TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

POT wydaje turystyczne bestsellery

Polska Organizacja Turystyczna uzyskała w 2003 roku wyłączną licencję na przetłumaczenie i publikację po polsku dwóch ciakawych pozycji. Chodzi tu o "Turystykę biznesową" oraz "Marketing atrakcji turystycznych. Jak zwiększyć frekwencję i dochody".


"Turystyka biznesowa" R.Davidsona i B.Cope poświęcona jest podróżom służbowym. Omawia zarówno indywidualne podróże służbowe, jak i wystawy, spotkania, wyjazdy motywacyjne czy turystykę korporacyjną. Opisowi najważniejszych segmentów przemysłu turystki biznesowej towarzyszy analiza podaży i popytu oraz trendów na rynku.
W krajach rozwiniętych podróże służbowe generują od jednej czwartej do jednej trzeciej wydatków na podróże.

"Marketing atrakcji turystycznych. Jak zwiększyć frekwencję i dochody" autorstwa B.Richardsa szeroko omawia problemy marketingu turystyki.
Obie wydane przez POT pozycje mogą być pomocne zarówno dla studentów i wykładowców turystyki jak i dla pracowników biur podróży i innych instytucji zajmujących się marketingiem turystyki.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
turystyczne POT książka Turystyka biznesowa Marketing atrakcji Jak zwiększyć i dochody Davidson Cope podróże wyjazdy wycieczki służbowe marketing w turystyce marketing turystyki materiały dla studentów turystyki turystycznych indywidualne przewozy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję