Vienna House Mokotow Warsaw ma już dyrektor generalną

Nowy hotel Vienna House w Warszawie, którego otwarcie planowane jest na luty 2019 r., ma już dyrektor generalną.


Marta Karteczka objęła stery obiektu we wrześniu i buduje wyjątkowy zespół. Zarządzanie nowym projektem Vienna House w Warszawie przejęła po 4 latach na stanowisku Dyrektor Generalnej hotelu Scandic Wroclaw.

Marta Karteczka z branżą turystyczną związana jest z od 20 lat, a z hotelarską od 18. Swoją karierę zawodową rozpoczynała od obsługi klienta zagranicznego w biurze turystyki przyjazdowej. Następnie jako Director of Sales Business & Leisure w Accor Hospitality była odpowiedzialna za rynek turystyczny, a potem również biznesowy w Polsce i krajach bałtyckich. W 2009 r. związała się z siecią Scandic Hotels AB, gdzie początkowo była odpowiedzialna za stworzenie i prowadzenie centralnego biura sprzedaży i marketingu. W 2013 roku brała udział w elitarnym programie Scandic Talent Program. W 2014 r. stanęła na czele hotelu Scandic Wrocław, jednego z dwóch hoteli w Polsce z certyfikatem EU Ecolabel. Jest pierwszym certyfikowanym w Polsce moderatorem Scandinavian Leadership LOTS . Już w 2007 r. została zaliczona do grupy najbardziej obiecujących liderów przyszłości Accor Worldwide Top 100 Potential.

Osobę odpowiedzialną za sprzedaż i marketing Vienna House Mokotow Warsaw będzie Dorota Załuska. Przeszła do struktur hotelu z Regionalnego Oddziału Sprzedaży i Marketingu Vienna House Poland.

»»»» Starsze informacje 2018-09-03 ««««


Renaissance Warsaw Airport Hotel będzie miał nowego dyrektora.

Od września Dariusz Oleksiak, dotychczasowy dyrektor Renaissance Warsaw Airport Hotel, został dyrektorem operacyjnym w spółce Chopin Airport Development. Z kolei na stanowisko dyrektora generalnego Renaisssance awansowała Adriana Biernatowicz-Jadczak, która do tej pory pełniła funkcję zastępcy dyrektora hotelu. Jej zastępcą będzie Jacek Szymanowicz - nowa twarz w CAD.

Zmiany personalne w Chopin Airport Development, jak również w warszawskim hotelu Renaissance to kolejny krok w rozwoju naszej firmy. Zgodnie z polityką naszej spółki zaproponowaliśmy naszym doświadczonym dyrektorom, którzy dali się sprawdzić jako fachowcy o dużym poziomie kompetencji, możliwość dalszego rozwoju - podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes CAD.   Cieszymy się, że do zespołu w warszawskim Renaissance dołączy również Jacek Szymanowicz, który ma bardzo duże doświadczenie w zarządzaniu hotelami. Stawiamy na polskich menadżerów i budujemy silny zespół. Jestem przekonany, że wprowadzone zmiany przyczynią się do dalszego rozwoju spółki, a nasza kadra kierownicza zagwarantuje hotelom rozwój zgodnie z wysokimi standardami, które obowiązują w Chopin Airport Development - dodaje.

