Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Problemy touroperatorów z agentami
Turystyka dziecięca i młodzieżowa w Federacji Rosyjskie rodzi najwięcej konfliktów podczas wzajemnej współpracy pomiędzy touroperatorami a agentami, sprzedającymi ich ofertę.
Dzieje się tak głownie ze względu na to fakt, iż finalny odbiorca produktu, jakim jest wycieczka jest najczęściej osobą niepełnoletnią, niedoświadczoną, przez co nie jest w stanie właściwie ocenić, czy otrzymała dokładnie taką usługę, jaką kupili rodzice.
Drugim istotnym czynnikiem wpływającym na zwiększenie się ilości nieporozumień pomiędzy touroperatorami a agentami, jest zwiększony zakres odpowiedzialności, jaki dotyczy organizowania wypoczynku dla dzieci i młodzieży.
Zdaniem touroperatorów konflikty przy dystrybucji imprez dla młodzieży i dzieci wynikają głownie z winy braku profesjonalizmu i nieodpowiedzialności agentów. Typowym tego przykładem są niedoinformowani lub błędnie poinformowani o szczegółach wycieczki rodzice, choć zdarzają się także przypadki przenoszenia (po sprzedaży imprezy przez agenta) na touroperatora obowiązku informowania klientów o wszelkich detalach np. agent zamiast powiedzieć klientowi, żeby w przypadku pytań lub wątpliwości dzwonił do niego, to daje klientowi nr telefonu touroperatora - przekładając w ten sposób obsługę posprzedażową na barki organizatora.
Zdaniem rosyjskich touroperatorów większości sytuacji konfliktowych można by uniknąć - np. poprzez konieczność przedłożenia kupującym do podpisania szczegółowego programu wycieczki i przekazywanie im po podpisaniu umowy kupna szczegółowych informacji o nabytej imprezie w formie ulotek.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Komisja Europejska zaaprobowała plan ratowania Alitalii
Najdziwniejsze toalety na świecie
Turyści, którzy zabili niedźwiadka przed sądem
Międzynarodowe Targi Turystyczne FITUR już w styczniu
Strajk na berlińskich lotniskach Tegel i Schoenefeld
Ławica: blisko 8% pasażerów więcej w I półroczu
Zakopane: liczba warszawskich turystów bije rekordy
Wrocław wycofał się z prywatyzacji SPA przy Teatralnej
POT promuje wakacje we wschodniej Polsce
Turyści nie chcą jeździć do Grecji
Foodcamp - pierwsze w Polsce otwarte spotkanie dla gastronomów
Zagraniczni turyści wydali w Polsce 6,1 mld dolarów!
Czterogwiazdkowy Hotel Platinum w Ostródzie już otwarty
Co będzie z krakowską Cracovią?
Tarnowskie Centrum Informacji nagrodzone odznaką Ministra Sportu i Turystyki
Czy tanie linie lotnicze muszą dostosować ofertę do polskich realiów?
Powstanie kompleks SPA w Świnoujściu
