TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




Nowy prezes PHH Hotele

Rada Nadzorcza spółki PHH Hotele, należącej do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy, powierzyła funkcję prezesa zarządu Anecie Wodyk. Ostatnio związana była z Polskim Holdingiem Nieruchomości, gdzie odpowiadała za projekty hotelowe.


Aneta Wodyk Jest absolwentką Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, gdzie uzyskała tytuł Executive Master of Business Administration (MBA). Ukończyła studia na kierunku Turystyki i Rekreacji o specjalności Hotelarstwo i Gastronomia. Posiada 27 lat doświadczenia w branży hotelarskiej. Swoją przygodę w branży hotelarskiej zaczęła od pracy na stanowisku recepcjonistki, aż po kolejne awanse, które doprowadziły ją do stanowiska dyrektora hoteli.





Doświadczenie zawodowe zdobywała przy budowie i organizacji pierwszego w Polsce Centrum Konferencyjnego Falenty. Zaangażowana była także w projekty hotelowe niezależnych hoteli w Polsce m. in. Hotelu Król Kazimierz i Warsaw Plaza Hotel. W 2014 roku rozpoczęła generalny remont Centrum Konferencyjnego Falenty, przeprowadzając go także przez cały proces rebrandingu. Równolegle piastowała stanowisko dyrektora generalnego czterogwiazdkowego hotelu Warsaw Plaza Hotel. 0d 2015 do 2019 roku była członkiem Rady Nadzorczej w spółce CFI HOLDING S.A. posiadającej w swoim portfolio kilka hoteli w Polsce. Ostatnio, od kwietnia 2021 do marca 2023 r., związana z Polskim Holdingiem Nieruchomości S.A., gdzie odpowiadała za projekty hotelowe i nadzór operacyjny m. in. nad działalnością Regent Warsaw Hotel.

PHH Hotele to jedna ze spółek należących do Grupy PHH. Spółka posiada bogaty portfel 12 hoteli i obiektów zlokalizowanych w największych miastach Polski, takich jak Kraków, Warszawa, Poznań, Wrocław czy Szczecin. Obiekty należące do spółki poza pokojami noclegowymi oferują również usługi gastronomiczne oraz konferencyjne. Do spółki należą również zabytkowe hotele takie jak np. Hotel Royal w Krakowie.

Starsze informacje 2023-03-16


Do grona dyrektorów regionalnych Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyła Magdalena Mucha, dyrektor generalna hotelu Hilton Gdańsk. Funkcję przedstawiciela Izby w województwie pomorskim pełni od 15 marca. Magdalena Mucha zastąpiła na stanowisku Stanisława Wilgockiego.

Magdalena Mucha to hotelarz z wykształcenia i zamiłowania, z ponad 32-letnim doświadczeniem w branży hotelarskiej. Przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w 1991 roku od stanowiska recepcjonisty w 4-gwiazdkowym hotelu Elzam w Elblągu, w najlepszym wówczas hotelu w regionie. Następnie awansowała na stanowisko dyrektora pionu hotelowego. W tym czasie zdobyła także uprawnienia pilota wycieczek i przewodnika po Ziemi Elbląskiej. W 1998 r. została wyróżniona przez prezesa Urzędu Kultury Fizycznej i Turystyki brązową odznaką "Za zasługi dla turystyki".





W 1998 r. rozpoczęła pracę w hotelu Holiday Inn w Gdańsku na stanowisku kierownika pięter, a następnie objęła funkcję zastępcy dyrektora hotelu. Odbyła liczne szkolenia i praktyki zarówno krajowe, jak i zagraniczne. W 2009 r. uczestniczyła w zmianie marki hotelu z Holiday Inn na Scandic, wprowadzając standardy tej skandynawskiej marki na rynek trójmiejski. Po 11 latach pracy w Holiday Inn Gdańsk otrzymała propozycję prowadzenia 5-gwiazdkowego hotelu Hilton Gdańsk. Od 2009 r. jako dyrektor generalny z sukcesem zarządza wielokrotnie nagradzanym gdańskim hotelem Hilton. W 2010 r. za otwarcie hotelu Hilton Gdańsk - pierwszego hotelu Hilton w Polsce i jednego z pierwszych w Europie opartego na franczyzie - z rąk marszałka województwa pomorskiego odebrała tytuł "Kobiety Roku". W 2014 r. w konkursie "Hotelarza" i "Horwath HTL" wybrana została Hotelarzem Roku 2014 w kategorii dyrektor generalny hotelu sieciowego. Od lat jest wykładowcą Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Od 2021 r. jest członkiem Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. W czasie pandemii COVID-19 była członkiem zespołu promocyjnego powołanego przez IGHP. Jest absolwentką Technikum Hotelarskiego w Gdyni, Akademii Morskiej w Gdyni (Wydział Administracji, Kierunek Organizacja Usług Turystyczno-Hotelarskich) oraz Politechniki Gdańskiej w zakresie studiów podyplomowych.
- W tak prężnie rozwiniętym turystycznie regionie, jakim jest województwo pomorskie, reprezentowanie IGHP będzie dla mnie zaszczytem. Hotelarze w naszym województwie są niezwykle świadomi swoich potrzeb i możliwości. Zarówno szeroki wachlarz usług, jaki oferujemy naszym gościom, jak i różnorodność oczekiwań hotelarzy stanowią dla mnie duże wyzwanie. Mam nadzieję, że współpraca i zaangażowanie do działania wszystkich hotelarzy spowodują dalszy rozwój naszej branży z korzyścią zarówno dla gości, jak i samych przedsiębiorców - mówi Magdalena Mucha, dyrektor regionalna IGHP w woj. pomorskim.

