Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Nowy system Amadeusa
Firma Amadeus kupiła nowy system rezerwacji lotniczych - Airline Automation. Jak mówią przedstawiciele Amadeusa - nowy system ma znacznie poprawić komunikację zarówno pomiędzy samymi liniami lotniczymi, jak i pomiędzy liniami a agentami.
Odtąd dane będą umieszczane w jednym systemie wewnętrznym, do którego będą miały dostęp linie lotnicze oraz agencji - będzie więc znacznie mniejsza możliwość dwukrotnej omyłkowej rezerwacji miejsc przez jedną osobę, agenci będą mieli również więcej możliwości zaproponowania klientom np. przełożenia rezerwacji na inny lot na przykład w nieco późniejszej godzinie.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Porty Lotnicze: kontrakt dla konsorcjum z Budimeksem
Powstaje nowe muzeum w Warszawie
Biuro podróży zabierze turystów do niebezpiecznego Afganistanu?
Susza i upały zagrożą przemysłowi turystycznemu Portugalii?
Beskidy czekają na święta i na turystów
Będzie ILS drugiej kategorii na Okęciu
Ryzykowne wakacje z internetem?
Z podszczecińskiego Goleniowa do Kopenhagi
Plaże Neckermanna w centrach miast
Rajd quadów w parku krajobrazowym bez zezwolenia?