Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
LHG przyłącza się do edukacji kadr dla hotelarstwa
Louvre Hotels Group, razem z jedną ze swoich marek: Metropolo by Golden Tulip, z początkiem roku rozpoczęła współpracę z krakowskim Zespołem Szkół Zawodowych nr 2. List intencyjny dotyczący tej kwestii podpisano w Krakowie.
Grupa Louvre Hotels do swoich działań strategicznych dołożyła współpracę ze szkołami o profilu hotelarskim i gastronomicznym. Pierwszy krok podjął hotel Metropolo by Golden Tulip z wiarą, że uczniowie to nowe pokolenie pracowników z branży.
Dwie strony podjęły decyzję o podjęciu współpracy, która ma na celu popularyzację branży hotelarskiej i gastronomicznej wśród uczniów oraz podwyższenia ich przyszłych kwalifikacji zawodowych. Dyrekcja hotelu wyraziła chęć do organizowania praktyk zawodowych, zajęć, wycieczek dydaktycznych oraz wizyt studyjnych dla uczniów właśnie w hotelu Metropolo by Golden Tulip. Delegowane osoby z personelu poprowadzą zajęcia, zarówno dla samej młodzieży, jak i dla grona pedagogicznego z zakresu praktycznej wiedzy z branży hotelarskiej.
Uczniowie mają możliwość, aby praktyczną naukę wybranego przez nich zawodu, rozpocząć właśnie w naszym hotelu. Świadomość, że mają kontrolę nad swoim zawodowym wyborem, sprawia, że nabierają pewności siebie a powierzone im obowiązki wykonują z pełną odpowiedzialnością. Młodzi ludzie widzą, jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa hotelowych gości, mają możliwość przebywania i poznania swojego przyszłego zawodowego środowiska - mówi Piotr Jarząbek, Dyrektor Hotelu Metropolo by Golden Tulip.
Hotel razem ze szkołą jednomyślnie zadeklarowały, że ich wspólnym celem jest promowanie i wzmacnianie na rynku polskim, a jednocześnie w świecie hotelarskim, takiego rodzaju współpracy. Obie strony wzięły sobie za cel wykształcenie przyszłej kadry zawodowej oraz promowania wśród młodych ludzi etosu pracy zawodowej w branży gastronomicznej i hotelarskiej.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Rośnie sprzedaż lata i całego sezonu
Zmarł prezes Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Ministerstwo zapowiada wytyczne m.in. dla branży eventowej
Emirates poszukuje członków załogi pokładowej w Polsce
Egipt: formularz online zamiast deklaracji COVID19 wypełnianych na lotniskach
Grupa Polskie Hotele Niezależne przyjmuje nowego członka
Marki turystyczne - szanse i zagrożenia
Wypadek polskiego autokaru na Węgrzech
Nocowanie.pl bez optymizmu o feriach
Władze Wenecji ograniczą liczebność grup turystycznych
Nowy katalog LATO 2020 wydany przez Centrum Kolonii i Obozów Cogito
Połącze pojedyńcze kursy nad Bałtyk, połówki w wahadła