WTTC podkreśla społeczne korzyści płynące z turystyki
Światowa Rada Podróży i Turystyki (WTTC) rozpoczęła kampanię w mediach społecznościowych, mającą na celu zwiększenie świadomości na temat korzyści społecznych wynikających z turystyki.
W ramach tej inicjatywy poproszono podróżnych o zastanowienie się nad pozytywnym wpływem społecznym, jaki podróże wywierają na ludzi, miejsca i społeczności, których utrzymanie jest uzależnione od sektora podróży i turystyki. Kampania ma również zachęcać ludzi na całym świecie do dzielenia się historiami o tym, jak turystyka zmieniła ich życie.
Kampanii "Travel the world. Make a difference" ma wskazywać na korzyści społeczno-ekonomiczne i kulturowe, które może stworzyć każda podróż.
Specjalnie przygotowany film wideo, który ma na celu podzielenie się tym przekazem, zostanie udostępniony w Internecie na platformach społecznościowych, gdzie będzie można zapytać podróżnych o ich własne podróże, które miały ogromny wpływ na ich życie, a także podzielić się swoimi historiami za pomocą hashtagów #togetherintravel i #aworldofdifference.
Podróże dają nam wspomnienia, które trwają całe życie i najbardziej niesamowite doświadczenia, którymi możemy się dzielić. Ale to nie wszystko. Podróże i turystyka przynoszą światu ogromne korzyści, daleko wykraczające poza bezpośrednią przyjemność, jaką przynoszą tym, którzy są w stanie odkrywać i poznawać ludzi, miejsca i zdobywać nowe doświadczenia. Społeczny wpływ turystyki może zmienić życie wszystkich tych, którzy są zależni od tego sektora, złagodzić ubóstwo, zmniejszyć nierówności, chronić dziką przyrodę oraz zachować kultury i społeczności na całym świecie. Odgrywa ona istotną rolę w osiąganiu szerszych celów rozwojowych. Chcemy zwiększyć świadomość podróżnych na temat niesamowitych dodatkowych korzyści płynących z turystyki, aby byli bardziej świadomi, że ich działania i wydatki idą dalej niż im się wydaje, a także tego, jak pozytywny wpływ może mieć każda podróż. - powiedziała prezes dyrektor generalna WTTC, Gloria Guevara.
W obliczu ogromnej presji, z jaką boryka się globalny sektor turystyczny z powodu obecnych ograniczeń spowodowanych przez pandemię COVID-19, teraz bardziej niż kiedykolwiek ważne jest, abyśmy przypomnieli wszystkim, jak podróże mogą mieć wpływ na świat - dodaje Guevara.
Według najnowszych badań WTTC, sektor turystyczny odpowiada za 10,3% światowego PKB, jest bezpośrednio odpowiedzialny za tworzenie jednego na dziesięć miejsc pracy na świecie i przez osiem kolejnych lat wyprzedzał wzrost światowej gospodarki.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
IATA robi szkolenie dla zwolnionych członków personelu pokładowego
Wstęp na dziedziniec domu Julii będzie płatny
Nowy terminal na lotnisku w Modlinie?
NIK: Liczne nieprawidłowości w ochronie zabytków
Śmiertelny wypadek u wybrzeży Czarnogóry
Studenci korzystają z Erasmus Student Network w Ryanair
Egipt wprowadził elektroniczne wizy
Widać ciężkie czasy dla branży gastronomicznej
Unia Europejska chce zniesienia ograniczeń podróżowania
POT: Sukces kampanii na rynku chińskim
55% akcji eSky przechodzi w nowe ręce
Który region wygenerował największe zyski dla Emirates?