Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Itaka wdraża nową stronę i aplikację
Interfejs by Matisse i sztuczna inteligencja tworzą nową jakość strony www. Itaka stawia na odmłodzoną, przeprojektowaną stronę. Nowa jakość to nie tylko nowoczesny design, ale także szybkość działania, prezentowane treści, ulepszony dostęp na urządzeniach mobilnych i zastosowane technologie.
Zależało nam na nowoczesnej, oryginalnej formie, odwołującej się do najlepszych wzorców. Ten minimalistyczny design nie zakłóca odbioru najważniejszych informacji i nie rozprasza użytkownika. Od strony technicznej warto podkreślić szybkość działania i skrócenie do minimum czasu rezerwacji. Została wykonana olbrzymia praca, za którą dziękuję wszystkim zaangażowanym Zespołom, pamiętając o tym, że najważniejszą ocenę wystawią nam Klienci. Życzę naszym Klientom wielu pozytywnych wrażeń z korzystania z nowego serwisu - komentuje Piotr Henicz, Wiceprezes Itaka Holdings.
Interfejs nowej strony ma być przejrzysty, oszczędny w formie, intuicyjny i niemal niewidoczny. Wykorzystano odręcznie rysowane ilustracje inspirowane sztuką Henri Matissa, pasujące do nowoczesnego, minimalistycznego designu. 100% makiet nowej strony zaprojektowano najpierw w wersji mobilnej, która była punktem wyjścia do projektowania widoku desktopowego. Równolegle z redesignem strony www redesign przeszła także aplikacja mobilna Itaka, aby dostarczyć Klientom maksymalnie spójne doświadczenie, niezależnie od kanału zakupu.
Opisy hoteli są jeszcze bardziej przejrzyste i przyjazne dla Klienta, a prezentacja opisów typów pokoi i plaż wraz ze zdjęciami ułatwia podejmowanie decyzji. Nowa podstrona "Zainspiruj się" to unikatowe, opisy kierunków współtworzone z pilotami i rezydentami, łączące łatwą formę z ekspercką treścią.
Ulepszony został moduł opinii. Klienci chętnie publikują swoje opinie o podróżach z Itaką i chętnie z nich korzystają wybierając się na wakacje. Dzięki temu Itaka na polskim rynku jest liderem w zbieraniu hotelowych recenzji - zgromadziła ponad 600 000 zweryfikowanych opinii! Nowe możliwości modułu opinii pozwalają na szybsze docieranie do przydatnych dla użytkownika treści. Klient może wyszukiwać opinie przez wpisanie istotnych dla siebie fraz.
Klienci oczekują wygodnych i łatwych do korzystania narzędzi online. Dzięki 100% integracji systemu rezerwacyjnego ze wszystkimi kanałami, informacje są na bieżąco aktualizowane, w tym kluczowe dla sprzedaży: ceny oraz dostępność miejsc.
Serwis zaprojektowano z użyciem AI (Fact Combiner - Machine Learning), pozwalającego na inteligentne sortowanie wyników wyszukiwania i proponowanie Klientom ofert najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Sztuczną inteligencję wykorzystano także po to, by w transparentny sposób ułatwić użytkownikom analizę opinii. Moduł AI przetwarzając ogromne ilości informacji zawartych w recenzjach Klientów, stworzył obiektywne podsumowanie hotelu. Najnowocześniejszej technologii użyto również do tłumaczenia tekstów na inne wersje językowe.
Aktualnie funkcjonują dwa serwisy: stary pod linkiem itaka.pl i nowy pod linkiem beta.itaka.pl Wybrana grupa użytkowników wchodząc na itaka.pl zostanie przeniesiona na beta.itaka.pl w ramach testów nowej strony. Użytkownicy mogą sami przełączyć się na widok nowej strony klikając w baner na stronie głównej itaka.pl lub wpisując adres beta.itaka.pl
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Itaka wdraża nową stronę i aplikację
[2023-07-20 18:57 178.252.17.*]
Wdrożyli i się nie popisali. W nowej wersji zniknęły wszystkie ulubione oferty, które zbierałem sobie przez długi czas. Na wrzesień-październik miałem zachowanych 6 obiektów (ten sam kierunek), na grudzień-styczeń 12 obiektów (ten sam kierunek, inny niż poprzednio) i jeszcze na wszelki wypadek 4 obiekty z zupełnie innego kierunku. No i poszło się j... paść. Wylogowanie, wymuszenie zatrzymania aplikacji, czyszczenie pamięci podręcznej, uruchomienie, logowanie - dupa, pusto. Do bani z taką AI by Itaka.
Jarosław Lech odpowiedz »Itaka wdraża nową stronę i aplikację
[2023-08-13 20:01 94.254.190.*]
Strona KATASTROFA. Totalny balagan ,znikajace oferty... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Oficjalny start sezonu
Dział aktualności dnia:
Oficjalny start sezonu
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Pisz poprawnie po angielsku dzięki uniwersalnym formułom
Katowice Airport ukończył dużą inwestycję
Włoskie stoki tracą na popularności?
Ruszył program dobrych praktyk
Znany konkurs barmański powraca
Powstała Wrocławska Organizacja Turystyczna
Ceny wyjazdów nieznaczenie w górę
Korytarze turystyczne dyskutowane na szczeblu unijnym
Najlepszy miesiąc w historii PLL LOT
Małopolska wioska zachwyciła Japończyków
Porządkowanie finansów, rozbudowa oferty - jak Wygoda Travel poradziła sobie z kryzysem w branży?
Lufthansa obsługuje coraz więcej pasażerów
Jaką pomoc dla przedsiębiorców zapowiada Grecja?
SITE Poland podsumowało ubiegłoroczną działalność
Nowe centrum konferencyjne w Zachodniopomorskim
POT rozdał nagrody dwudziesty raz
Wzrasta zainteresowanie polskim morzem poza sezonem?
Rekordowa liczba turystów w Niemczech
hotel golden age turcja proszę o opinię
