Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![turystyka dziecięca, młodzieżowa w Federacji Rosyjskiej, Rosji, rosyjska, wypoczynek dla dzieci, młodzieży, wyjazdy, wycieczki, wakacje, podróże, dystrybucja imprez, wyjazdów, wycieczek, rosyjscy touroperatorzy, agenci turystyczni, problemy, kłopoty touroperatorów, agentów, organizowanie wypoczynku, organizatorzy;;;;;](https://turinfo.pl/pliki/turinfo/image_s/11/aktualnosci_img.jpg)
Problemy touroperatorów z agentami
Turystyka dziecięca i młodzieżowa w Federacji Rosyjskie rodzi najwięcej konfliktów podczas wzajemnej współpracy pomiędzy touroperatorami a agentami, sprzedającymi ich ofertę.
Dzieje się tak głownie ze względu na to fakt, iż finalny odbiorca produktu, jakim jest wycieczka jest najczęściej osobą niepełnoletnią, niedoświadczoną, przez co nie jest w stanie właściwie ocenić, czy otrzymała dokładnie taką usługę, jaką kupili rodzice.
Drugim istotnym czynnikiem wpływającym na zwiększenie się ilości nieporozumień pomiędzy touroperatorami a agentami, jest zwiększony zakres odpowiedzialności, jaki dotyczy organizowania wypoczynku dla dzieci i młodzieży.
Zdaniem touroperatorów konflikty przy dystrybucji imprez dla młodzieży i dzieci wynikają głownie z winy braku profesjonalizmu i nieodpowiedzialności agentów. Typowym tego przykładem są niedoinformowani lub błędnie poinformowani o szczegółach wycieczki rodzice, choć zdarzają się także przypadki przenoszenia (po sprzedaży imprezy przez agenta) na touroperatora obowiązku informowania klientów o wszelkich detalach np. agent zamiast powiedzieć klientowi, żeby w przypadku pytań lub wątpliwości dzwonił do niego, to daje klientowi nr telefonu touroperatora - przekładając w ten sposób obsługę posprzedażową na barki organizatora.
Zdaniem rosyjskich touroperatorów większości sytuacji konfliktowych można by uniknąć - np. poprzez konieczność przedłożenia kupującym do podpisania szczegółowego programu wycieczki i przekazywanie im po podpisaniu umowy kupna szczegółowych informacji o nabytej imprezie w formie ulotek.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair wygrywa kolejny
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Komisja Europejska zaaprobowała plan ratowania Alitalii
Najdziwniejsze toalety na świecie
Turyści, którzy zabili niedźwiadka przed sądem
Międzynarodowe Targi Turystyczne FITUR już w styczniu
Strajk na berlińskich lotniskach Tegel i Schoenefeld
Ławica: blisko 8% pasażerów więcej w I półroczu
Zakopane: liczba warszawskich turystów bije rekordy
Wrocław wycofał się z prywatyzacji SPA przy Teatralnej
POT promuje wakacje we wschodniej Polsce
Turyści nie chcą jeździć do Grecji
Foodcamp - pierwsze w Polsce otwarte spotkanie dla gastronomów
Zagraniczni turyści wydali w Polsce 6,1 mld dolarów!
Czterogwiazdkowy Hotel Platinum w Ostródzie już otwarty
Co będzie z krakowską Cracovią?
Tarnowskie Centrum Informacji nagrodzone odznaką Ministra Sportu i Turystyki
Czy tanie linie lotnicze muszą dostosować ofertę do polskich realiów?
Powstanie kompleks SPA w Świnoujściu