Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI - PRACA ZDALNA
- Praca 100 % zdalna, sprzedaż z ledów internetowych
- Sun & Fun Holidays zaprasza do teamu...
- Manager Działu Relacji z Klientem i Obsługi...
- Kierownik biura podróży
- Specjalista ds Turystyki
- Praca w Biurze Podróży w Rudzie Śląskiej
- praca 100% zdalna dla biura podróży, elastyczne...
- Szukam Rezydenta zimowego na sezon 2026
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Trójmiejska SKM zaskakuje swoich klientów!
Bilet okresowy SKM w Trójmieście powoli staje się swoistą kartą miejską. Jego posiadanie staje się zaletą ze względu na promocje i bonusy. Oferta dodatkowa SKM jest coraz bardziej różnorodna i szeroka.
"W sytuacji, w której nie ma w Trójmieście karty miejskiej z prawdziwego zdarzenia, chcemy pokazać, że będąc pasażerem SKM, można liczyć na więcej niż tylko sprawną podróż w aglomeracji" - oznajmia Paweł Wróblewski, rzecznik SKM Trójmiasto. Szybka Kolej Miejska jest konsekwentna w działaniu i ofertę szybko rozszerza. W sytuacji, gdy sprawa wspólnego biletu dla całej aglomeracji ciągle kuleje, pojawia się coś na kształt programu lojalnościowego. Należy dodać, iż rozwiązania oparte o kartę miejską, połączoną z biletem okresowym na autobusy, metro już od dawna funkcjonują na świecie.
O przedmiocie promocji SKM decyduje kilka czynników. Po pierwsze, firma chce przede wszystkim zatrzymać w swoich pociągach tych, którzy powoli zaczynają mieć wybór, a więc młodych ludzi, którzy często myślą już o własnym samochodzie. Ponadto: "Wysokie ceny paliw i korki często zniechęcają do jazdy samochodem. Chcemy dodatkowo ich zachęcić do korzystania z naszych usług. Dlatego zniżki dla stałych pasażerów SKM można znaleźć na lodowisku w Sopocie czy np. w klubach popularnych wśród młodych ludzi" - informuje Wróblewski.
Obecnie współpraca poszerza się o Muzeum Narodowe, a na wakacje przygotowywane są niespodzianki dla turystów odwiedzających Trójmiasto. "Promocje są rzeczywiście super, ale może środki włożone w te promocje lepiej byłoby przeznaczyć na jakiś inny cel"? - zastanawia się pasażer Mierosławski. Według kierownictwa firmy dodatkowych kosztów nie ma, gdyż "To prosta umowa marketingowa" - wyjaśnia Wróblewski. "Ktoś przychodzi do nas zareklamować swój produkt czy imprezę. Jeśli pomysł nam odpowiada, proponujemy wprowadzenie promocji dla naszych klientów. Dzięki temu wszyscy są zadowoleni. My możemy zaoferować coś więcej naszym pasażerom, a nasi partnerzy mają dzięki zniżkom więcej klientów" - tłumaczy rzecznik.
Karty miejskie uznane przez SKM za skuteczną formę przyciągania nowych klientów, mają na celu pobudzenie turystyki miejskiej. Turyści z nich chętnie korzystają licząc na zniżki w muzeach, restauracjach , teatrach itp.
Bonusy, z których mogą korzystać obecnie posiadacze kart SKM to m.in.: bar sałatkowy w Pizzy Hut do dużej pizzy, coca cola na drogę po zakupach powyżej 5 zł w koskach Relaya (ulokowanych na prawie wszystkich peronach SKM), czy 20 % zniżka na kręgle w klubie U7.
Komentarze
Tagi:
Dział promocje dla turystów:
Bilety FlixBusa dostępne w
LOT wprowadza odroczone
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
Dział dla turystów:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Rekordowy październik na Lotnisku
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
Starsze aktualności:
eSky rozbudowuje aplikację
Zakopane znów przeżyje
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
Powstaje wielka grupa serwisów
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Zrównoważony rozwój ważny dla
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Latanie nadal najbezpieczniejsze
Powstała Lektyka - Luksusowy i Elitarny Klub Turystyki Kobiecej
Art Project - odwiedź muzea i galerie przez… Internet
Dynamika rozwoju polskiej gastronomii wysoka jak nigdy?
Wizz Air zlikwidował 9 połączeń na trasach z Anglii do Polski
Ruch turystyczny na Sri Lance ciągle rośnie
Podsumowanie pierwszej połowy roku w turystyce
Ferie zimowe z odnowioną infrastrukturą sportów zimowych
Polferries wprowadził sprzedaż biletów online
Nowy terminal lotniczy w Madrycie
Lyon: szybki tramwaj na lotnisko
Orbis Travel: klienci odzyskają wszystkie pieniądze
Sieć Orbis/Accor będzie otwierać kolejne hotele
Niemieckie TUI umożliwia wcześniejszy powrót przerażonym turystom
Szczecinek: najdłuższy w Europie wyciąg dla narciarzy wodnych
Barbara Kołodziej nowym Dyrektorem ds. Sprzedaży i Marketingu krakowskiego Holiday Inn
agroturystyka okolice karkonoszy
