Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Trójmiejska SKM zaskakuje swoich klientów!
Bilet okresowy SKM w Trójmieście powoli staje się swoistą kartą miejską. Jego posiadanie staje się zaletą ze względu na promocje i bonusy. Oferta dodatkowa SKM jest coraz bardziej różnorodna i szeroka.
"W sytuacji, w której nie ma w Trójmieście karty miejskiej z prawdziwego zdarzenia, chcemy pokazać, że będąc pasażerem SKM, można liczyć na więcej niż tylko sprawną podróż w aglomeracji" - oznajmia Paweł Wróblewski, rzecznik SKM Trójmiasto. Szybka Kolej Miejska jest konsekwentna w działaniu i ofertę szybko rozszerza. W sytuacji, gdy sprawa wspólnego biletu dla całej aglomeracji ciągle kuleje, pojawia się coś na kształt programu lojalnościowego. Należy dodać, iż rozwiązania oparte o kartę miejską, połączoną z biletem okresowym na autobusy, metro już od dawna funkcjonują na świecie.
O przedmiocie promocji SKM decyduje kilka czynników. Po pierwsze, firma chce przede wszystkim zatrzymać w swoich pociągach tych, którzy powoli zaczynają mieć wybór, a więc młodych ludzi, którzy często myślą już o własnym samochodzie. Ponadto: "Wysokie ceny paliw i korki często zniechęcają do jazdy samochodem. Chcemy dodatkowo ich zachęcić do korzystania z naszych usług. Dlatego zniżki dla stałych pasażerów SKM można znaleźć na lodowisku w Sopocie czy np. w klubach popularnych wśród młodych ludzi" - informuje Wróblewski.
Obecnie współpraca poszerza się o Muzeum Narodowe, a na wakacje przygotowywane są niespodzianki dla turystów odwiedzających Trójmiasto. "Promocje są rzeczywiście super, ale może środki włożone w te promocje lepiej byłoby przeznaczyć na jakiś inny cel"? - zastanawia się pasażer Mierosławski. Według kierownictwa firmy dodatkowych kosztów nie ma, gdyż "To prosta umowa marketingowa" - wyjaśnia Wróblewski. "Ktoś przychodzi do nas zareklamować swój produkt czy imprezę. Jeśli pomysł nam odpowiada, proponujemy wprowadzenie promocji dla naszych klientów. Dzięki temu wszyscy są zadowoleni. My możemy zaoferować coś więcej naszym pasażerom, a nasi partnerzy mają dzięki zniżkom więcej klientów" - tłumaczy rzecznik.
Karty miejskie uznane przez SKM za skuteczną formę przyciągania nowych klientów, mają na celu pobudzenie turystyki miejskiej. Turyści z nich chętnie korzystają licząc na zniżki w muzeach, restauracjach , teatrach itp.
Bonusy, z których mogą korzystać obecnie posiadacze kart SKM to m.in.: bar sałatkowy w Pizzy Hut do dużej pizzy, coca cola na drogę po zakupach powyżej 5 zł w koskach Relaya (ulokowanych na prawie wszystkich peronach SKM), czy 20 % zniżka na kręgle w klubie U7.
Komentarze
Tagi:
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Latanie nadal najbezpieczniejsze
Powstała Lektyka - Luksusowy i Elitarny Klub Turystyki Kobiecej
Art Project - odwiedź muzea i galerie przez… Internet
Dynamika rozwoju polskiej gastronomii wysoka jak nigdy?
Wizz Air zlikwidował 9 połączeń na trasach z Anglii do Polski
Ruch turystyczny na Sri Lance ciągle rośnie
Podsumowanie pierwszej połowy roku w turystyce
Ferie zimowe z odnowioną infrastrukturą sportów zimowych
Polferries wprowadził sprzedaż biletów online
Nowy terminal lotniczy w Madrycie
Lyon: szybki tramwaj na lotnisko
Orbis Travel: klienci odzyskają wszystkie pieniądze
Sieć Orbis/Accor będzie otwierać kolejne hotele
Niemieckie TUI umożliwia wcześniejszy powrót przerażonym turystom
Szczecinek: najdłuższy w Europie wyciąg dla narciarzy wodnych
Barbara Kołodziej nowym Dyrektorem ds. Sprzedaży i Marketingu krakowskiego Holiday Inn
agroturystyka okolice karkonoszy