TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Trójmiejska SKM zaskakuje swoich klientów!

Bilet okresowy SKM w Trójmieście powoli staje się swoistą kartą miejską. Jego posiadanie staje się zaletą ze względu na promocje i bonusy. Oferta dodatkowa SKM jest coraz bardziej różnorodna i szeroka.


"W sytuacji, w której nie ma w Trójmieście karty miejskiej z prawdziwego zdarzenia, chcemy pokazać, że będąc pasażerem SKM, można liczyć na więcej niż tylko sprawną podróż w aglomeracji" - oznajmia Paweł Wróblewski, rzecznik SKM Trójmiasto. Szybka Kolej Miejska jest konsekwentna w działaniu i ofertę szybko rozszerza. W sytuacji, gdy sprawa wspólnego biletu dla całej aglomeracji ciągle kuleje, pojawia się coś na kształt programu lojalnościowego. Należy dodać, iż rozwiązania oparte o kartę miejską, połączoną z biletem okresowym na autobusy, metro już od dawna funkcjonują na świecie.

O przedmiocie promocji SKM decyduje kilka czynników. Po pierwsze, firma chce przede wszystkim zatrzymać w swoich pociągach tych, którzy powoli zaczynają mieć wybór, a więc młodych ludzi, którzy często myślą już o własnym samochodzie. Ponadto: "Wysokie ceny paliw i korki często zniechęcają do jazdy samochodem. Chcemy dodatkowo ich zachęcić do korzystania z naszych usług. Dlatego zniżki dla stałych pasażerów SKM można znaleźć na lodowisku w Sopocie czy np. w klubach popularnych wśród młodych ludzi" - informuje Wróblewski.

Obecnie współpraca poszerza się o Muzeum Narodowe, a na wakacje przygotowywane są niespodzianki dla turystów odwiedzających Trójmiasto. "Promocje są rzeczywiście super, ale może środki włożone w te promocje lepiej byłoby przeznaczyć na jakiś inny cel"? - zastanawia się pasażer Mierosławski. Według kierownictwa firmy dodatkowych kosztów nie ma, gdyż "To prosta umowa marketingowa" - wyjaśnia Wróblewski. "Ktoś przychodzi do nas zareklamować swój produkt czy imprezę. Jeśli pomysł nam odpowiada, proponujemy wprowadzenie promocji dla naszych klientów. Dzięki temu wszyscy są zadowoleni. My możemy zaoferować coś więcej naszym pasażerom, a nasi partnerzy mają dzięki zniżkom więcej klientów" - tłumaczy rzecznik.

Karty miejskie uznane przez SKM za skuteczną formę przyciągania nowych klientów, mają na celu pobudzenie turystyki miejskiej. Turyści z nich chętnie korzystają licząc na zniżki w muzeach, restauracjach , teatrach itp.

Bonusy, z których mogą korzystać obecnie posiadacze kart SKM to m.in.: bar sałatkowy w Pizzy Hut do dużej pizzy, coca cola na drogę po zakupach powyżej 5 zł w koskach Relaya (ulokowanych na prawie wszystkich peronach SKM), czy 20 % zniżka na kręgle w klubie U7.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
bilet okresowy karta miejska w Trójmieście trójmiejska SKM Trójmiasto SKM Trójmiasto umowa marketingowa trójmiejska Szybka Kolej Miejska trojmiasto zniżki




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję