Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Złoty Laur Klienta ponownie dla Itaki
Już po raz czwarty z rzędu Biuro Podróży Itaka otrzymało złoty Laur Klienta w kategorii "Biura podróży".
Laur Konsumenta/Klienta to obecnie największy projekt konsumencki w kraju. Jego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w kilkuset kategoriach. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż przynosi producentom i dystrybutorom towarów odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie?
W tegorocznej edycji badania pod uwagę wzięto przede wszystkim wyniki ogólnopolskiego badania ankietowego oraz głosowania czytelników "Rzeczy o Biznesie" - dodatku do "Rzeczpospolitej" - współorganizatora konkursu.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Itaka ze Złotym Laurem Klienta
[2010-10-12 12:05 83.8.244.*]
haha..Selectours tez mial wiele nagród..m.in: Złoty Certyfikat Rzetelności..hihi..i co to dało??? odpowiedz »
Itaka ze Złotym Laurem Klienta
[2010-10-12 13:26 79.187.132.*]
Każda taka laurka pomaga .... szkoda ,ze nie biorą pod uwagę kwesti , z którymi borykają się klienci po wpłaceniu pieniędzy za usługę, za brak rzetelnych informacji o hotelach, czasami opryskliwymi paniami z obsługi klienta..... powinny zmienić kat.na najtańszą usługę ze starymi hotelami w tle. Ciekawi mnie ile w tym roku mieli złożonych reklamacji i na ile rzetelnie opowiedzieli?! odpowiedz »
Itaka ze Złotym Laurem Klienta
[2010-10-12 19:57 88.156.13.*]
Kolego. Jeżeli masz szerszą wiedzę na temat tych problemów - napisz. Odwagi!! odpowiedz »
Itaka ze Złotym Laurem Klienta
[2010-10-12 20:20 87.207.156.*]
gratuluje, ale niech w końcu zaczną podpisywac nowe umowy. odpowiedz »
Itaka ze Złotym Laurem Klienta
[2010-10-12 22:14 89.231.69.*]
czy masz problem z podpisaniem umowy z Itaką? napisz my też jesteśmy w temacie odpowiedz »
Itaka ze Złotym Laurem Klienta
[2010-10-12 22:34 83.21.169.*]
Robią problemy straszne z podpisaniem umowy, ja starałam się 3 lata i udało się wreszcie, ale mają bardzo duże wymagania co do sprzedaży.
Może w dużych miastach nie ma problemów z osiągnięciem przez 4 miesiące obrotu 150,000 zł, ale w mniejszych w takich jak mam biuro to naprawdę czasami nie do osiągnięcia. Najgorsze jest to, że nie dają żadnych materiałów reklamowych, typu naklejki, plakaty itp.
Na katalogi nie można narzekać, jest sporo, ale ceny mają dość wysokie w porównaniu do innych touroperatorów. odpowiedz »Itaka ze Złotym Laurem Klienta
[2010-10-13 14:33 83.22.147.*]
ja też należe do grona ubiegających sie o umowe z Itaka odpowiedz »
Złoty Laur Klienta ponownie dla Itaki
[2010-10-13 10:11 178.182.75.*]
Skoro po raz czwarty z rzędu zostali uhonorowani to musi to o czymś świadczyć. Zresztą Itaka ma fajną i czytelną stronę internetową, a w dodatku umieszczają na niej hity tygodnia, czyli można powiedzieć takie najatrakcyjniejsze oferty. odpowiedz »
Itaka ze Złotym Laurem Klienta
[2010-10-14 19:34 87.207.156.*]
Niestety staram się o umowę z nimi już drugi sezon.Na kilka e-maili nie odpowiedzieli w ogóle.Szkoda , bo biura które mają nie tak do końca same robią te obroty i uzyskują niby super sprzedaż.Ktoś traci ,a inny zyskuje,a ta polityka agencyjna do tego sie sprowadza.
nie chcą podpisywać trudno się mówi.Są też inne dobre biura i skupię się na solidnej ich prezentacji.Nie będę płakać z tego powodu.I wynagrodzenie przynajmniej porządne.
Laur to chyba faktycznie dostali za przejrzystą stronę i te hity. No cóż to też atut.Gratuluje ponownie.
PRacuję obecnie z fajnymi, przyjaznymi firmami.Traktują mnie jak partnera, dbają o materialy reklamowe,czuję ich sympatię.Miła atmosfera i miła praca.
Itaka z takim podejściem jedynie pozostawia jakiś niesmak, faktycznie są tacy tani i tacy dobrzy????
:) pozdrawiam osoby z branży i życzę dobrych sezonów nawet bez Itaki. Czym oczarowaliście ,ze macie umowy? proszę o przepis odpowiedz »Itaka ze Złotym Laurem Klienta
[2010-10-15 14:32 79.184.209.*]
ciężko bedzie wam dostać umowę, itaka ma założenie ze ma i tak juz sporo agebtów i według mnie dobrze ze takie maja podejscie....
a na marginesie to ja tez 2 sezony sie starłam ;-) i jednak dostałam, trzeba nękać osobe odpowiedzialna za rejon odpowiedz »Itaka ze Złotym Laurem Klienta
[2010-10-15 19:46 87.207.156.*]
Dzięki, nękam.... odporni :). Ale zdziwiło mnie ostatnio jak w tym roku podpisali umowę z Orbisem i tam ich produkt był sprzedawany w całej Polsce jako biura prestiżowe.W tych miastach Itaka ma swoje biura własne oraz agentów.Moja koleżanki kombinują , mnie to nie interesuje.
Także nie tak do końca dbają o interes innych agentów.Do mojego klienta dzwonili z propozycją wakacyjną ( kiedys był ich klientem) na pytanie gdzie może się udać powiedziano,ze załatwią to przez tel, e-mail, płatośc przelew.Nie podano adresu agenta- a jest. Mam wrażenie ,że nie tak do końca dbaja o interes agenta. Mam nadzieję,że zmienią to wszystko, tym bardziej,ze biura maja swoich klientów, nie wchodzi się w drogę konkurencji, nie pojmuję tego ,każde sprzedane miejsce liczy się, kazdy agent wnosi nowych klientów.....kasa plynie. A przedstawiciele Panowie .....nie chce im sie gadać i odpisywać.Nie poddaje sie, napiszę jak mi dadzą um. pozdr odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział nagrody i wyróżnienia:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Można składać oferty w Programie wsparcia
Kto dołączył do Polskich Marek
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Biura podróży oferują wycieczki na kredyt
Grecję sparaliżował strajk powszechny. Odwołane są loty
Kryzys turystyki zimowej w Zakopanem?
Kielczanie chcą lotniska, ale UE nie chce przystąpić do niepewnej inwestycji
Agnieszka Najberek Osobowością Roku MICE Poland 2009?
Odwołane połączenie na Majorkę
Akademia Rezydentów - seria szkoleń Rainbow Tours
Półmilionowy pasażer Sindbada w 2007 roku
Wypadek z dorożką na krakowskim rynku: prokurator umorzył postępowanie
Port lotniczy London Gatwick ma 50 lat
Od 7 listopada Japonia wprowadza nowe przepisy imigracyjne
Łotwa: ambasada USA ujawniła czarną listę nocnych klubów w Rydze
5 Stars Club został członkiem międzynarodowych organizacji sektora MICE
Jeziora Mazurskie coraz słabiej w rywalizacji "New7Wonders"