Dariusz Oleksiak, dotychczasowy dyrektor Renaissance Warsaw Airport Hotel, z hotelarstwem związany jest od blisko 30 lat. Swoją karierę zawodową zaczynał wraz z pierwszą grupą pracowników uczestniczących w otwarciu Warsaw Marriott Hotel, gdzie pracował do września 2000 r. Podczas 11 lat pracy dla Warsaw Marriott Hotel uczestniczył w otwarciu hoteli Marriott na Arubie, Goa i w Budapeszcie, Chicago Marriott Downtown oraz Amsterdam Marriott Hotel. W tym samym roku awansował na stanowisko Front Office Managera i przeniósł się do Rumunii, gdzie aktywnie uczestniczył w otwarciu Bucharest Marriott Grand Hotel. W 2003 r. został zatrudniony jako dyrektor operacyjny w nowo powstającym na lotnisku Okęcie hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, gdzie sprawował stanowisko dyrektora hotelu. Od 2005 r. otwierał i prowadził kolejne hotele sieci Marriott w Kazachstanie (Renassaince Aktau) i Sankt Petersburgu (Courtyard by Marriott Vasilievsky). W latach 2009 - 2012 zarządzał hotelem Jan III Sobieski w Warszawie, gdzie przeprowadził restrukturyzację zatrudnienia, remont generalny hotelu oraz rebranding dla sieci Radisson Blu. Następne lata działalności Dariusza Oleksiaka to doradztwo na rzecz Centrum Kongresowego Warszawianka oraz zarządzanie hotelami Best Western Portos, Atos i Aramis w Warszawie. Od września 2016 r. pełnił funkcję dyrektora generalnego Renaissnace Warsaw Airport Hotel.

Adriana Biernatowicz-Jadczak, nowa dyrektor generalna Renaissance Warsaw Airport Hotel, jest absolwentką Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów podyplomowych International Hotel Management na Uniwersytecie Łódzkim. Karierę  w branży hotelarskiej rozpoczęła w 1997 r. w Dziale Sprzedaży i Marketingu hotelu Holiday Inn Warsaw. Kolejne doświadczenia zdobywała w hotelu Novotel Warszawa Airport kierując Sprzedażą i Zarządzaniem Przychodami. Następnie zajmowała stanowisko Rooms Division Manager oraz pełniła obowiązki zastępcy dyrektora hotelu. W 2012 r. objęła stanowisko dyrektora hotelu Mercure Lublin Centrum, a w 2013 r. jako dyrektor hotelu z sukcesem wprowadziła na rynek hotel Hampton by Hilton Warsaw Airport. Od lutego 2018 r. pełniła funkcję zastępcy dyrektora warszawskiego hotelu Renaissance.

Z kolei obowiązki zastępcy dyrektora warszawskiego hotelu Renaissance przejmie Jacek Szymanowicz, który jest absolwentem Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Szczecinie. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w Hotelu Novotel Szczecin, gdzie w latach 2002-2007 zajmował m. in. stanowisko Kierownika Recepcji oraz Kierownika Sprzedaży i Marketingu. Od 2007 r. do 2008 r. pracował w Irlandii w Clarion Hotel Limerick jako Night Manager. Przez następne dwa lata ponownie związał się z Hotelem Novotel Szczecin, gdzie sprawował funkcję Kierownika Sprzedaży, a później do 2010 r. był p.o. dyrektora generalnego. W latach 2010 - 2011 był dyrektorem generalnym w Clarion Hotel Dźwirzyno, a od 2013 do 2014 r. dyrektorem Hotelu Focus Gdańsk. Od 2013 r. sprawował funkcję dyrektora Hotelu Focus Szczecin, a dodatkowo od 2017 r. dyrektora Hotelu Focus Premium "Pod Orłem" w Bydgoszczy.  

Starsze informacje 2018-06-06


Zmiany w kierownictwie Grupy Arche
Wcześniej współpracowała z Zdrojowa Invest&Hotels, teraz objęła stanowisko kierownika rozwoju rynku w Grupie Arche.

Marta Pakieła objęła stanowisko kierownika rozwoju rynku w Grupie Arche. Będzie odpowiedzialna za centralne rozwijanie sprzedaży usług w każdym z obiektów sieci. Przez ostatnie 3 trzy lata pracowała jako key account&new business manager w grupie Zdrojowa Invest&Hotels. Wcześniej realizowała działania eventowe, marketingowe oraz sprzedażowe w Elite Circle Group na stanowisku event & new business managera oraz wcześniej w agencji 360 stopni Gto Communications.

