Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Drobne przyjemności motywem przewodnim kampanii Travelist
Travelist zapowiada nową kampanię reklamową. Nacisk w niej ma zostać położony na drobne przyjemności, takie jak długie kąpiele w wannie, pluszowe kapcie, starannie pościelone łóżko, czy darmowy zestaw szamponów, które czekają na hotelowych gości.
Z okazji ponownego otwarcia hoteli portal rezerwacyjny Travelist zaprasza internautów do rezerwacji pobytów pod hasłem #HotelowePokusy oraz #GuiltyPleasure. Marka poprzez różne działania chce wspierać polską turystykę i pomóc jej w nadrobieniu zaległości wywołanych lockdownem. Każdy mały grzeszek" ma przypisany obiekt na portalu Travelist, w którym można go z czystym sumieniem spełnić. Start kampanii został zaplanowany wraz z otwarciem hoteli.
Postanowiliśmy odwołać się do małych, hotelowych przyjemności, które sprawiają Gościom największą radość i przywołują najlepsze wspomnienia. To nie tylko relaks w SPA czy szaleństwo w aquaparku, ale również przytulne i miękkie szlafroki, spanie do południa, czy śniadania z dostawą do łóżka. Tworząc założenia kampanii, chcieliśmy puścić do naszych odbiorców przysłowiowe oko i przypomnieć im pokusy, za którymi stęsknili się przez długie miesiące lockdownu- mówi Krzysztof Dębski, dyrektor marketingu w Travelist.
Organizatorzy kampanii postanowili realizować część działań we współpracy z obiektami noclegowymi. Ich właściciele i managerowie otrzymali od Travelist pakiet bezpłatnych materiałów przeznaczonych do wykorzystania we własnych mediach społecznościowych. Dodatkowym elementem jest zaproszenie do hoteli influencerów zajmujących się tematyką podróżniczą, którzy chętnie przyłączają się do akcji, opowiadając o własnych wstydliwych przyjemnościach".
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Transgraniczne skargi konsumentów
Zakopane znów przeżyje oblężenie
Trybunał Sprawiedliwości o ściganiu Ubera
Icelandair i Air Baltic podpisały umowę code-share
Wzrosty sprzedaży w Ecco Travel
Zakaz lotów ponownie przedłużony
Organizator turystyki ogłasza niewypłacalność
Wykorzystanie środków z TFP na zwroty za wyjazdy na Ukrainę - MSiT publikuje FAQ
Branża piwowarska chce stabilnych regulacji
Wieliczka osiąga już milion odwiedzających
Jadwiga Emilewicz o bonach turystycznych