Do zadań dyrektorów regionalnych IGHP należą m.in. usprawnienie komunikacji oraz integracja środowiska hotelarzy w regionie, upowszechnianie wiedzy o działaniach lobbingowych Izby, a także pozyskiwanie nowych członków oraz monitorowanie wydarzeń branżowych w regionie, współpraca z władzami, samorządami i innymi lokalnymi instytucjami, które mają lub mogą mieć wpływ na branżę hotelarską.

Starsze informacje 2023-02-20


Wraz z coraz szybszymi zmianami na rynku gastronomicznym i rosnącymi wymaganiami gości wobec standardów i jakości obsługi, następują zmiany personalne w jednym z najbardziej rozpoznawalnych warszawskich obiektów - NYX Hotel Warsaw. Na stanowisko Dyrektora ds. F&B awansowała tu Monika Nasr.

Do obowiązków Moniki Nasr jako nowej Dyrektor ds. F&B w NYX Hotel Warsaw należy między innymi zarządzanie działaniem Clash Bar & Restaurant. Miejsce to znają goście NYX Hotel Warsaw, ale równie często zaglądają tu mieszkańcy miasta, poszukujący ciekawych smaków i niebanalnego otoczenia. Otwarty w ubiegłym roku roof top bar Ether z imponującym widokiem na warszawskie wieżowce, także w tym sezonie ma przed sobą kolejne bardzo ambitne plany. Za organizację pracy tych miejsc, jakość i oryginalność świadczonych usług oraz przede wszystkim za zadowolenie gości odpowiedzialna jest teraz Monika Nasr.

Kolejne miesiące będą dla mnie pełne wyzwań. Przed nami intensywna praca, aby skutecznie wesprzeć tworzenie najlepszych konceptów oferty NYX Hotel Warsaw. Zbudowanie solidnego zespołu, ciągłe doszkalanie pracowników i podniesienie poziomu obsługi gości to nasz główny cel - powiedziała Monika Nasr.

Nowa Dyrektor ds. F&B z NYX Hotel Warsaw związana jest od sierpnia 2022 roku. Posiada bogate, ponad 30-letnie doświadczenie w hotelarstwie, które zdobywała w działach sprzedaży i marketingu, znanych hoteli sieciowych w Polsce i Wielkiej Brytanii jak: Sheraton, Hilton czy Accor gdzie zajmowała się wdrażaniem strategii biznesowych, nadzorowaniem działów administracji oraz nawiązywaniem trwałych relacji z klientami. Jej kariera to także współtworzenie 5-gwiazdkowych hoteli butikowych i projektowanie gastronomii oraz marketingu hotelowego w segmencie premium.

Starsze informacje 2023-02-20


Od 1 marca 2023 pracujący w strukturach Accor już ponad 10 lat, Artur Gębicki obejmie stanowisko Dyrektora Generalnego dwóch hoteli Novotel Szczecin Centrum oraz ibis Szczecin Centrum.

Nowy dyrektor pierwsze doświadczenia w branży turystyczno-hotelarskiej zdobywał i rozwijał w roli Koordynatora w dziale rezerwacji w hotelu Novotel Łódź Centrum. Szybko awansował w strukturze Accor, obejmując kolejno funkcję kierowniczą w Dziale Recepcji w Łodzi oraz Rooms Divison Manager w hotelu Novotel Kraków Centrum wraz z rolą Zastępcy Dyrektora. W 2019 roku rozpoczął pracę w Novotel oraz ibis Wrocław Centrum na stanowisku Zastępcy Dyrektora Hotelu.

Poprzez pracę w modelu "combo", Artur Głębicki zdobył bogate doświadczenie w branży i pogłębił swoje umiejętności zarządzania hotelami, poszerzając horyzonty, między innymi w tematach dotyczących rozwoju pracowników, sprzedaży, planowania długo- i krótkookresowego.
Artur cały czas doskonali swoje umiejętności, zarówno w strukturach Grupy Accor, uczestnicząc w zewnętrznych szkoleniach oraz podejmując dodatkowe studia. W czerwcu 2022 roku ukończył studia podyplomowe na kierunku Professional Couching, a obecnie bierze udział w bieżącej edycji programu szkoleniowego Bloom.

Awansując na stanowisko Dyrektora Generalnego, Artur będzie odpowiedzialny za prowadzenie dwóch hoteli należących do Orbis: Novotel Szczecin Centrum ze 117 pokojami, restauracją i 9 salami konferencyjnymi oraz ibis Szczecin Centrum - z 106 pokojami. W wolnym czasie Artur aktywnie uczestniczy w działaniach, które wspierają zdrowy styl życia i związane są z ekologią, gotowaniem i sportem, m.in. siłownią oraz nurkowaniem.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
3 hotel. nowy dyrektor zmiana stanowiska nowa osoba




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję