Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Grupa TravelOne.pl tworzy specjalistyczne serwisy
Rejsy, czartery jachtów, safari, wycieczki objazdowe oraz najpopularniejsze miejsca wypoczynku - Grupa TravelOne.pl wprowadza dodatkowe specjalizacje zarówno na portalach, jak i w centrum obsługi klienta.
Dotychczasowa specjalizacja Grupy TravelOne.pl była zawsze wysoko oceniana przez klientów. Dzięki geograficznemu rozdzieleniu ofert, łatwości nawigacji oraz zebraniu pod jedną domeną informacji o danym kraju i propozycji wczasów, użytkownicy mają możliwość skupienia się na tym, co ich rzeczywiście interesuje. W 2005 r. TravelOne.pl wyodrębnił ze swoich portali serwisy dotyczące konkretnego rodzaju produktu turystycznego - wczasów narciarskich. Wtedy to, pod wspólną marką SkiOne.pl uruchomiono strony takie jak narty.Austria.pl, czy narty.Wlochy.pl. Mimo, że był to nowatorski eksperyment, oglądalność serwisów narciarskich osiągnęła praktycznie natychmiast bardzo wysoki poziom. Dodanie kilka miesiący później zimowych przewodników, map tras i dokładnych opisów ośrodków narciarskich ugruntowało pozycję SkiOne.pl jako specjalisty od nart i snowboardu, czego dowodem był wzrost sprzedaży ofert zimowych o ponad 300% w ostatnim roku.
Przez ostatnie miesiące zespół TravelOne.pl pracował nad strukturą specjalistycznych podstron na serwisy letnie i jesienne. Dla każdego kraju zidentyfikowaliśmy najbardziej charakterystyczne miejsca i sposoby wypoczynku - powiedział Łukasz Mrzygłód. I tak np. w Grecji wybraliśmy Kretę i Rodos jako najpopularniejsze destynacje, a w Chorwacji postawiliśmy na rejsy i czartery jachtów. Na potrzeby podstron opracowano własną zawartość o charakterze przewodnikowym oraz wprowadzono selekcję ofert. Po długich konsultacjach opracowaliśmy uniwersalny projekt "podserwisu", - dodaje Mrzygłód - dzięki temu użytkownicy nie będą mieli problemów z nawigacją na nowych stronach. Od połowy lipca stopniowo uruchamiano podstrony na poszczególnych portalach, proces implementacji został zakończony na początku sierpnia. Innowacje te mają na celu utrwalenie wizerunku TravelOne.pl jako specjalistycznej firmy oraz dotarcie do grup klientów, którzy od agenta turystycznego nie oczekują pomocy, ale porady.
Z punktu widzenia klienta portalu najważniejsza zmiana zaszła jednak nie na stronach, ale w call center. Każdy ze specjalistycznych produktów będzie dostępny pod oddzielnym numerem telefonu i adresem e-mail, a do opieki nad podstronami zostali wyznaczeni konsultanci, którzy specjalizują się w danej dziedzinie lub destynacji. Dzięki temu, a także serii dodatkowych szkoleń dla konsultantów, klienci mają pewność, że trafią w ręce doradcy, który zaproponuje im wymarzone wakacje. Wszystko zgodnie z hasłem - TravelOne.pl. Świat Tysiąca Marzeń. Podobnie jak w przypadku pozostałych portali Grupy, rezerwacje dokonane (telefonicznie lub online) na nowych serwisach będą objęte prowadzoną przez TravelOne.pl akcją Chroń, aby poznawać. Za każdą dokonaną rezerwację firma posadzi drzewo, aby zneutralizować emisję dwutlenku węgla, wydzielanego podczas podróżowania.
Nowe serwisy TravelOne.pl to:
Wycieczki.Egipt.info.pl
Wycieczki.Francja.pl
Wycieczki.Wlochy.pl
Rejsy.Chorwacja.pl
Plaze.Kenia.info.pl
Safari.Kenia.info.pl
Safari.Tanzania.pl
Wyspy-Kanaryjskie.Hiszpania.com.pl
Majorka.Hiszpania.com.pl
Kreta.Grecja.com.pl
Rodos.Grecja.com.pl
Azory.Portugalia.com.pl
Madera.Portugalia.com.pl
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Droższe bilety na przejazd szynobusem z Krakowa na Balice
Pomysł na wiosenne weekendy od VTrip.pl!
Toruń: utworzono projekt zagospodarowania młynów nad Strugą Toruńską
Polskie niebo za drogie dla tanich linii lotniczych?
Jan Paweł II przyciągnie turystów do Warszawy?
Hotel Sporting sprostował nieprawdziwe dane o sobie
Izrael i Palestyna będą wspólnie rozwijać turystykę
Konferencja w Warszawie: Gastronomia jako regionalny produkt turystyczny
Wybrzeżu Adriatyku: to nie rekin, ale lis morski
Policja uruchamia wakacyjny telefon dla zagranicznych turystów!