Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca dla prychologa/terapeuty
- Specjalistka/Specjalista ds. Turystyki -...
- Katowice - Incentive Manager
- Viktoria Travel szuka -od 7500 zł brutto
- Praktykant z angielskim do biura podróży w...
- Pilot oraz przewodnik na wycieczkę do Malborka i...
- pilot wycieczek - Andaluzja
- Specjalista ds Turystyki
- Specjalista ds Turystyki Gliwice
- Stażysta / Stażystka ds. Turystyki

Dział: Dam pracę
Koordynator(-ka) Help Desk (Customer Service)
Data wstawienia: 2025-06-17 10:30Data ważności: 2025-08-01
Województwo: Mazowieckie
SnowShow to absolutny lider turystyki narciarsko-snowboardowej w Polsce, obecny na rynku od ponad 17 lat. Nasze marki budzą emocje, opowiadają historie. Na naszych wyjazdach w Alpy zagrali m.in. Dawid Podsiadło, Pro8l3m, Modestep, Mrozu, Brodka, Nosowska. W portfolio naszych wyjazdów mamy m.in. ZIMNO Helicamp, ZIMNO Freeridecamp, czy SnowShow Music Fest. Nasza partnerska, kultowa marka odzieży sportowej ZIMNO szybko rośnie i świetnie lokuje się na pograniczu lifestyle'u i sportu. Jej sklep stacjonarny przy ul. Leszczyńskiej 12 w Warszawie (tuż obok Elektrowni Powiśle, parku na skarpie Wiślanej i Uniwersytetu) jest jednocześnie miejscem ciekawych spotkań i przytulną kawiarnią. Wpadnij do nas na śniadanie albo pyszne lody!
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora(-ki) Help Desk, która połączy doświadczenie w obsłudze klienta z umiejętnościami zarządzania zespołem i wdrażania wysokich standardów jakościowych. Jeśli masz zajawkę na sporty zimowe, lubisz konkrety i chcesz mieć realny wpływ na jakość naszych wyjazdów - czekamy na Ciebie!
Zakres obowiązków:
*Zarządzanie i koordynacja pracy zespołu konsultantów (grafiki, planowanie zadań, rozliczenia czasu pracy);
*Aktywny udział w codziennej obsłudze klienta;
*Wdrażanie i szkolenie nowych osób w zespole oraz prowadzenie regularnych instruktaży z zasad obsługi klienta;
*Dbanie o wysoką jakość obsługi i wdrażanie standardów zgodnych ze strategią firmy;
*Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności (KPI) oraz sprzedażowych wyników zespołu
*Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących jakości, efektywności i sprzedaży;
*Motywowanie zespołu, wspieranie jego rozwoju oraz prowadzenie działań mających na celu wzrost zaangażowania;
*Optymalizacja procesów w obszarze Help Desk - szukanie rozwiązań, które usprawniają pracę;
*Współpraca z innymi działami, m.in. turystyką i marketingiem, przy realizacji projektów i wdrażaniu nowych rozwiązań;
*Budowanie pozytywnego wizerunku firmy zarówno w kontakcie z klientami, jak i wewnętrznie w zespole.
Nasze oczekiwania:
*Doświadczenie w koordynowaniu pracy infolinii lub zespołu obsługi klienta - warunek konieczny;
*Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu;
*Umiejętność analizy wyników, wyciągania wniosków i działania w oparciu o KPI;
*Komunikatywność, inicjatywa i umiejętność motywowania zespołu;
*Znajomość angielskiego lub innych języków europejskich będzie dodatkowym atutem;
*Mile widziana znajomość branży turystycznej oraz znajomość systemu ClickUp;
*Pasja do sportów zimowych i/lub aktywnego stylu życia.
Co oferujemy:
*Pracę u polskiego lidera wyjazdów w Alpy;
*Realny wpływ na rozwój jakości obsługi i sprzedaży;
*Swobodną atmosferę i elastyczne podejście do zadań;
*Zniżki i bony podarunkowe partnerskiej marki odzieży sportowej ZIMNO;
*Zniżki na ofertę kawiarnianego showroomu;
*Pracę hybrydową lub stacjonarną w biurze z ogrodem (okolice metra Służew);
*Pakiet benefitów pozapłacowych;
*Możliwość poznania nietuzinkowych ludzi (artyści, riderzy, instruktorzy, );
*Wyjazdy w Alpy (Francja, Włochy, Austria, Szwajcaria) i na Hel do naszej bazy;
*Udział w największym wydarzeniu sezonu SnowShow Music Fest!
Jesteś osobą pełną energii do działania, kreatywną i skuteczną?
Czujesz nasze marki, klimat Alp, ludzi, muzyki i aktywności na świeżym powietrzu?
Jeśli tak, to szukasz właśnie nas, a my właśnie znaleźliśmy Ciebie!
Ogłoszeniodawca
Firma: SnowShowWWW: strona www
E-mail: rekrutacja@snowshow.pl
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaUtrudnienia dla przylatujących z Wielkiej Brytanii
Skyways połączy Birmingham ze Sztokholmem
Rewolucja na północy Afryki obniżyła ceny wyjazdów
Szkolenia sprzedażowe Grupy Travel Polska dla stacjonarnych biur podróży
Milioner nadal sprzedaje hamburgery w McDonald's
Śląsk: delegacja UEFA oceni gotowość do Euro 2012
Kampania wizerunkowa Mazowsza rozpoczęta
Contact Center Avaya w Travelplanet.pl
Francja: boeing lądowanie zakończył na trawie
PIT wystąpiła o dotacje na działania w 2009 r.
Czy nowoczesna technologia zmniejszy liczbę wypadków?
Kolejne zakazy kąpieli w woj. zachodniopomorskim
Na Żuławach Wiślanych realizowany jest program Pętla Żuławska
Minimum dziesięć nowych restauracji spółki Sfinks
Media błędnie podały, że Austriacy sprywatyzują Modlin
Zjednoczone imprezy w Świętokrzyskiem
Rozwój Augustowa dzięki centrum konferencyjnemu?
Dane pasażerów samolotów są bezprawnie przekazywane
Pasażerowie skarżą się na linie lotnicze
Uwaga na naciągaczy - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU