Zbliża się 27 edycja Meet The Bidder
10 marca w hotelu Novotel Warszawa Airport odbędzie się 27 edycja Meet The Bidder SMART Fairs.
Jak informują organizatorzy, wydarzenie przyciągnie 40 wystawców z 25 destynacji z całego świata.
W czasie jednego dnia targów odbywa się ponad tysiąc spotkań B2B, co oznacza ponad tysiąc nowych możliwości biznesowych. W jednym miejscu i czasie przedstawiciele polskich organizatorów wyjazdów biznesowych (MICE & luxury) mogą znaleźć nowych kontrahentów.
MTB Spring Edition odbywa się tym razem pod hasłem RELATIONS MATTER! Organizatorzy szczególny nacisk położą na praktyczne rozwijanie umiejętności budowania długotrwałych relacji biznesowych.
Partnerami wydarzenia są m.in. SITE Poland, Culinary ON, Adventure Warsaw, a także mistrz networkingu - Grzegorz Turniak, od którego będzie można czerpać wiedzę podczas marcowego MTB.
Na wydarzenie obowiązuje bezpłatna rejestracja pod adresem: app.meetthebidder.com (ilość miejsc ograniczona).
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Rośnie rola Turcji i Egiptu w polskiej turystyce wyjazdowej
Popyt na wycieczki zimą da zarobić organizatorom
Gut-Mostowy chce wydłużenia ważności bonów turystycznych
TSUE o przepisach pozwalających na odroczenie zwrotu za odwołany wyjazd
Co nas ciągnie w góry? Wyniki badań PKL
Rekordowa siatka połączeń Ryanair z Katowice Airport
Grecja stopniowo odzyskuje turystów
Drastyczny spadek przychodów z turystyki w Krakowie
Silni rosną w siłę, słabsi jeszcze bardziej słabną?
WHO rekomenduje ułatwienia podróżowania
Japoński hotel zwalnia połowę... robotów
Rośnie zainteresowanie noclegami
Słowacja zaczyna wymagać testów PCR od Polaków
WTTC: Współpraca kluczem do odbudowy turystyki
Niemieckie atrakcje turystyczne zaprezentowały się w Katowicach
Accor wprowadza nową markę hotelową
POT rozpoczyna kampanię promującą turystykę krajową
cena kuszetki Kłodzko Gł. do Gdańska gł.