Wcześniej pracowała jako new business manager w agencjach reklamowych Ambient Infinity, Idea&Media, EP Creative Services i AdMakers. Ponadto była związana z działem marketingu Carlsberg Polska, biurem zarządu Polkomtela oraz działami promocji i reklamy Cinema oraz Machina Press.

Starsze informacje 2018-04-24


Przez 10 lat pracował w grupie Hotele Warszawskie "Syrena", teraz objął funkcję dyrektora generalnego Hotelu MDM.

Łukasz Kaszewski dyrektorem generalnym Hotelu MDM. Od marca odpowiada za zarządzanie całym budynkiem przy placu Konstytucji 1, w którym mieści się Hotel MDM, Bar & Bistro UPSTAIRS, a także biuro zarządu Hoteli Warszawskich "Syrena" i kilka innych lokali usługowych. Dyrektor generalny odpowiedzialny jest za wszystkie kwestie związane z zarządzaniem hotelem i personelem, a także za koordynację współpracy z najemcami budynku.

Kaszewski jest absolwentem Wyższej Szkoły Gastronomii Hotelarstwa i Turystyki. Pierwsze doświadczenia w hotelarstwie zdobywał w Wielkiej Brytanii jako pokojowy oraz inspektor. Po powrocie do Polski rozpoczął pracę w grupie Hotele Warszawskie "Syrena" na stanowisku recepcjonisty w Polonia Palace Hotel. Po kilku miesiącach awansował na kierownika zmiany, a później zastępcę kierownika recepcji. Następnie przez kilka lat pracował na stanowisku kierownika ds. pokoi. Zanim otrzymał promocję na dyrektora generalnego Hotelu MDM przez ponad dwa lata sprawował funkcję zastępy dyrektora generalnego Polonia Palace Hotel - Pawła Lewtaka.

Starsze informacje 2018-01-03


W Grupie Hotelowej Orbis został powołany nowy dyrektor ds. Rozwoju Grupy Hotelowej Orbis w Polsce, odpowiedzialny za umowy o franczyzę i zarządzanie.

Został nim Jacek Stasikowski. Jego misją jest wzmocnienie rozwoju sieci AccorHotels w Polsce. Aktywnie działając w branży hotelarskiej od 25 lat, Jacek Stasikowski wnosi swoją dobrą znajomość segmentu hotelowego w Polsce - w tym szeroką ekspertyzę w zakresie inwestycji hotelowych, współpracy z międzynarodowymi sieciami hotelowymi oraz doświadczenie w zarządzaniu hotelami - przekonują władze sieci w komunikacie prasowym. Stasikowski będzie miał biuro w Warszawie i będzie podlegał bezpośrednio Frankowi Reulowi, Szefowi Pionu Rozwoju Grupy Hotelowej Orbis w Europie Wschodniej.

Orbis - we współpracy z AccorHotels, przynosi właścicielom hoteli nie tylko silne marki, ale także kompleksową wiedzę i znajomość branży, oferuje inwestorom indywidualnym oraz instytucjonalnym praktyczne narzędzia w takich dziedzinach, jak sprzedaż i dystrybucja, globalny program lojalnościowy Le Club AccorHotels z 31 milionami członków, nowoczesne rozwiązania informatyczne i cyfrowe, wsparcie operacyjne i HR, a także pomoc techniczną w projektowaniu hoteli. Jestem przekonany, że Jacek Stasikowski, ze swoim doświadczeniem i znajomością polskiego rynku hotelowego, będzie wspierał dynamiczny rozwój Grupy Orbis.- powiedział Frank Reul, Dyrektor ds. Rozwoju w Grupie Hotelowej Orbis na Europę Wschodnią.

Jacek Stasikowski jest absolwentem Uniwersytetu Szczecińskiego oraz MBA Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, biegle włada językiem angielskim i rosyjskim, pasjonuje się maratonami, triathlonami i zawodami ironman.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję