Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
NaviExpert i Grupa eholiday.pl nawiązały współpracę
Serwis eholiday.pl podpisał umowę partnerską z NaviExpert. W ramach współpracy baza punktów zainteresowania tzw. POI, nawigacji NaviExpert, zostanie wzbogacona o szczegółowe informacje o ponad 19-tu tysiącach obiektów noclegowych pochodzące z serwisu eholiday.pl.
NaviExpert jest dostawcą usługi mobilnej nawigacji GPS dla sieci komórkowych w Polsce: Orange, Era i Play oraz dla portalu Wirtualna Polska. Aplikacja jest kompatybilna z 220 modelami telefonów komórkowych. Rozwiązanie oferowane przez NaviExpert na bieżąco aktualizuje mapy oraz informacje o remontach, zmianach w organizacji i natężeniu ruchu drogowego, a także dostarcza stale aktualną listę miejsc niebezpiecznych i fotoradarów. POI Explorer to kontekstowa wyszukiwarka punktów zainteresowania tzw. POI, która pozwala na szybką lokalizację poszukiwanych miejsc w okolicy lub w czasie podróży.
Dzięki współpracy z serwisem eholiday.pl, użytkownicy NaviExpert otrzymają także dostęp do informacji o ponad 19-tu tysiącach hoteli, pensjonatów, kwater prywatnych, ośrodków wypoczynkowych i centrów SPA&Wellness.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z serwisem eholiday, ponieważ dysponuje on jedną z największych i najbardziej aktualnych baz noclegowych w Polsce. Dzięki udostępnieniu tej bazy w formie punktów POI w mobilnej nawigacji osobistej NaviExpert, nasi użytkownicy zyskają natychmiastowy dostęp do pełnej, niezwykle szczegółowej i na bieżąco aktualizowanej informacji o miejscach noclegowych w Polsce - powiedział Mirosław D. Krajewski, Dyrektor Zarządzający NaviExpert.
- Współpraca z NaviExpert to element naszej strategii polegającej na szukaniu nowych, uzupełniających dla Internetu kanałów dotarcia do użytkownika. Ścisłe działanie z dostawcami map i systemów GPS idealnie się w tą strategię wpisuję. Cieszę się, że z naszych zasobów poza użytkownikami nawigacji MapaMap będą teraz mogli korzystać także użytkownicy nawigacji mobilnej - dodaje Mariusz Wojciechowski, prezes zarządu Grupy eholiday.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ryanair pojdzie do sądu za wykorzystanie wizerunku Güntera Grassa?
Hotelarze z Pomorza czekają na turystów
Rybnik ukarany za promocyjne bilety w komunikacji miejskiej
Więcej hoteli sieci Mariott w Europie
Komisja Europejska bada kartelową działalność linii lotniczych
Firmy żeglugowe nie mogą podzielić się statkami
Wadowice: coraz mniej turystów
Bydgoszcz chce odwołać prezesa Portu Lotniczego
Koniec z nielegalnym subsydiowaniem przewoźników?
Konflikt leśników i ośrodków jeździeckich, żyjących z końskiej turystyki
Kujawsko-Pomorskie drugi raz nominowane do Złotych Formatów
Przewodnik polskojęzyczny po Buenos Aires