokojny wypoczynek w butikowych hotelach tylko dla dorosłych, wszędzie zastaną wyjątkową obsługę i atmosferę. I co najważniejsze będą mogli wybrać obiekt w pełni spełniający ich indywidualne wymagania. - dodaje.

Oferta "Selected" skierowana jest do osób, które cenią komfort i pewność wybieranej oferty. Biuro podróży oferuje w nich unikalne usługi jak np. całodobową opiekę czy program "24h- Satysfakcja" oznaczający natychmiastową pomoc i rozwiązanie ewentualnego problemu w miejscu wypoczynku. Klienci, którzy zarezerwują wakacje w markowych hotelach Neckermanna, będą mogli skorzystać także z nowatorskiej usługi wcześniejszej rezerwacji konkretnego numeru pokoju w hotelu.

W Neckermannie trwa przedsprzedaż letniej oferty. W ramach FirstBook czyli wczesnej rezerwacji klienci mogą liczyć nawet na 60% rabaty oraz liczne korzyści. To m.in. gwarancja najniższej i niezmiennej ceny imprezy oraz parking przy lotnisku i ubezpieczenie od rezygnacji gratis. Atutem jest promocyjna cena za dziecko - najmłodsi lecą na wakacje już od 499 zł. Klienci, którzy zarezerwują wakacje do końca grudnia, zapłacą zaledwie 5% zaliczki czyli najniższą z oferowanych wśród największych touroperatorów. Dodatkowo w dniach 30.11- 02.12.18 trwa Wielka Weekendowa Wyprzedaż, podczas której można kupić wakacje w Neckermannie z dodatkowym 5% rabatem.

Rozwój własnych marek hotelowych skierowanych do różnych grup klientów jest kluczowym elementem strategii grupy Thomas Cook, do której należy Neckermann. To pozwoliło znaleźć się jej w pierwszej 40-tce największych firm hotelarskich na świecie i 20-stu w Europie z około 40 000 pokoi w 47 miejscach Europie, na Bliskim Wschodzie, w Azji Południowo-Wschodniej i Afryce Północnej.

Aktualnie grupa posiada 190 hoteli własnych marek a do końca 2019 r. planuje otwarcie kolejnych 20. To siedem brandów uwzględniających indywidualne preferencje klientów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję